اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012185758418407

چرا آنتن موبایل گاهی ضعیف می‌شود؟

کد: 140012185758418407

https://bit.ly/3KobAQa

، (اخبار رسمی): اولین کاری که باید انجام دهید این است که وای فای خود را تغییر دهید. از بالای صفحه به پایین بکشید و روی نماد Wi-Fi ضربه بزنید تا Wi-Fi خاموش شود. بعد از چند ثانیه دوباره روی آن ضربه بزنید تا دوباره روشن شود. این ممکن است هر گونه خطایی را که در اتصال اینترنت شما رخ داده است.

اگر در هنگام برقراری تماس و اتصال به اینترنت یا استفاده از دستگاه های بی سیم مورد علاقه خود با مشکل مواجه هستید، این احتمال وجود دارد که آنتن موبایل شما مشکل داشته باشد. ممکن است امید از دست رفته به نظر برسد، اما شانس خوبی وجود دارد که بتوانید بدون نیاز به هزینه زیاذ برای تعمیر موبایل به راحتی این مشکل را برطرف کنید. در ادامه نحوه رفع مشکل آنتن دهی موبایل را به شما نشان خواهم داد.

 

عیب یابی: آیا مشکل آنتن موبایل است؟

اگر تنها چیزی که تاکنون متوجه شده اید این است که وای فای، بلوتوث یا سرویس تلفن همراه شما کار نمی کند، تشخیص اینکه آیا واقعا مشکل آنتن موبایل است یا خیر، دشوار است. در اینجا بسیاری از امکانات مختلف وجود دارد. برای مرتب کردن آنها، باید عیب‌یابی انجام دهیم.

دو نوع کلی از مشکلات ممکن است در گوشی های هوشمند اندرویدی رخ دهد: نرم افزار و سخت افزار. مشکلات نرم افزاری معمولاً بیشترین احتمال را در بین این دو مقصر دارند. مشکلات نرم افزاری ربطی به آنتن یا سخت افزار دستگاه شما ندارند. آنها معمولاً به دلیل خطاهایی در کد هستند که باعث می شود کارها آنطور که باید کار نکنند. مشکلات سخت‌افزاری قطعات آسیب‌دیده یا نادرست هستند.

اگرچه به راحتی می توان بدترین را فرض کرد و عدم اتصال خود را به گردن آنتن خراب انداخت، اما بهتر است ابتدا مشکلات نرم افزاری را عیب یابی کنید تا بتوانید از در زمان صرفه جویی کنید.

Wi-Fi را روشن کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که وای فای خود را تغییر دهید. از بالای صفحه به پایین بکشید و روی نماد Wi-Fi ضربه بزنید تا Wi-Fi خاموش شود. بعد از چند ثانیه دوباره روی آن ضربه بزنید تا دوباره روشن شود. این ممکن است هر گونه خطایی را که در اتصال اینترنت شما رخ داده است برطرف کند. این می تواند به ما کمک کند تا بفهمیم آیا آنتن اندروید شما مشکل دارد یا خیر.

داده موبایل را خاموش و دوباره روشن کنید

تغییر وضعیت داده های تلفن همراه می تواند به شما کمک کند تا ببینید آیا آنتن تلفن شما مقصر است یا خیر. با کشیدن انگشت از بالای صفحه به پایین و ضربه زدن روی چرخ دنده، وارد تنظیمات خود شوید. سپس، روی تنظیمات شبکه یا اتصال ضربه بزنید و داده های تلفن همراه را پیدا کنید. روی سوئیچ ضربه بزنید تا خاموش شود، سپس پس از چند ثانیه دوباره روی آن ضربه بزنید تا دوباره روشن شود.

بلوتوث را روشن کنید

می توانید همین ترفند را برای بلوتوث انجام دهید تا ببینید آیا مشکلی در قابلیت بلوتوث آنتن موبایل شما وجود دارد یا خیر. سعی کنید در تنظیمات سریع روی نماد بلوتوث ضربه بزنید و از بالای صفحه به پایین بکشید و سپس دوباره آن را روشن کنید تا ببینید آیا این می تواند به شما در اتصال به دستگاه هایتان کمک کند.

تنظیمات شبکه را به تنظیمات اولیه برگردانید

اگر هیچ یک از سه مرحله عیب یابی بالا نتوانست کمک کند، ممکن است آماده باشید که آن را یک مشکل سخت افزاری اعلام کنید و آن را به تعمیرگاه موبایل ببرید. با این حال، آنتن موبایل شما همچنان ممکن است مشکلی نداشته باشد. بازنشانی تنظیمات شبکه می‌تواند به شما کمک کند تا دوباره شروع به کار کنید و قبل از صرف هزینه برای تعمیر یا تعویض تلفن، ارزش امتحان کردن را دارد.

برای بازنشانی تنظیمات شبکه تلفن خود، انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید و روی چرخ دنده ضربه بزنید تا وارد تنظیمات خود شوید. روی General Management -> Reset - بازنشانی تنظیمات شبکه برای شروع بازنشانی ضربه بزنید.

بازنشانی شبکه همه تنظیمات شبکه را به حالت پیش فرض باز می گرداند. با این کار، انجام بازنشانی شبکه بر روی داده‌های موجود در برنامه‌های تلفن شما تأثیری نخواهد داشت. با این کار همه گذرواژه‌های Wi-Fi شما حذف می‌شود و دستگاه‌های بلوتوث شما فراموش می‌شوند، بنابراین باید همه اینها را دوباره وصل کنید. با این حال، می تواند به حل مشکلاتی که ممکن است برای اتصال شما مشکل ایجاد کند، کمک کند.

تعمیر آنتن دهی موبایل

اگر این مراحل نتوانستند به شما کمک کنند، به احتمال زیاد ممکن است چیز دیگری در جریان باشد. ممکن است ایده خوبی باشد که با پشتیبانی مشتری از فروشنده ای که دستگاه خود را در آنجا تهیه کرده اید تماس بگیرید. همچنین می توانید به تعمیرگاه های موبایل مراجعه کنید تا ببینید آیا آنها می توانند مشکل آنتن دهی گوشی اندرویدی شما را برطرف کنند.

چرا موبایل از دسترس خارج می شود

وضعیت تماس خارج از دسترس نشان می‌دهد که شماره تماس‌گیری شده در نقطه‌ای که سیستم سعی در برقراری تماس با آن داشت، قابل دسترسی نبود. این می تواند به دلایل متعددی باشد که شماره تلفن خارج از منطقه تحت پوشش بوده یا ازدحام موقت در ارائه دهنده خدمات مخابراتی و غیره وجود داشته است.

چگونه می توانم با شماره ای که در دسترس نیست تماس بگیرم؟

این ترفندهای ساده را دنبال کنید تا گوشی هوشمندتان در دسترس نباشد.

ترفند 1: تعمیرات گوشی هوشمند خود را در حالت پرواز قرار دهید.

ترفند 2: Network Manually را انتخاب کنید.

ترفند 3: تماس خود را به هر شماره تلفن ثابتی فوروارد کنید.

ترفند 4: حالت شبکه را تغییر دهید.

ترفند 5: باتری خود را بدون خاموش کردن گوشی خارج کنید.

چه چیزی می تواند باعث عدم دسترسی به یک موبایل شود؟

چند ترفند برتر برای اینکه تلفن شما در دسترس نباشد

  • حالت هواپیما/پرواز. ساده ترین راه برای غیرقابل دسترس کردن تلفن همراهتان، قرار دادن آن در حالت هواپیما یا پرواز است. ... شبکه موبایل را تغییر دهید تغییر حالت شبکه فوروارد تماس. ترفند سیم کارت. برنامه های شخص ثالث باتری را بردارید. ورقه ی آلومینیومی.

چگونه یک موبایل غیرقابل دسترسی را تعمیر کنم؟

  • نحوه رفع پیام غیرقابل دسترس سرور در تلفن همراه بررسی کنید که آیا تنظیمات داده تلفن همراه روشن است یا خیر. گوشی خود را ریستارت کنید. به روز رسانی نرم افزار را در گوشی خود بررسی کنید. آدرس IP گوشی خود را بررسی کنید. مطمئن شوید که به شبکه WiFi یا داده تلفن همراه متصل هستید.

این نوع مشکلات می توانند استرس زا باشند، اما شما تنها نیستید. امیدواریم این مراحل برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشد شما را دوباره وصل کند! ممنون که خواندید اگر این مقاله برای شما مفید بود، در نظرات به ما اطلاع دهید و حتما مقاله ما را به اشتراک بگذارید تا به دیگران کمک کنیم راه حل های مورد نیاز خود را پیدا کنند!تعمیرات موبایل

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]