اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101315929818407

مرکز تعمیرات موبایل

مرکز تخصصی تعمرات موبایل

کد: 140101315929818407

https://bit.ly/3K15Awa

، (اخبار رسمی): ما یک راه حل یک مرحله ای برای تمام نیازهای مربوط به تعمیر گوشی های هوشمند اندروید و IOS و لپ تاپ های مبتنی بر ویندوز داریم. هدف ما حل مشکلات در صنعت تعمیرات است

خدمات تعمیرات موبایل و خدماتی را برای گوشی‌های هوشمند، موبایل‌ها و لپ‌تاپ‌های همه برندهای بزرگ از جمله اپل، آیفون، وان پلاس، ردمی، می، اوپو، ویوو، شیائومی، گوگل پیکسل، سامسونگ و گوشی ریلمی ارائه می‌دهد. فیکسمن بیش از 120 فروشگاه تعمیر و کارگاه خدماتی در سراسر ایران دارد و تعداد آنها به سرعت در حال افزایش است.
ما به همه مشتریان خود در سراسر هند با بهترین خدمات در بخش تعمیرات گوشی موبایل با مقرون به صرفه ترین قیمت خدمات ارائه می دهیم. ما شرکای خدمات معتبری را برای تلفن های مارک اصلی ارائه می دهیم. ما تعمیرات گوشی هوشمند با کیفیت را با رضایت 100٪ مشتری ارائه می دهیم. فروشگاه‌های تعمیر موبایل ما در سراسر ایران از جمله تهران ، کرج و....است
ما طیف گسترده ای از خدمات تلفن همراه را به عنوان تعمیر آنلاین موبایل، تعمیر موبایل درب منزل ارائه می دهیم، می توانید فروشگاه / فروشگاه تعمیر موبایل را در نزدیکی منطقه خود پیدا کنید. ما همچنین مراکز تعمیر موبایل بازسازی شده داریم که می توانید با 6 ماه گارانتی خدمات، گوشی های موبایل مارک را با نصف قیمت تهیه کنید.
اگر یک گوشی هوشمند و لپ تاپ دارید، خوب، با توجه به دنیای امروزی، مطمئناً آن را دارید، پس به جای درستی رسیده اید! با آسان‌تر، مؤثرتر، کارآمدتر و در دسترس‌تر کردن همه انسان‌هایی که فکر می‌کردند تعمیر تلفن یا لپ‌تاپ ممکن است بدترین کابوس زندگی‌شان باشد، کلمه «تعمیر» را دوباره تعریف می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار