اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012215761910765

اگر بیش از حد آب بنوشید چه اتفاقی می افتد؟

کد: 140012215761910765

https://bit.ly/3t5pG2Y

، گرگان , (اخبار رسمی): هر سلول در بدن برای کارایی صحیح به آب نیاز دارد. حیاتی این حال، نوشیدن بیش از حد می تواند سبب به مسمومیت کلیدی آب و عواقب جدی برای تن درستی شود. نوشیدن بیش از حد آب به طور تصادفی سخت است، ولی ممکن است همین رخداد بیفتد، طبق معمول در عاقبت آب رسانی بیش از حد در طول رویدادهای ورزشی یا تمرینات شدید.

مسمویت با آب آشامیدنی
اگر بیش از حد آب بنوشید چه اتفاقی می افتد؟

هیچ دستورالعمل قانونی در گزینه میزان نوشیدن آب وجود ندارد. برای پرهیز از مسمومیت حیاتی آب، برخی منابع توصیه می کنند که بیش از 0.8 تا 1.0 لیتر آب در ساعت ننوشید.

علائم مسمومیت اهمیت آب آشامیدنی می تواند شامل گیجی، بی نظمی، تهوع و استفراغ باشد.

در موارد نادر، مسمومیت مهم آب می تواند باعث تورم در مغز و مهلک شود.

این نوشته علائم، علل و اثرات مسمومیت کلیدی آب را توضیح می دهد. همچنین میزان آب مصرفی یک شخص در روز را باز‌نگری می کند.

مسمومیت اساسی آب چیست؟

اگر یک شخص بیش از حد آب بنوشد ممکن هست در گیر مسمومیت حیاتی آب شود.

مسمومیت اهمیت آب که به عنوان یک ایراد در کارایی مغز است که در اثر نوشیدن آب زیاد تولید می شود.

انجام این فعالیت منجر ارتقا مقدار آب در خون می شود. همین می تواند الکترولیت ها، به ویژه سدیم، در خون را رقیق کند.

اگر تراز سدیم کمتر از 135 میلی مول در لیتر (mmol/l) باشد، پزشکان همین مورد قضیه را هیپوناترمی می نامند.

سدیم به مراقبت تعادل مایعات باطن و خارج سلول ها امداد می کند. وقتی که سطح سدیم به ادله مصرف بیش از حد آب کاهش می یابد، مایعات از بیرون به داخل سلول ها می روند و سبب ساز متورم شدن سلول ها می شوند.

وقتی همین واقعه به جهت سلول های مغزی می افتد، می تواند خطرناک و حتی تهدید کننده زندگی باشد.

مسمومیت مهم آب ناشی از نوشیدن آب مضاعف است. آب اضافی منجر رقیق شدن سدیم در خون و حرکت مایعات در باطن سلول ها و متورم شدن آنان می شود.

خطرات نوشیدن آب زیاد

هنگامی که یک فرد مقدار متعددی آب مصرف می نماید و سلول های مغز شروع به متورم شدن می کنند، فشار درون جمجمه او ارتقا می یابد. همین سبب اولین نشانه ها مسمومیت دارای آب می شود که عبارتند از:

  • سردرد
  • حالت تهوع
  • استفراغ

موارد شدید مسمومیت مهم آب می تواند علائم جدی تری تولید کند، مانند:

  1. خواب آلودگی
  2. ضعف یا این که گرفتگی عضلات
  3. افزایش فشار خون
  4. دوبینی
  5. گیجی
  6. ناتوانی در شناسایی اطلاعات حسی
  7. مشکل در تنفس

تجمع مایع در مغز ادم مغزی نامیده می شود. این می تواند بر ساقه مغز تأثیر بگذارد و منجر ایراد در کارایی سیستم عصبی مرکزی شود.

در موردها شدید، مسمومیت اهمیت آب می تواند منجر تشنج، زخم مغزی، کما و حتی مرگ شود.

نوشیدن بیش از حد آب می تواند فشار باطن جمجمه را افزایش دهد. این می تواند علامت ها مختلفی تولید کند و در موارد شدید منجر به مرگ شود.

چه چیزی می تواند منجر مسمومیت اساسی آب شود؟

مسمومیت اهمیت آب معدود می باشد و مصرف بیش از حد آب به شکل تصادفی فراوان طاقت فرسا است. با همین حال، ممکن میباشد واقعه بیفتد – گزارش های پزشکی زیادی از مرگ به دلیل مصرف بیش از حد آب وجود دارد.

مسمومیت حیاتی آب معمولاً بر کسانی که در رویدادهای ورزشی یا این که تمرینات استقامتی شرکت می نمایند یا این که افرادی که اساسی حالت متفاوت سلامت اعصاب میباشند تأثیر می گذارد.

مسمویت دارای آب در رویدادهای ورزشی

مسمومیت با آب به ویژه در فی مابین ورزشکاران استقامتی رایج است. اگر فردی آب زیادی بنوشد فارغ از اینکه به درستی اتلاف الکترولیت را چک کردن کند، ممکن است حادثه بیفتد.

به این دلیل، هیپوناترمی اکثر وقت ها در طول رویدادهای ورزشی پهناور صورت می دهد.

همانطور که نویسندگان یک مطالعه گزارش می دهند، از 488 شرکت کننده در ماراتن بوستون 2002، 13 درصد نشانه ها هیپوناترمی و 0.06 % هیپوناترمی بحرانی مهم سطح ها سدیم کاهش از 120 میلی مول در لیتر داشتند.

مواردی از مسمومیت اساسی آب در همین حوادث سبب به مرگ شده است. یک گزینه منشاء مورد اعتماد دونده ای بود که پس از یک ماراتن سقوط کرده بود.

از آنجایی که او به طور نامناسبی آبرسانی شده بود، مرحله سدیم او به تحت 130 میلی مول در لیتر رسید. سپس این دونده آب روی مغز به اسم هیدروسفالی و فتق در ساقه مغزش ایجاد کرد که سبب ساز مرگ او شد.

مسمویت حیاتی آب در آموزش نظامی

یک گزارش پزشکی منشا مورد اعتماد 17 سرباز را تعریف کرد که پس از نوشیدن آب بیش از حد در طول تمرین دچار هیپوناترمی شدند. مرحله سدیم خون آنها 115-130 میلی مول در لیتر بود، در حالی که محدوده طبیعی آن 135-145 میلی مول در لیتر است.

بر شالوده گزارش دیگری، سه سرباز به استدلال هیپوناترمی و ادم مغزی جان باختند. این مرگ و میرها اهمیت نوشیدن بیش از 5 لیتر آب فقط در یک‌سری ساعت ملازم بود.

علائم هیپوناترمی را می اقتدار به خطا به تیتر علائم قلیل آبی تفسیر کرد. بر پایه یک گزارش منشاء گزینه اعتماد، سربازی که تشخیص اشتباه از دست دادن آب بدن و گرمازدگی را اخذ کرده بود، در عاقبت تلاش‌های آبرسانی دوباره در اثر مسمومیت مهم آب جان باخت. به جهت خرید آب می تواند در این آیتم به شما یاری کند.

مسمومیت در موقعیت تندرست روان

نوشیدن آب اجباری، که به آن مبداء قابل اعتماد پلی دیپسی روان‌زا نیز می‌گویند، می‌تواند نشانه‌ای از شرایط متعدد تندرست جاری باشد.

این بیماری بخش اعظم در در میان اشخاص در گیر به اسکیزوفرنی شایع است، ولی می تواند در اشخاص مبتلا به اختلالات عاطفی، جاری پریشی و اختلالات شخصیت نیز بروز کند.

مسمومیت مهم آب می‌تواند تهدید کننده زندگی باشد و در فی مابین سربازان در حال تمرین رایج‌تر است، ورزشکاران استقامتی و اشخاص دچار به اسکیزوفرنی.

آیا آب می تواند مهلک باشد؟

مصرف بیش از حد آب به طور تصادفی سخت است. حساس این حال، ممکن میباشد حادثه بیفتد و گزارش های متعددی از مرگ به برهان مصرف بیش از حد آب وجود دارد.

افرادی که در معرض خطر مرگ ناشی از مسمومیت مهم آب میباشند رغبت دارا‌هستند در رویدادهای ورزشی استقامتی یا این که تمرینات نظامی کمپانی کنند. شخصی که هیچکدام از همین دو را انجام نمی دهد، بعید است که در اثر نوشیدن آب مضاعف بمیرد.

نوشیدن چه مقدار آب فراوان محسوب می شود؟

هیدراتاسیون بیش از حد و مسمومیت اهمیت آب هنگامی اتفاق می‌افتد که شخص بیش از مقداری که کلیه‌هایش می‌توانند از طریق ادرار از شر آن خلاص شوند، آب بنوشد.

مقدار آب تنها دلیل نیست – دوران نیز نقش دارد.

بر اساس ارقام نقل‌شده در مطالعه‌ای در سال 2013، کلیه‌ها می‌توانند حدود 20 تا 28 لیتر آب در روز را حذف کنند، ولی نمی‌توانند بیش از 0.8 تا 1.0 لیتر آب را در هر ساعت از تن بیرون کنند.

برای دوری از هیپوناترمی، اهمیت میباشد که با نوشیدن آب بیش از حدی که می توانند همگی ها را از در میان ببرند، از همگی ها پیشی نگیرید.

نویسندگان این مطالعه گزارش می‌دهند که علامتها هیپوناترمی در رخ نوشیدن 3 تا 4 لیتر آب در مدت کوتاهی ممکن می باشد ساخت شود، اگرچه تخمین روزگار خاصی ارائه نمی‌دهند.

بر مبنا یک گزارش آیتم اعتماد، سربازان پس از مصرف دست کم 2 لیتر (1.9 لیتر) آب در ساعت علائمی را نشان دادند.

گزارش دیگری که منشاء اعتبار است، تولید هیپوناترمی را پس از نوشیدن بیش از 5 لیتر در چند ساعت تعریف می کند.

مسمومیت اصلی آب و هیپوناترمی طولانی مدت نیز در یک زندانی 22 ساله سالم که در عرض 3 ساعت 6 لیتر آب نوشیده بود، شکل داد.

در نهایت، طبق یک گزارش منبع معتبر، یک دختر 9 ساله پس از مصرف 3.6 لیتر آب در 1 تا 2 ساعت در گیر مسمومیت حیاتی آب شد.

کلیه ها می توانند 20 تا 28 لیتر آب در روز خارج کنند، اما نمی توانند بیش از 0.8 تا 1.0 لیتر در ساعت دفع کنند. نوشیدن بیش از همین می تواند مضر باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آب معدنی لایف لوکس و لوکساب

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش