اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101175798710765

روش تشخیص ساعت جی شاک اصل از تقلبی

شش ویژگی ساعت جی شاک اصل

کد: 140101175798710765

https://bit.ly/3x7h8Lr

، گرگان , (اخبار رسمی): جی شاک از کالکشن های بسیار معروف و مشهور برند کاسیو است. آقای Ibe سازنده و مخترع جیشاک است. او با هدف اختراع ساعت مچی که هرگز خراب نمی شود جی شاک را متولد کرد. برای اختراع ساعت مچی جی شاک بیش از ۲۰۰ نمونه ساعت مچی دست ساز تولید و برای نابودی آزمایش شد.

6 ویژگی ساعت جی شاک اصل
شش ویژگی ساعت جی شاک اصل

مهم ترین نکته ای که برای تشخیص ساعت جی شاک اصل باید به آن توجه کنید خرید ساعت مچی جی شاک از یک وب سایت معتبر است.

تلاش های بی وقفه برای تولید این ساعت مچی در سال ۱۹۸۳ نتیجه داد و اولین ساعت مچی برند جی شاک در این سال در بازار ژاپن عرضه شد و شروع به تثبیت خود از لحاظ مقاومت و کارایی در بین مردم کرد و به عنوان سخت ترین و مقاوم ترین ساعت مچی همه زمان ها مشهور شد.

6 ویژگی ساعت جی شاک اصل

مقاومت در برابر شوک الکتریکی

مقاومت گرانش

مقاومت در برابر درجه حرارت کم

مقاومت در برابر لرزش

مقاومت در برابر آب

مقاومت در برابر ضربه

روش تشخیص ساعت جی شاک اصل از تقلبی

روش هایی برای تشخیص جی شاک اصل از تقلبی وجود دارد. بررسی این موارد به شما تا حد بالایی از اصالت ساعت مچی جی شاکتان اطمینان خاطر می دهد. ما در این بخش۱۳ نکته حائز اهمیت برای تشخیص اصالت ساعت مچی جی شاک با شما در میان گذاشته ایم. با ما همراه باشید

1. کارایی سه دکمه ساعت جی شاک

تست سه دکمه ساعت جی شاک. کارایی دکمه های ساعت جی شاک خود را چک کنید زیرا در نسخه های تقلبی بعضی از آن ها کار نخواهند کرد.

2. حکاکی های قاب پشتی ساعت جی شاک

به عمق حکاکی های روی قاب پشتی ساعت مچی خود توجه کنید. در نسخه های تقلبی جی شاک متن های حکاکی شده روی قاب پشتی ساعت مچی ضخامت و عمق کمتری دارند.

3. تفاوت قیمت ساعت جی شاک اصل و فیک

به قیمت ساعت مچی جی شاک مد نظر خود دقت کنید. قیمت مدل مد نظر خود را در وب سایت های معتبر بررسی کنید. اگر وب سایت یا فروشگاهی قیمت ساعت مچی مد نظرتان را بسیار ارزان تر به فروش می رساند یعنی ساعت مچی آن وب سایت غیر اصل است

4. فونت قاب پشتی ساعت جی شاک

به نوشته روی قاب پشتی ساعت مچی توجه کنید. در نسخه های اصلی نوشته ها با فونت اصلی جی شاک حک شده اند و املای کلمات صحیح است. نوشته ها در نسخه های تقلبی فاقد صحت املایی و فونت صحیح هستند.

5. دفترچه راهنمای ساعت جی شاک

دفترچه راهنمای ساعت مچی خود را بررسی کنید. بیش از نیمی از متن دفترچه راهنمای ساعت مچی های تقلبی جی شاک به زبان چینی نوشته شده اند. جی شاک اورجینال همراه با راهنمای کامل دستورالعمل ها با جزئیات پیچیده در مورد محصول است. علاوه بر این، ساعت اصلی دارای یک برچسب با کد است که می تواند با کد ذکر شده در برچسب MRP مطابقت داشته باشد. همچنین می توان با ثبت کد در وب سایت کاسیو، ساعت را تأیید کرد.

6. بررسی مقاومت در برابر آب ساعت جی شاک

ساعت های جی شاک به دلیل مقاومت در برابر آب و ضربه معروف هستند. اکثر ساعت‌های جیشاک امروزه با مقاومت آب تا ۲۰۰ عرضه می‌شوند. زمانی که با ساعت خود به شنا بروید و متوجه ورود آب به ساعت مچی یا ایجاد مه در صفحه آن شوید، ساعت مچی شما تقلبی است

7. بررسی نور ساعت مچی جی شاک

نورها را بررسی کنید رنگ نور ساعت در ساعت واقعی و تقلبی یکسان است اما شدت و کیفیت رنگ در ساعت تقلبی و واقعی متفاوت است.

8. بررسی فونت ساعت جی شاک

فونت و نوشته به کار رفته شده در ساعت مچی های جی شاک اصلی نسبت به تقلبی آن متفاوت است. با بررسی شماره سریال ساعت مچی خود در سایت اصلی جی شاک عکس ساعت خود را با ساعت مچی مقایسه کنید و نوع فونت، رنگ، فواصل و … را مورد بررسی قرار دهید. این بررسی در تشخیص ساعت جی شاک اصل اهمیت بسیار دارد.

9. سنجش میزان دقت جی شاک

دقت ساعت مچی خود را بسنجید. ساعت جی شاک اصل شما نباید دقتی متفاوت از حداکثر ۱۵± ثانیه در ماه داشته باشد. بنابراین، پس از بازرسی ساعت خود به مدت یک ماه، یا استفاده از ابزارهای خاص مانند برنامه های تلفن همراه یا ابزاری به نام تایم گرفر (timegrapher)، باید متوجه شوید که اگر یک کالای اصلی باشد، حداکثر به اضافه یا منهای ۱۵ ثانیه تاخیر خواهد داشت.

10. بررسی وزن جی شاک

با چک کردن وزن ساعت مچی خود در سایت اصلی ساعت جیشاک ، وزن ساعت خود را اندازه گیری کنید. اگر میزان وزن ساعت مچی شما با میزان وزنی که در سایت اصلی جی شاک نوشته شده بود مغایرت داشت ساعت مچی غیر اصل است

11. خرید از نمایندگی رسمی جی شاک

بررسی موارد برای تشخیص ساعت جی شاک اصل از تقلبی تا حدودی به شما برای خرید ساعت جی شاک اصل کمک می کند. اما مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید خرید ساعت مچی جی شاک اصل از نمایندگی رسمی آن است. خوشبختانه برند جی شاک در ایران نمایندگی های رسمی بسیاری دارد. بدون هیچ گونه نگرانی و تردید می توانید از نمایندگان رسمی جی شاک در ایران ساعت مچی جی شاک اصل خریداری کنید و از خدمات نمایندگی های جی شاک بهره ببرید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آب معدنی لایف لوکس و لوکساب

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار