اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108106803510765
در دسترس نیست

گران ترین برنج دنیا متعلق به کدام کشور است؟

خرید گران ترین برنج ایران

کد: 140108106803510765

، گرگان , (اخبار رسمی): جالب است بدانید گران ترین برنج دنیا در غرب آسیا و در کشور عربستان کشت می شود که به نام برنج سرخ عربی مشهور است

خرید گران ترین برنج ایران
خرید گران ترین برنج ایران

گران ترین برنج ایرانی نیز در هر منطقه ای از ایران نوع خاصی است. هر منطقه ای آب و هوا، شرایط جوی و جنس خاک متفاوتی دارد بنابراین قیمت برنج های هر منطقه را نمی توان با هم مقایسه کرد.

برای خرید برنج اولویت همه ما خرید برنج ایرانی است. برنج های ایرانی با توجه به عطر و طعم فوق العاده ای که دارد همیشه جایش در سبد خانوارهای  ایرانی محفوظ می باشد. فاکتور های مختلفی برای خرید برنج ایرانی می توان در نظر داشت. درواقع خرید مهم ترین غذای هر ایرانی به طبع و ذائقه مشتری برمی گردد. از این رو انواع برنج ایرانی مانند برنج طارم، برنج هاشمی، برنج فجر، برنج قهوه ای و ... همواره مشتریان خود را دارند.

صحبت درباره بهترین برنج ایرانی نیازمند این است که ابتدا بدانیم منظور ما از بهترین چیست. بهترین برنج ایرانی می تواند بهترین برنج عطری ایرانی یا بهترین برنج ایرانی شمال کشور باشد. از این رو می توان انواع برنج ایرانی را بهترین برنج ایرانی دانست. مانند برنج قهوه ای که با توجه به طعم خوبی که دارد مورد استقبال همه مردم در کشورهای آسیایی است. در کل می توان بهترین برنج ایرانی را برنجی معرفی کرد که دانه هایی تقریبا یک اندازه، یک رنگ و با ظاهری نسبتا همسان دارد. البته خوش پخت بودن برنج نیز می تواند یک فاکتور برای خرید بهترین برنج ایرانی باشد که تقریبا انواع برنج شمال این فاکتور را دارند.

خرید گران ترین برنج ایران

قیمت انواع برنج ایرانی را می توان به عواملی نظیر یک دست بودن، زمان خرید برنج، منطقه کشت برنج و عوامل تاثیرگذار دیگر گره زد. هم چنین برنجی که بوجاری شده و بدون نیم دانه باشد قطعا قیمت بالاتری نسبت به برنج های بوجاری نشده دارد. لذا برای دانستن قیمت برنج ایرانی باید مشخص کنید که کدام نوع برنج اعم از برنج فجر، برنج هاشمی، برنج طارم، برنج  ندا، برنج دمسیاه، برنج قهوه ای، برنج امراللهی، برنج بینام، برنج طلایی و سایر برنج ها مدنظر شماست. گران ترین برنج ایرانی نیز در هر منطقه ای از ایران نوع خاصی است. هر منطقه ای آب و هوا، شرایط جوی و جنس خاک متفاوتی دارد بنابراین قیمت برنج های هر منطقه را نمی توان با هم مقایسه کرد.

برای مثال برنج بینام کشت دوم در مازندران گران ترین برنج ایرانی این منطقه است. هم چنین در گلستان برنج طارم دم سیاه و در گیلان هم برنج صدری دم سیاه از گران ترین برنج ها هستند. اما در بررسی کلی که به این موضوع بپردازیم می توانیم برنج طارم دم سیاه را گران ترین برنج شمال معرفی کنیم.

گران ترین برنج دنیا متعلق به کدام کشور است؟

جالب است بدانید گران ترین برنج دنیا در غرب آسیا و در کشور عربستان کشت می شود که به نام برنج سرخ عربی مشهور است .
برنج سرخ عربی در شهر الاحصاء عربستان کشت میشود. برنج سرخ عربی برای رشد به دمای بالاتر از سایر انواع برنج ها در جهان نیاز دارد . دمای لازم برای رشد برنج بین 20 تا 37 درجه میباشد اما برنج سرخ عربی به دمای 48 درجه نیاز دارد
به دلیل کمبود آب در کشور عربستان باعث شده تا تولید برنج سرخ عربی در شهر الاحصاء رو به انقراض باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آب معدنی لایف لوکس و لوکساب

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی