اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101175799110765

اجرای نمای فایبر سمنت برد در آب و هوای سرد

فایبر سمنت برد بهترین گزینه برای آب و هوای سرد و زمستانی

کد: 140101175799110765

https://bit.ly/3LOG6n3

، گرگان , (اخبار رسمی): فایبر سمنت برد اولین دفاع خانه شما در برابر آب و هوا و شرایط بیرون است. وقتی در آب و هوایی زندگی می کنید که هوای بسیار سردی دارد، ممکن است در مورد موادی که روی خانه خود می گذارید نگرانی هایی داشته باشید.

فایبر سمنت برد بهترین گزینه برای آب و هوای سرد و زمستانی
فایبر سمنت برد بهترین گزینه برای آب و هوای سرد و زمستانی

فایبر سمنت برد حتی در سردترین آب و هوا ترک نمی خورد. بنابراین لازم نیست نگران سایر مسائلی باشید که در طول زمان ایجاد می شوند، یا در مورد چیزهایی مانند نگهداری منظم هوای سرد در نمای بیرونی خانه خود.

اگر در آب و هوای سرد زندگی می کنید، شما می دانید چقدر مهم است که مطمئن شوید محصول مناسب برای نیازهای دیوارپوش خانه خود را دریافت می کنید. برای اطمینان از پوشش مناسب خانه شما، نمای فایبر سمنت را انتخاب کنید.

اجرای نمای فایبر سمنت برد در آب و هوای سرد

نمای فایبر سمنت از پنل هایی تشکیل می شود که سیمانی بوده و دارای فیبر هستند. مقاومت این متریال تا حد قابل توجهی نسبت به چوب یا سیمان بالاتر بوده و در عین حال ظاهر مناسب و زیبایی را نیز به وجود می آورد. فایبر سمنت می تواند در برابر آتش مقاومت بسیار زیادی از خود نشان دهد و دچار خوردگی توسط حشرات نیز نخواهد شد که آن را نسبت به دیگر متریال ها متمایز می کند. برخی از استان ها و شهرهای کشورمان زمستان های سردی را تجربه می کنند و معمولا برای گرم نگه داشتن خانه دچار مشکل می شوند. علاوه بر آن نمای هایی که به طور معمول در ایران استفاده می شود مناسب مناطق سردسیر نیست و علاوه بر عدم محافظت ساختمان ها در برابر سرما بسیار سریع نیز تخریب می شوند و دیگر زیبایی روزهای اول را ندارند. اما بر طبق تحقیقاتی که مهندسان معماری دنور در امریکا انجام دادند ، مشخص شده تنها نمایی که هم زیبا است و هم تنوع بسیاری دارد و علاه بر آن می تواند ساختمان ها را در برابر سرما و یخبندان محافظت کند ، فایبر سمنت برد است.از آن جا که این متریال به صورت پنل مورد استفاده قرار می گیرد، به اجرای نما سرعت بخشیده و نتیجه تمیزتری نیز ارائه خواهد داد.

چرا از فایبر سمنت برد در آب و هوا سرد استفاده می کنیم؟

در حالی که گزینه های زیادی برای نمای ساختمان ها وجود دارد اما تنها نمایی که می تواند منرل و محیط شما را از رطوبت و سرما محافظت کند فایبر سمنت برد است. طبق گزارشاتی که از مناطق سردسیر ارسال شده است، ساختمان هایی که از فایبر سمنت برد به عنوان نمای خود استفاده کرده بودند در کل زمستان مشکل نشت آب و رطوبت نداشتند و حتی بعد از آب شدن برف بعد از چند ماه از روی ساختمان ، فایبر سمنت برد بدون پوسیدگی ، ترک و یا تخریب باقی مانده بود.

از دیگر مزایای فایبر سمنت برد  در آب و هوای سرد می توان  از مقاومت بالای  آن در برابر نوسانات دمایی نام برد . همچنین فایبر سمنت برد می تواند  گزینه مناسبی برای حفظ ساختمان شما در برابر تگرگ هایی که در بهار و زمستان می بارد باشد و بدون هیچ آسیبی  از نمای بیرونی ساختمان شما در آب و هوای سرد محافظت کند.

اجرای کف با فایبرسمنت برد در آب و هوای سرد

برخی افراد وقتی مصالح مورد نظر خود را خریداری می کنند، به شرایط آب و هوایی و منطقه ای خود توجه نمی کنند. به عنوان مثال، استفاده از سرامیک در آب و هوای سرد به خصوص برای کف ساختمان به علت سرد بودن این سطح مناسب نیست. فایبرسمنت بردها از صفحات سیمانی که از فیبر و الیاف ساخته شده است و مقاومت بالایی در برابر سرما دارند و از نفوذ آب و سرما به داخل خانه جلوگیری می کنند و گزینه ای مناسب برای اکثر مناطق با آب و هوای سرد می باشد.

مزایای استفاده از فایبر سمنت برد در آب و هوای سرد

فایبر سمنت برد ، در مقابل اشعه فرابنفش خورشید (UV) ، شرایط سخت جوی مانند دمای بالا و دمای زیر صفر، رطوبت و آب ، و آلاینده های شیمیایی و اسیدی دوام بسیار بالایی دارد .

با توجه به اینکه پانل های سیمانی الیافدار (فایبر سمنت برد) سطح بسیار صافی دارند ، بعد از نصب می توان بدون اجرای نازک کاری اقدام به رنگ آمیزی سطح پنل و یا اجرای کاغذ دیواری و یا هرگونه روکش PVC و HPL بر روی سطح آن نمود.که بدلیل استفاده از روکش PVC و HPL در محیط های درمانی وآزمایشگاهی بهترین گزینه می باشد.

پانل های سیمانی(فایبر سمنت برد) دوستدار محیط زیست بوده و عاری از هرگونه مواد مضر برای محیط زیست می باشند و مقاوم در برابر حشرات موذی نظیر موریانه می باشد و همچنین محیط نامناسب برای آفات ، قارچ و … همچنین موش نیز هستند .

به دلیل ساختار تولیدی این محصول محافظ خوبی در برابر سرما می باشد و گرمای محیط را بصورت پایدار در مناطق سردسیر نگه می دارد.

به علت سطح صاف و صیقلی این محصول با بارش برف دیگر ساکنین نگران نشستن برف و نشتی آب از درزهای مصالح نمی باشند.

با توجه به مصالح دیگر سرعت عمل اجرایی بالای این محصول باعث شده تا سازنندگان در مناطق سردسیر به این محصوی علاقه مند شوند.

با توجه به مباحثی که در این مقاله مطرح شده استفاده از فایبر سمنت محدودیتی ندارد و نمی توان گفت مناسب یه طیف محدودی از ساختمان ها می باشد. سازندگان ساختمان باید بدانند که از فایبر سمنت برد می توانند در اجرای نمای تمام ساختمان ها و ویلاها استفاده کنند و این محصول نیز در طراحی و دکوراسیون داخلی بناها نیز کاربرد بسیاری دارد و بسیار کم هزینه تر از دیگر مصالح می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آب معدنی لایف لوکس و لوکساب

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید