اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108096799710765
در دسترس نیست

برنج طارم استخوانی خوبه ؟

برنج طارم استخوانی

کد: 140108096799710765

، گرگان , (اخبار رسمی): در خرید و فروش برنج ایرانی اصطلاحات زیادی وجود دارد که یکی از آنها اصطلاح برنج طارم استخوانی است. این اصطلاحات که اغلب از طرف تاجران برنج مطرح شده است، بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و برای برچسب زدن بر روی محصول و جلب مشتری استفاده می شود.

برنج طارم استخوانی
برنج طارم استخوانی

قطعاً یکی از ویژگی های برنج خوب، همین استخوانی بودن برنج است. بسیار باکیفیت و خوشپخت می باشد، و البته مجلسی هم هست.

در خرید و فروش برنج ایرانی اصطلاحات زیادی وجود دارد که یکی از آنها اصطلاح برنج طارم استخوانی است. این اصطلاحات که اغلب از طرف تاجران برنج مطرح شده است، بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته و برای برچسب زدن بر روی محصول و جلب مشتری استفاده می شود.

منظور از برنج استخوانی، برنجی است که محکم و سفت بوده و به راحتی نمی شکند. اغلب برنج های تازه که توسط کارگاه های شالیکوبی مدرن پوست کنده شده اند، از این خاصیت برخوردار هستند.

  • برنج طارم استخوانی
  • برنج هاشمی استخوانی
  • برنج دمسیاه استخوانی
  • برنج شیرودی استخوانی

از جمله این برنج ها هستند. برنج هایی که مرغوب نبوده و بعضا دارای شیارهای بسیار ظریفی بر روی خود هستند، شکننده اند و در طول فرایند طبخ برنج دچار شکستگی می شوند و برنج پخته شده را از حالت یکدستی بیرون می آورند.
اما برنج های استخوانی دچار این گونه شکست ها نمی شوند و شیاری بر روی خود ندارند.

برنج استخوانی چیست؟

منظور از کلمه برنج اسـتخوانی ، برنجی می باشد که محکم بوده و به راحتی شکسته نخواهد شد. اغلب برنج های تازه که توسط کارخانه های شالیکوبی مدرن پوست کنده شده اند، از این خاصیت برخوردار می باشند.

برنج هایی که مرغوب نبوده و بعضا دارای شیارهای بسیار ظریفی بر روی خود هستند،شکننده اند و در طول فرایند طبخ برنج ،دچار شکستگی می شوند و برنج پخته شده را از حالت یکدستی بیرون می آورند.

اما برنج های طارم استخوانی دچار این گونه شکست ها نمی شوند و شیاری بر روی خودندارند. برنج طارم استخوانی، برنج هاشمی استخوانی، برنج دمسیاه استخوانی و برنج شیرودی استخوانی از جمله برچسب هایی است که در بازار دیده شده که بر روی انواع مختلف برنج گذاشته می شود.

برنج استخوانی شیرودی

برنج استـخوانی شیرودی از نوع اقلام پرمحصول برنج است و علت قیمت ارزان این نوع برنج نیز همین است.

از نظر ظاهری بسیار به طارم هاشمی شباهت داشته و از نظر کیفیت طعم و پخت در حد مطلوب و خوب بوده اما بعد از طارم ،‌ هاشمی ،‌ فجر و علی کاظمی قرار دارد همچنین استفاده از آن در رستوران های شرکت های صنعتی بزرگ و مراسمات پذیرایی و.. بدلیل به صرفه بودن پیشنهاد می گردد .

هر چه قدر زمان ماندگاری این محصول بیشتر باشد کیفیت ان نیز بهتر می گردد.

برنج استخوانی دم سیاه

برنج دمسیاه یکی از برنج های باکیفیت گروه صدری ها میباشد که کیفیت پخت و همچنین طعم و عطر بسیار بالا و مناسبی دارد و میتوان گفت یکی از بهترین برنج های تولید شده در کشور ما میباشد. برنج دمسیاه بیشتر در استان گیلان کشت میشود اما از آنجا که میزان برداشت این برنج باکیفیت از سایر برنج های هم گروه خود کمتر میباشد و برای کشاورزان میزان باردهی کمتری دارد از این برنج در بازار بسیار به ندرت دیده میشود و قیمت برنج استخوانی دمسیاه از این رو بسیار بالا میباشد

برنج فجر استخوانی

برنج فجر از اقلام پر محصول برنج ایرانی است و در مناطق شمالی کشور کاشت می شود. برنج فجر استخوانی از جمله محصولات پر فروش در میان برنج های استخوانی است. قیمت برنج استخوانی فجر بسیار پایین تر از سایر ارقام برنج است.

  • برنج طارم استخوانی اشرافی فریدونکنار
  • برنج استخوانی طارم

برنج طارم استخوانی خوبه ؟

قطعاً یکی از ویژگی های برنج خوب، همین استخوانی بودن برنج است. بسیار باکیفیت و خوشپخت می باشد، و البته مجلسی هم هست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آب معدنی لایف لوکس و لوکساب

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]