اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012215762110765

بهترین جایگزین برای انواع زغال چوب و طبخ انواع کباب

کد: 140012215762110765

https://bit.ly/3CByroy

، گرگان , (اخبار رسمی): زغال از گذشته های دور تا به امروز کاربردهای فراوانی برای گرمایش، پخت و پز، مواد گرافیکی و ماسک ضد گاز داشته و دارد. زغال انواع مختلفی دارد. یک نوع آن زغال قالبی ، زغال توپی فلافلی موادی سیاه رنگ و سبکی که از باقی ماندن سوخته چوب، اندام های جانوری و گیاهی تشکیل میشوند میباشند.

نحوه تولید زغال فلافلی یا حبه ای و دستگاه های مورد نیاز
بهترین جایگزین برای انواع زغال چوب و طبخ انواع کباب

زغال توپی یا زغال فلافلی،زغالی بسیار محبوب و برای تولید و فروش بسیار مقرون به صرفه می باشد.

زغال توپی یا زغال فلافلی یا زغال باربیکیو از دسته زغال های است که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه میباشد، زغال فلافلی از ضایعات زغال یا زغال سنگ بدون مواد افزودنی تولید میشود به علت دمای یکنواخت و سوخت خوبی که دارد،بهترین جایگزین برای انواع زغال چوب و طبخ انواع کباب می باشد.


مصرف بالا و قیمت ارزان و مناسب زغال فلافلی باعث شده است افراد زیادی از این زغال استفاده کنند و با توجه به عاری بودن از هرگونه ماده شیمیایی به راحتی قابل فروش در داخل و صادرات به خارج از کشور میشود. این نوع زغال از ضایعات زغال یا زغال سنگ ایجاد میشود که بعنوان بریکت سوختی در کارخانجات ذوب و یا بعنوان بریکت سوختی در باربیکیو و یا بعنوان زغال کبابی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه تولید زغال فلافلی یا زغال حبه ای

آسیاب

دستگاه اکسترودر

کوره

دستگاه خشک کن

خاک زغال، خاک اره، پوسته بادام و گردو مواد اولیه تولید زغال قالبی میباشند. به وسیله دستگاه جداسازی ضایعات چوب و…جدا سازی میشوند. این مواد برای حرارت دهی داخل کوره قرار داده میشوند.

کوره مواد ورودی را به کربن تبدیل میکند. مواد خارج شده از کوره وارد آسیاب میشود. بعد از مرحله آسیاب میکسر قرار دارد. آب و نشاسته به زغال خرده شده اصطلاحا خاک زغال اضافه میشود و خمیر ایجاد میشود. این مرحله از تولید در زغال چینی نیز وجود دارد.

خمیر زغال وارد اکسترودر میشود. و باتوجه به محصول مورد نظر ما سفارشی سازی میشوند. خروجی در خشک کن قرار داده میشود. و پس از کاهش رطوبت تا حد مطلوب ( معمولا ۱۲ ساعت زمان ) آماده برای بسته بندی میشود. طبق استاندارد ها برای راه اندازی خط تولید زغال شما به حداقل ۵۰ مترمربع و ارتفاع ۴ متر نیاز خواهید داشت.

مزایای تولید زغال فشرده فلافلی

  • کمترین زمان برای آزمون وخطا کردن
  • دورریز کم مواد اولیه، برابر با مواد اولیه محصول خواهید داشت
  • آلودگی و دود کم
  • بدون ایجاد بو، جرقه، دود
  • سرعت تولید بالای محصول
  • عدم نیاز به پخته شدن در کوره های سنتی و صنعتی
  • عدم نیاز به دانش و تخصص خاص
  • محصولی محبوب برای صادرات
  • بادوام و زمان سوخت بالا
  • حاشیه سود مناسب

زغال توپی یا زغال فلافلی،زغالی بسیار محبوب و  برای تولید و فروش  بسیار مقرون به صرفه می باشد. این نوع از زغال که از ضایعات چوب و بدون مواد افزودنی تولید می شود، به علت دمای یکنواخت و سوخت خوبی که دارد،بهترین جایگزین برای انواع زغال چوب و طبخ انواع کباب می باشد.

مصرف بسیار بالای آن،قیمت ارزان و دمای حرارت مناسبی که دارد باعث شده تبدیل به یکی از انواع زغال مورد علاقه مردم در سراسر نقاط جهان شود. که با توجه به عاری بودن از هرگونه مواد شیمیایی به راحتی قابل فروش در داخل و صادرات در خارج از کشور می باشد. امروزه محصولات زغالی کشور به تمام کشور های حاشیه خلیج فارس، ترکیه، عراق، آذربایجان، افغانستان، پاکستان و بعضی کشور های اروپایی صادر میشوند.

داشتن مرز مشترک و بازار مصرف بالا از مزایای صادرات به کشورهای همسایه میباشد. صادرات به کشورهای اروپایی باتوجه به قوانین گمرکی و موقعیت جغرافیایی دشوارتر میباشد. با این حال باتوجه به تعداد کم صادر کننده ها در صورت یافتن مشتری مناسب سودآور خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آب معدنی لایف لوکس و لوکساب

شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی