اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101145793918518

لوله کشی استنلس استیل

کد: 140101145793918518

https://bit.ly/3x2nk7i

، قزوین , (اخبار رسمی): اجرا و تجهیز لوله کشی استنلس استیل مناسب برای: صنایع غذایی، صنایع خوراکی لبنیات، صنعت داروسازی، صنایع شیمیایی، صنایع آرایشی و بهداشتی، کارخانجات تولید کره حیوانی و کره گیاهی (مارگارین)، خطوط تولید لبنیات نظیر شیر ، دوغ ، ماست ، پنیر و…

لوله کشی استنلس استیل
لوله کشی استنلس استیل

آشنایی با استنلس استیل؟

با اضافه کردن مقدار کمی کروم به فولاد معمولی استنلس استیل تولید می شود. البته ترکیبات دیگری نیز در این فولاد وجود دارد که برخی از خواص استیل را تغییر می دهد. به عنوان مثال وجود نیکل در این فولاد سبب فرم دهی، شفافیت و استحکام بالای این فولاد در برابر حرارت بالا می شود. به دلیل وجود کروم در ترکیبات این استیل چنان چه در مجاورت اکسیژن هوا قرار گیرد به اکسید کروم تبدیل می شود. زمانی که این ترکیب بر روی استیل می نشیند از زنگ زدگی استیل جلوگیری می کند. با وجود سختی پوشش ایجاد شده بر روی استیل ممکن است این پوشش به دلایل مختلفی دچار خوردگی شود و چنان چه اکسیژن کافی در محیط نباشد، اکسید کروم تولید نمی شود و به تدریج دچار زنگ زدگی می شود.

ویژگی های فلز استیل: دوام بالا، هزینه نگهداری اندک، قابل بازیافت.

فلز استیل خواص بیشماری دارد که عبارتند از: دوام بالا در برابر خوردگی، شکل زیبا، مقاومت در برابر حرارت و تولید محصول آسان و...

تقسیم بندی استنلس استیل؟

استنلس استیل به ۴ گروه تقسیم می شوند که عبارتند از:

استیل های نگیر از ترکیب آهن، کروم، نیکل و کربن تشکیل شده است که خاصیت غیر آهن ربایی دارد.

استیل های بگیر از ترکیب آهن، کروم و کربن کم تشکیل شده و خاصیت آهن ربایی دارد.

استیل های مارتنزیت متشکل از آهن، کربن با مقدار بیشتر از گروه ۲ و کروم است و خاصیت سختی پذیری بالایی دارد.

استیل های دوبلکس متشکل از آهن، کروم و نیکل است. علاوه بر این که خاصیت آهن ربایی دارد دارای درجه حرارت معمولی نیز می باشد.

جوشکاری استیل چیست؟

جوشکاری استیل از سال 1954 با محافظت گاز (CO۲) ابداع گردید. جوشکاری استیل همواره رو به رشد بوده و روز به روز با دستگاه های مدرن تر و پیشرفته تر در بازار عرضه می شود. در حال حاضر پرکاربردترین روش جوشکاری استیل، جوشکاری استنیل با گاز به روش (TIG) میباشد گه امروزه این روش جوشکاری استیل به حرفه‌ای کاربردی در صنعت و تولیدات مختلف تبدیل شده است.

از آن جایی که در تمامی نقاط کشور باید صنعت در حال تولید و پیشرفت باشد پس باید شرایطی را مهیا ساخت که راه اندازی کارخانه ها و صنایع در هر شرایطی از آب و هوایی امکان پذیر باشد از مهمترین عواملی که فلزات را تهدید می کند رطوبت و اکسیژن است این دوعامل فلز را دچار خوردگی و زنگ زدگی می کنند اما کاربرد فولاد ضد زنگ یا استنلس استیل توانسته امروزه در لوله کشی استیل صنعتی گزینه مناسبی باشد فولاد زنگ نزن متشکل از میزان تعیین شده ای از کربن، کروم، آهن، مولیبیدن، نیکل و…می باشد که هر یک از این ترکیبات توانسته بر مقاومت و کیفیت محصول بیافزاید.

جوشکاری استیل استفاده از حرفه‌ای پرکاربرد جوشکاری در تغییر حالت استیل برای مصارف صنعتی، کشاورزی و حتی ظروف خانگی است. استفاده از روش‌هایی مثل جوشکاری استیل با اکترورد، جوش استیل (جوشکاری استیل با گاز آرگون) و موارد مشابه مسیر تغییر آلیاژ و شکل استیل را برای کاربرد‌های مختلف ایجاد کرده است.

پرکاربردترین نوع جوشکاری استیل به تولید ورقه‌های استیل با ضخامت کم برای صنعت و ساخت و ساز می‌باشد. کاربرد جوشکاری استیل در صنعت، ساخت و ساز، تولید لوازم خانگی، کشاورزی، خدمات شهری و مواردی از این قبیل بر میزان ترویج این فراوری و تغییر شکل فلز استیل تاثیر داشته است.

استفاده از ترکیبات استیل در کنار دیگر فلزات و مواد نا هماهنگ با ساختار این فلز تولیدات کاربردی را به همراه داشته است. روش‌های مورد استفاده برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب از جوشکاری استیل پس از آزمون و خطاهای مختلف در صنعت مورد استفاده قرار گرفته اند.

جوشکاری تیگ تنظیمات متعددی دارند که باید به آن ها توجه کنید. به طور کلی استفاده از تورچ تیگ شما را مجبور می کند تا عملیات جوش را آهسته انجام بدهید. در این روش همزمان باید تورچ و فیلر را در دست داشته باشید.

به طور کلی برای جوشکاری به روش تیگ دو جریان برق وجود دارد، جریان برق AC برای آلومینیوم و جریان برق DC برای سایر فلزات مناسب می باشد. بنابراین قبل از شروع عملیات جوشکاری با توجه به نوع فلز خود، میزان جریان برق مورد نیاز جهت جوشکاری استیل را باید انتخاب کنید.

دپارتمان فنی و مهندسی قهرمانی با سال ها تجربه و با استفاده از کادر مجرب، متخصص و کار آمد، خدمات خود را در زمینه ی جوش استیل با بالاترین کیفیت و کم ترین زمان و هزینه به مشتریان خود ارائه می دهد. کافیست به بخش تماس با ما رفته و از طریق شماره های تماس با ما در ارتباط باشید.

مصارف کاربردی جوشکاری استیل؟

تعمیرات لوازم استیل، تهیه انواع ظروف استیل با طرح‌های مختلف، صنعت و تولیدات فلزی برای ساختمان سازی، کشاورزی و تاثیر جوشکاری استیل در صنعت غذا و دارو نشانه‌ای از کاربرد فراوران این قبیل اقدامات می‌باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

packageradiator

دپارتمان قهرمانی مفتخر است با در دست داشتن متخصصین لوله کشی استیل و جوش آرگون آماده خدمت رسانی در زمینه اجرای استخر سونا و جکوزی، اجرای کانال، لوله کشی استنلس استیل مناسب برای انواع کارخانجات مواد غذایی، صنایع شیمیایی و دارویی و بهداشتی با بهترین کیفیت ممکن در این صنعت تخصصی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه