اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110016885118518
در دسترس نیست

فن کویل سرمایشی و گرمایشی

کد: 140110016885118518

، قزوین , (اخبار رسمی): سیستم های تهویه مطبوع مرکزی هوای خنک را از طریق سیستم کانال های تامین و برگشت به گردش در می آورند. مجراها و رجیسترها (یعنی منافذ در دیوارها، کف یا سقف پوشیده شده توسط کوره) هوای خنک را از تهویه مطبوع به خانه منتقل می کنند.

فن کویل سرمایشی و گرمایشی
فن کویل

تهویه مطبوع هوا را رطوبت زدایی می کند تا راحتی را بهبود بخشد. با این حال، در آب و هوای بسیار مرطوب، زمانی که دمای هوای بیرون متوسط ​​است، یا در مواردی که تهویه مطبوع بزرگ است، ممکن است هوا به رطوبت کافی برای رسیدن به سطح راحت نرسد. در این موارد، صاحبان خانه ممکن است تنظیمات ترموستات را کاهش دهند یا از رطوبت‌گیر استفاده کنند. اما در هر دو مورد این امر باعث افزایش مصرف انرژی می شود، هم برای خود رطوبت گیر و هم به این دلیل که کولر گازی برای خنک کردن خانه به انرژی بیشتری نیاز دارد.

اگر تمایل دارید از واحدهای فن کویل برای گرم کردن و خنک کردن فضای مدنظر خود استفاده کنید اما از نوع، ظرفیت، قیمت و مشخصات متناسب با هدف خود مطمئن نیستید؟ پاسخ سوالات خود در مورد قیمت، مشخصات فنی و بهترین فن کویل های سقفی، زمینی، دیواری و کانالی موجود در بازار را میتوانید در ادامه مطالب را مطالعه کنید.
فن کویل کوچکترین جزء در یک سیستم تهویه مطبوع است که واسطه انتقال انرژی از آب به هوا است و حداقل از یک کویل، الکتروموتور و یک فن هوادهی تشکیل شده است.

فن کویل ها از نظر روش نصب، ظاهر و کاربرد در انواع مختلفی تولید می شوند و در مدل های سقفی، دیواری، کفی، کاست و کانالی موجود می باشند.واحدهای فن کویل معمولی اغلب یک کویل یا دو لوله را ادغام می کنند و قادر به تعویض همزمان بین حالت های سرمایش و گرمایش نیستند – مگر اینکه دریچه های برقی چهار طرفه نصب شده باشند.
فن کویل کاستی

فن کویل های کاست در انواع یک، دو و چهار حالته با ظرفیت جریان هوا از 200 تا 1200موجود هستند. به نحوی طراحی و مهندسی شده اند که نیازهای مختلف خنک کننده یا گرمایش با استفاده از آب سرد یا آب گرم را برآورده کنند. آنها برای استفاده در آپارتمان ها، هتل ها، مراکز خرید، ساختمان های اداری، بیمارستان ها و غیره مناسب می باشند.
ظرفیت: اولین عامل در انتخاب فن کویل ظرفیت گرمایش یا سرمایش آن است. هنگام محاسبه ظرفیت فن کویل – با توجه به کل بار تبرید (اعم از محسوس و نهان) فضا – محاسبات خود را بر اساس ظرفیت در سرعت متوسط ​​قرار دهید.

ابعاد: فن کویل انتخابی باید برای نصب در فضای در نظر گرفته شده برای آن مناسب باشد. ابعاد به ویژه برای واحدهای فن کویل سقفی و کاست مهم است (توجه داشته باشید: قبل از ثبت سفارش، تمام ابعاد را دوباره بررسی کنید)

کویل: کویل محل عبور سیال سرد یا گرم است و اغلب از لوله های مسی و پره های آلومینیومی تشکیل شده است.
چیدمان لوله ها، تعداد ردیف ها، پوشش های محافظ باله ها (باله آبی و طلایی)، جنس لوله، تعداد باله ها در واحد طول و شکل منحنی آنها چیزی است که بین ساخت های مختلف متمایز می شود
غالباً از سه ردیف 3/8 در لوله های مسی برای ساخت سیم پیچ استفاده می شود، اما استفاده از پیکربندی دو ردیفه با لوله های 1/2 اینچ باعث کاهش افت فشار در سیال کار می شود و علاوه بر بهبود کارایی تجهیزات، باعث کاهش افت فشار در سیال کار می شود. . در برخی موارد، برای تامین همزمان هوای سرد و گرم در طول روز و یا برای فضاهای مختلف در یک آپارتمان لوکس، از واحدهای فن کویل با دو کویل مجزا (یکی برای حفظ جریان آب سرد از چیلر) استفاده می شود.  دیگری برای تامین آب گرم از دیگ بخار). اینها به عنوان واحدهای فن کویل چهار لوله شناخته می شوند.
به عبارت دیگر، واحدهای فن کویل دو لوله ای تنها به یک کویل، یک خط تغذیه و یک خط برگشت مجهز هستند، در حالی که نمونه های چهار لوله ای آن ها دارای دو کویل و در نتیجه یک جفت خط تغذیه و برگشت برای آب گرم هستند. و دیگری برای آب سرد فن کویل های چهار لوله ای هوای سرد و گرم را در طول روز به فضا می رسانند و همچنین امکان گرمایش بخشی از ساختمان و خنک کردن قسمت دیگر را فراهم می کنند.

قیمت: قیمت یک عامل تعیین کننده در خرید هر محصولی است. با این حال، هنگام انتخاب یک سیستم فن کویل، راحتی حرارتی ساکنین، دوام، صدا، کارایی، ظرفیت و ظاهر در اولویت قرار دارد.در مجموع، انتخاب واحد فن کویل تابعی از معماری ساختمان و همچنین کاربرد آن است و مدل‌های مختلف – صرف نظر از کیفیت تولیدشان – مزیت کلی نسبت به یکدیگر ندارند و باید بر اساس نصب انتخاب شوند.

دپارتمان قهرمانی مفتخر است با در دست داشتن متخصصین لوله کشی استیل و جوش آرگون آماده خدمت رسانی در زمینه لوله کشی استنلس استیل مناسب برای انواع کارخانجات مواد غذایی، صنایع شیمیایی و دارویی و بهداشتی با بهترین کیفیت ممکن در این صنعت تخصصی می باشد،

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

packageradiator

دپارتمان قهرمانی مفتخر است با در دست داشتن متخصصین لوله کشی استیل و جوش آرگون آماده خدمت رسانی در زمینه اجرای استخر سونا و جکوزی، اجرای کانال، لوله کشی استنلس استیل مناسب برای انواع کارخانجات مواد غذایی، صنایع شیمیایی و دارویی و بهداشتی با بهترین کیفیت ممکن در این صنعت تخصصی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان