اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101275818911567

آیا می دانید چگونه یک کلاس خصوصی آنلاین داشته باشید؟

کد: 140101275818911567

https://bit.ly/3JNQw4N

، (اخبار رسمی): با بیگ بلو باتن (BigBlueButton) کلاسینار به‌سادگی وبینار و کلاس مجازی خود را تشکیل دهید و صدا، تصویر، اسلاید و تخته سیاه یا وایت برد و حتی صفحه نمایشتان را به اشتراک بگذارید

فضای مجازی در تمامی عرصه‌های اجتماعی دنیای امروز، به شدت اثرگذار است. آموزش و تدریس نیز، از مواردی است که در سال‌های اخیر از فضای مجازی تاثیر بسیاری گرفته و این تاثیرپذیری روز به روز در حال گسترش است.

یکی از ابعاد این تاثیرپذیری، استفاده از کلاس آنلاین است که مورد توجه و استقبال بسیاری از مخاطبان در سراسر جهان قرار دارد. با استفاده از کلاس انلاین، امکان دسترسی به آموزش‌های گوناگون، بدون محدودیت زمان و مکان، فراهم است. در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی مزایای کلاس آنلاین بپردازیم. پس برای پاسخ به سوالاتی مانند منظور از کلاس آنلاین چیست و چگونه کلاس آنلاین برگزار کنیم، با ما همراه باشید.

کلاس آنلاین؛ سامانه برگزاری کلاس آنلاین کلاسینار

برگزاری یک اجاره وبینار آنلاین خوب و موفق سخت نیست اگر از یک بستر مطمئن، قیمت مناسب با پشتیبانی 24 ساعته استفاده کنید. کلاسینار مفتخر است که از ابتدا تا انتهای برگزاری یک اجاره وبینار آنلاین موفق کنار شما باشد. آیا می دانید چگونه یک کلاس خصوصی آنلاین داشته باشید؟ چگونه تدریس خصوصی آنلاین انجام دهید؟سامانه کلاس خصوصی آنلاین کلاسینار راهکاری مناسب با قیمت مناسب را با شما آموزش می‌دهد.

با بیگ بلو باتن (BigBlueButton) کلاسینار به‌سادگی وبینار و کلاس مجازی خود را تشکیل دهید و صدا، تصویر، اسلاید و تخته سیاه یا وایت برد و حتی صفحه نمایشتان را به اشتراک بگذارید.

با بیگ بلو باتن، یکی از بهترین نرم‌افزارهای برگزاری کلاس آنلاین را با کلاسینار تجربه خواهید کرد. برای نصب بیگ بلو باتن، نیازی به نرم افزار خاصی بر روی کامپیوتر، موبایل و تبلت نیست! همه چیز بر اساس html5 است. در بیگ بلو باتن کلاسینار فقط کافی‌ست مرورگر را باز کنید، لینک کلاس را وارد کرده و رویداد خود را برگزار کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش