اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103286140611567

تفاوت هاست ابری و هاست اشتراکی

کد: 140103286140611567

https://bit.ly/39zemoS

، (اخبار رسمی): هاست ابری یا هاست اشتراکی؟

در این مقاله به تفاوت بین سرویس میزبانی یا همان هاست ابری و هاست اشتراکی میپردازیم. بیشترین تفاوت بین سرویس میزبانی ابری و سرویس میزبانی اشتراکی در نحوه سازماندهی هرکدام است

سرور اشتراکی معمولا چند سایت را میزبانی می نماید و در واقع به صورت مشترک میزبان چندین وبسایت مختلف است. ساخت و نگهداری از این سرورها بر عهده شرکت های میزبانی وب می باشد و یک دسته وب سایت روی آن سرورها قرار می دهد. یعنی اگر وبسایتی که دارید به یک سرور هاست اشتراکی متصل شده باشد، باید برای منابع مشابه همانند دیگر وب سایت های داخل آن سرور میزبانی رقابت کنید. البته برخی از شرکت ها میزبانی وب سایت های بسیاری را روی سرور خود قرار میدهند که در واقع سرعت وبسایت شما را محدود میکند که علاوه بر افت سرعت و عملکرد حتی روی امنیت وبسایت نیز تاثیر میگذارد که هر زمان یکی از وب سایت های این سرور مورد حمله هکری قرار بگیرد، به بقیه وب سایت های آن هاست اشتراکی آسیب می زند.

در سرور ابری یا در واقع همان سرویس میزبان ابری که بعنوان همان هاست ابری تعریف شده است، بجای اینکه ازیک سرور مشترک میزبانی را انجام دهید ، وب سایت شما در فضای ابری میزبان شده است. در واقع هاست ابری  به دلایلی همچون عملکرد بهتر و ایمنی بیشتری که دارد خیلی پیشرفته تر از میزبان اشتراکی می باشد. شما میتوانید بسته به نوع نیاز و نوع تنظیماتی که مد نظر دارید برای خرید دامنه اقدام کنید.

حال با توجه به این خصوصیات کلی بحث، سوال اینجاست که کدام هاست بهتر است؟!
با توجه به مزیت هایی که هاست ابری و هاست اشتراکی دارند، همه چیز به نیاز شما بستگی دارد. هاست اشتراکی گزینه بهتری نسبت به هاست ابری تلقی می شود بدلیل هزینه کمتری که دارد اما بهرحال برای داشتن مزایای بیشتر باید هزینه کرد. برای سازمان هایی که امنیت و مقیاس پذیری بیشتری نیاز دارند، هاست ابری بهترین گزینه می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش