اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103286142211567

نکاتی که قبل از خرید دامنه باید رعایت کنیم

کد: 140103286142211567

https://bit.ly/3O6cJhz

، (اخبار رسمی): قبل از اینکه اقدام به خرید دامنه کنید به این نکات دقت کنید و پس از انجام این مراحل می توانید با یکسری تنظیمات، دامنه را به سرویس های میزبانی مانند هاست ابری نیز متصل کنید

در اولین مرحله برای خرید دامنه مورد نظر به دنبال نامی مناسب باشید که علاوه بر اینکه باید حالت نوشتاری راحتی داشته باشد بلکه حدالامکان از عبارات مخفف بدلیل سردرگم شدن کاربران برای یافتن دامنه شما استفاده نشود و همچنین از اعداد و خط تیره نیز استفاده نکنید.

نامی که برای دامنه انتخاب می کنید بهتر است که ساده و کوتاه باشد. این نکته را مدنظر داشته باشید که حتما درنام دامنه از کلمات کلیدی استفاده نمایید که کسب و کار یا زمینه ای که در آن مشغول به فعالیت هستید را معرفی نماید. همچنین از کلماتی استفاده کنید که ممکن است برای یافتن کسب و کار شما توسط کاربران جستجو شود، که این امر به افزایش رتبه سایت شما در زمان جستجو کمک فراوانی میکند. در نظر داشته باشید که نام انتخابی باید جذاب، روان و به یادماندنی باشد.

دقت داشته باشید دامنه ای که انتخاب می نمایید آزاد باشد، یعنی از قبل توسط شخص، شرکت و برند دیگری ثبت نشده باشد. به این منظور حتما برای استعلام نام دامنه مدنظر و تست آزاد بودن آن اقدام نمایید. حتی اگر دامنه مورد نظر قبلا خریداری و ثبت شده باشد، می توانید از روش خرید و فروش دامنه های از قبل ثبت شده کمک بگیرید. دقت کنید که نام دامنه ای که انتخاب می کنید قوانین کپی رایت را رعایت نماید، در غیر اینصورت مشکلات قانونی و ضررهای مالی در پی خواهد داشت.

"توجه داشته باشید در صورتی که عملیات ثبت دامنه با خطا مواجه شود، امکان اینکه دامنه مدنظر در میزبانی سرور ابری مورد نظر دچار مشکل شود وجود دارد"

مرحله بعدی انتخاب یک پسوند مناسب برای دامنه ثبت شده است. باید این نکته را مدنظر داشته باشید که هرکدام از این پسوندهای دامنه میتوانند کاربردهای خاصی داشته باشند، پس بهتراین است که پسوند انتخابی مناسب کسب و کار شما باشد. پسوندهایی نظیر Com,ir,net,info,biz,org  و خیلی موارد دیگر که اکثرا با توجه به کاربردی که دارد انتخاب می شوند.

در نظر داشته باشید که برای خرید هاست و دامنه مطمئن شوید دامنه خریداری شده به نام شما ثبت شده باشد و پنل مدیریتی داشته باشد.البته تمام این موارد تاثیر بسیار زیادی در قیمت دامنه دارد. به عنوان کلام آخر به این نکته توجه کنید که دامنه، نام و اعتبار شماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]