اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104046154611567

سرویس میزبانی ابری

پیش نیاز راه اندازی سرور ابری

کد: 140104046154611567

https://bit.ly/3Oma1of

، (اخبار رسمی): اقداماتی که قبل از راه اندازی سرور ابری باید مد نظر قرار داد

قبل از اینکه یک سرور ابری را راه اندازی کنیم و همچنین پس از خرید دامنه باید حتما نکات زیر را رعایت کنید:

- سرور ابری باید از سیستم های متفاوت پشتیبانی کند یعنی برای برطرف کردن نیازهای مرکز داده‌ها، هاست ابری را باید با سیستم های IT سنتی یکپارچه کرد.

- سرویس ابری را مدیریت کنید یعنی برای اینکه متوجه روند صحیح سرور شوید، بهتر است ابزاری برای تشخیص و ارائه خدمات داشته باشید. دقت کنید که عملکرد مدیریت سرویس بسته به ارائه منابع مقیاس پذیری داشته باشد به گونه‌ای که کاربر نهایی بتواند سرور ابری را سریع و راحت راه اندازی و مدیریت کند.

- مدیریت منابع و حجم بار داینامیک را در نظر بگیرید یعنی برای اینکه ساختار هاست ابری متناسب با تقاضا منعطف باشد، باید تفاهم نامه سطح خدمات کاربر را برآورد کرد و به همین امر هاست ابری باید از میزان مصرف منابع و میزان بار آگاه باشد. سرور ابری تا جایی که تمام مولفه‌های مرکز داده‌ها مجازی سازی شود نیازمند افزایش سطح انتزاعی است. زمان راه اندازی هاست ابری به این نکته دقت فرمایید که حتما سیاست‌هایی در خصوص رابطه با مدیریت داده‌ها و میزان باری کاری در نظر گرفته شود تا حداکثر کارایی را از سیستم در حال اجرا بگیریم.

- از لحاظ امنیت و در دسترس بودن، همچنین قابل اطمینان بودن هاست ابری بخصوص در زمانی که مشکل پیش می‌آید، سرور ابری باید قادر به ادامه کار خود باشد و اطلاعات نیز دست نخورده باقی بماند.

- سرور ابری را یکپارچه سازی کنیم و با ابزارهای مدیریت مرکز داده‌ها ادغام کنیم. با اینکه‌هاست ابری یک روش نوین برای کاربرد IT به شمار می‌رود، با این حال بیشتر مولفه‌های مدیریت مرکز داده‌های به اصطلاح سنتی هنوز به ادغام با روش های جدید هاست ابری نیاز دارند. در اکثر مراکز داده از ابزارهای مختلفی برای تامین ، مراقبت از مشتری ، صدور صورتحساب، مدیریت سیستم، امنیت و غیره می‌توان استفاده کرد.

از پیش نیازهایی که برای راه اندازی سرور بیگ بلوباتن نیاز داریم میتوان به داشتن یک گواهی معتبر SSL برای دامنه مد نظر، همچنین از بروز بودن سرور اطمینان حاصل کنید و اگر سرور Firewall دارد، ابتدا فایروال سرور را فعال کنید. توجه داشته باشید که اگر دامنه ندارید، قبل از هر کاری اقدام به خرید دامنه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]