اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106086387711567

خرید سطل زباله

نکات مهم هنگام خرید سطل زباله

کد: 140106086387711567

https://bit.ly/3cHDeMG

، (اخبار رسمی): با شناخت این مولفه‌ها می توانید هنگام خرید سطل زباله خریدی داشته باشید که در بلند مدت نیازهای شما را مرتفع کند.

نکات مهم هنگام خرید سطل زباله
سطل زباله

برای این که بتوانید سطل زباله مناسبی را تهیه کنید لازم است به مولفه های مختلف مثل جنس، اندازه و شکل توجه کنید، در این مقاله قصد داریم انواع سطل زباله را معرفی کنیم.

انواع سطل زباله
برای این که بتوانید سطل زباله مناسبی را تهیه کنید لازم است. به مولفه‌های مختلف مثل جنس، اندازه و شکل توجه کنید.
در این مقاله قصد داریم انواع سطل زباله را معرفی کنیم. با یک نگاه به سطل‌های زباله، ممکن است شبیه هر ظرف دیگری به نظر برسند، ولی اگر به برخی خصوصیات خاص آن  دقت نشود، ممکن است سطلی را انتخاب کنید. که اصلاً مناسب نیازهای شما نیست و فقط پول شما هزینه شده است.
انواع سطل زباله از لحاظ جنس

  •  سطل زباله پلاستیکی و پلی اتیلن
  • سطل زباله استیل
  •  سطل زباله گالوانیزه و مکانیزه

 انواع سطل زباله از لحاظ  محل کاربرد

  • سطل زباله خانگی و آشپزخانه
  • اداری
  • صنعتی
  • بیمارستانی

حال به تعریف مختصری از انواع سطل زباله از لحاظ جنس خواهیم پرداخت.

1- سطل زباله پلاستیکی
سطل زباله پلاستیکی دارای انواع مختلف و با کاربردهای متفاوت است. از سطل‌های زباله پلاستیکی هم در منازل و هم در انواع پلی اتیلن آن در ادارات و بیمارستان‌ها و حتی حوزه صنعت و کارخانه جات استفاده می‌شود.
سطل زباله پلاستیکی در انواع درپوش دار و عادی  و حتی با مخزن و بی مخزن  در انواع احجام مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع سطل زباله پلاستیکی مورد استفاده در خانه‌ها

  • سطل زباله که در محیط خانه استفاده می شود مدل و طرح‌های متفاوتی دارد. انتخاب هر کدام از این مدل‌ها بستگی به کاربرد سطل دارد. انواع سطل‌هایی که در محیط خانه استفاده می شوند شامل: سطل سرویس بهداشتی، سطل فانتزی، سطل فشرده ساز زباله، سطل کابینتی و سطل پدال دار است.
  •  سطل زباله مورد استفاده در سرویس بهداشتی معمولا یک فرچه نیز دارند که همرنگ سطل است. از فرچه می توان جهت تمیز کردن سطل استفاده کرد. بعضی از سطل‌هایی که در سرویس بهداشتی استفاده می شوند دارای درب بادبزنی جهت استفاده راحت‌تر هستند.
  •  سطل زباله مخصوص کابینت، این سطل‌ها هم دارای طرح متفاوت و هم ابعاد مختلفی هستند. سطل‌های کابینتی به صورت آویز و کشویی وجود دارند. در مدل سطل کابینتی آویز، سطل به درب کابینت متصل می شود. سطل‌های کابینتی در دو مدل درب دار و بدون درب هستند. البته بهتر است که نوع درب دار را انتخاب کرد چون مانع پخش بوی بد زباله می شود. نوع بدون درب نیز جهت استفاده زباله خشک مانند کاغذ مناسب است.
  •  سطل فشرده ساز زباله، اغلب افرادی هستند که وقت خالی کردن سطل زباله خود را به طور مرتب ندارند. سطل فشرده‌ساز زباله برای این افراد انتخاب مناسبی است. در این مدل سطل زباله، یک پدال در قسمت بالا طراحی شده است که با فشار دادن این پدال به راحتی زباله فشرده می شود و جای بیشتری برای زباله باز می شود. طراحی این سطل به نحوی است که مانع پخش شدن بوی زباله فشرده شده می شود.
  •  نوع دیگری از سطل‌های زباله مدل پدال دار است. این مدل به دلیل داشتن پدال جهت باز کردن درب سطل کاملا بهداشتی است چون تماس دست با سطل را به حداقل می‌رساند. از سطل پلاستیکی فانتزی نیز در اتاق خواب، هم به عنوان یک شیء تزئینی و هم به عنوان یک سطل جهت استفاده زباله ای مانند دستمال کاغذی و یا کاغذ به کار می رود.

2- سطل زباله استیل
سطل زباله استیل نمونه‌های بسیار متنوعی دارد. همه سطل‌های استیل بدنه ای استیل دارند اما در جنس درب و پدال آن ها تفاوت وجود دارد.
سطل زباله استیل بدنه ای ضد خش دارد و همانطور که میدانید متریال استیل ضد زنگ است. که همین ویژگی موجب تمایز سطل زباله استیل از نمونه‌های دیگر می‌شود.
سعی کنید از سطل‌های استیل با کیفیت خرید کنید. که امروزه سطل‌هایی وجود دارد که دارای مخزن است.

به عبارتی سطل زباله اصلی درون این مخزن وجود دارد و به راحتی قابل جابجایی است. این شیوه کمک می کند. تا در صورت استفاده از نایلون، بتوان نایلون را درون سطل ثابت نگه داشت. این نوع سطل‌های زباله بیشتر در اماکن اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • مقاومت در مقابل خوردگی
  • نگهداری و بهداشت
  • سبک و شخصیت
  • دوام و ارزش
  • ارزش فروش مجدد در طول زمان حفظ می شود
  • تنوع سطل زباله استیل ضدزنگ

مقاومت در مقابل خوردگی

سطل زباله استیل ضد زنگ به دلیل عملکرد عملی و دوام و همچنین زیبایی آن استفاده وسیعی دارد. نه تنها آنها ضد رطوبت، مقاوم در مقابل خوردگی، مقاومت مقابل حریق هستند بلکه به راحتی پاک می شوند، و می‌توانند دوام طولانی تری داشته باشند.

نگهداری و بهداشت

برخلاف مصالح معمولاً دیگر، مثل پلاستیک یا چوب، و برخی آلیاژهای فلزی دیگر، سطل زباله استیل ضدزنگ سطح صیقلی خود را به راحتی حفظ می‌کند. استیل ضد زنگ از ساییدگی صنعتی در امان است و این فلز قوی در برابر خش و لکه ها بدون هیچ هزینه‌ای مقاومت می‌کند.

سبک و شخصیت

سطل زباله استیل ضدزنگ یک جنبه حرفه ای و مرغوب به جنبه‌های دیگر اضافه می کند. رنگ آن، پرداخت نهایی، شکل‌ها و گزینه‌های برندسازی آن عنصری تکمیلی برای دکور شما است و باعث می شود محل کار شما حرفه‌ای تر به نظر برسد.

دوام و ارزش

سطل زباله استیل ضدزنگ به لحاظ صنعتی بادوام است. سطل زباله استیل ضدزنگ چنان بادوام هستند که در مقابل حریق، آب، سوراخ سازی و حرارت زیاد مقاومت می کند زیرا فولاد ضد زنگ از پلاستیک، وینیل و جایگزینهای فلزی سبک وزن دوام بیشتری دارد و سرمایه گزاری شما برای سالها موثر خواهد بود.

ارزش فروش مجدد در طول زمان حفظ می شود

مزیت سطل زباله استیل ضدزنگ بیشتر از این موارد است زیرا این ابزار بادوام است و می تواند شرایط خود را در دراز مدت حفظ کند. آن معمولاً ارزش فروش مجدد اصلی خود را حفظ می کند. برای همین آن سرمایه گذاری ایمن و عاقلانه‌ای است.

تنوع سطل زباله استیل ضدزنگ

تنوع سطل زباله استیل ضدزنگ آنها را دکوری عالی برای محل کار یا هر مکان دیگری می‌سازد. اندازه و شکل‌ها و تنوع در سایز آنها باعث می شود آنها موافق هر فضایی باشند بدون اینکه خللی در زیبایی مکان وارد کنند.

با این همه گزینه، سختترین مرحله این است که در میان این همه گزینه کدام سطل را انتخاب کنیم.

در حالی که دفترهای کار باید فضاهایی کارکردی باشند، انتخاب مبلمان اداره نه تنها بر اندازه بلکه بر راحتی و اتمسفر فضای دفتر کاری تأثیر می گذارد. یک مبلمانی که بسیار بزرگ است و جا می گیرد باعث می شود که بزرگترین دفترها هم کوچک به نظر برسند. از طرفی، مبلمان کوچک هم باعث تهی شدن و بی حس شدن فضا می شود. یک قطعه از مبلمان که معمولاً کسی به آن بهایی نداده است، سطل زباله است.

چشمگیر نیست، اما پر استفاده است

 سطل زباله یکی از پر استفاده ترین چیزها در مبلمان است. آن باعث می شود که میز تحریر و سطح زمین پاک بماند.

در حالی که باید سطل زباله به درد کاربری مورد نظر بخورد، زیبایی و هماهنگی با مابقی دکور نیز لازم است. یکی از گزینه هایی که زیبایی را برای دفتر کار فراهم می کند سطل زباله استیل ضدزنگ است.

چرا سطل زباله استیل ضدزنگ؟

یکی از مزایای اصلی این است که فولاد ضد زنگ بسیار بهداشتی تر از همتای پلاستیکی خود است. تمیز کردن آن آسان است و رایحه آن به سختی به استیل نفوذ می کنند. به طور خودکار، این به فضای اداری شما احساس تازه‌تری می‌دهد و محیط کاری مثبت‌تری فراهم می‌کند.

فولاد ضد زنگ نیز به سختی ساییده می شود. آسیب رساندن به آن سخت تر از سطل زباله پلاستیکی یا سطل توری است که اغلب برای سطل‌ها استفاده می شود. بنابراین، هزینه های مبلمان شما را در دراز مدت کاهش می‌دهد. ساختار جامد و صلب آن همچنین به معنای نشتی کمتر است و خطر حمله جوندگان به فضای اداری شما را به حداقل می رساند.

سطل زباله از استیل ضدزنگ در طیف گسترده ای از اشکال، اندازه ها، سبک‌ها و پرداخت‌ها وجود دارد، که این اطمینان را ایجاد می‌کند که سبکی متناسب با هر دفتری دارد و مکمل دکور فضا است.

البته همه سطل زباله‌های استیل، مستطیل شکل نیستند. به عنوان مثال، شکل دیگر از سطل زباله استیل است. این سطل‌های مثلثی پرداخت نهایی عالی‌ دارند و با برچسب‌های دسته‌بندی اختیاری برای بازیافت همراه است.


3- سطل زباله مکانیزه
سطل زباله مکانیزه یا به عبارتی مخزن مکانیزه از جمله تجهیزات بسیار مهم در جهت تسریع و بهبود کیفی جمع آوری زباله و پسمانده‌ها از سطح کوچه و خیابان‌ها است.
جنس این نوع  سطل‌های زباله بیشتر شامل  گالوانیزه و یا پلی اتیلن است.
این سطل‌های مکانیزه در جهت بهداشت و آسایش شهروندان طراحی شده که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وجود سطل مکانیزه به تعداد کافی در سطح کوچه و خیابان بر سلامت، کیفیت بهداشت، سلامت روانی و حتی فرهنگی جامعه بسیار موثر خواهد بود این نوع سطل‌های زباله دارای  دسته هایی است که ماشین حمل زباله می تواند به راحتی با آن تلفیق شود و زباله را داخل ماشین حمل زباله قرار دهد مهمترین خاصیت آن این است که  نیازی به نیروی انسانی در جهت جابجایی زباله و مخازن نیست.

شکلهای متنوع سطل زباله مکانیزه

سطل زباله مکانیزه ۶۶۰ لیتری با ورق گالوانیزه گرم و با ضخامت ۲ میلیمتر توسط جوش سرتاسری دی اکسیدکربن جهت نفوذناپذیری کامل ساخته شده است، و در طرح مکعب، محدب و همچنین قابلیت درب مسطح یا قوس دار با ضخامت ۱ میلیمتر برای استفاده در پارک‌ها، معابر شهری و عمومی، فضای سبز عمومی مراکز آموزشی، موسسات بهداشتی و سلامتی و غیره استفاده می شود.

طراحی خاص سطل زباله مکانیزه ۶۶۰ لیتری برای آسانسازی عملیات تخلیه سطل زباله است.

از آنجا که مقدار زیادی از زباله همه جا تولید می شود، حفظ پاکیزگی و انتقال زباله ها برای تضمین ایمنی و بهداشت در محیط خانه و کار و فضای عمومی توسط وسایل مکانیزه بسیار مهم است. لذا، شرکت آستیاگ سطل زباله مکانیزه ۶۶۰ لیتری گالوانیزه را در اختیار مشتریان گرامی با قیمت مناسب قرار داده است.

مزایای سطل زباله مکانیزه

  • این مخازن چرخدار هستند. ۴ چرخ گردان که موجب تسهیل و راحتی در جابجایی مخزن می گردند.
  • جاری نشدن شیرابه زباله ها در خیابان که منشا میکروب و بوی نامطبوع هستند.
  • جلوگیری از پاره شدن کیسه های زباله و پخش شدن زباله در خیابان.
  • جمع شدن زباله در مکانی ثابت که جمع آوری آن برای شهروندان و مامور شهرداری آسان تر خواهد بود.
  • استفاده مشترک و همزمان چندین واحد تجاری و یا مسکونی از یک مخزن زباله.
  •  جایگاه ثابت موجب تسریع جمع آوری زباله ها می شود.
  • همانطور که گفته شد در این روش سلامت افراد تخلیه کننده زباله بیشتر می شود و دخالت نیروی انسانی در تخلیه به حداقل می رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]