اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102085943618048

قیمت و خرید ترازوی محک 50 کیلویی

کد: 140102085943618048

https://bit.ly/3KuIRbW

، (اخبار رسمی): برای اطلاع از قیمت و خرید ترازو محک 50 کیلویی از یک فروشگاه مطمئن، آل اسکیل بهترین گزینه است.

قیمت ترازو محک 50 کیلویی
ترازوی محک 15000

قیمت ترازو محک 50 کیلویی بنابر یکسری قابلیت هایی که در دستگاه قرار دارد متفاوت می شود. این تفاوت قیمت را می توانید در سایت آل اسکیل مشاهده نمایید و یا به صورت تلفنی استعلام بگیرید. پیشنهاد ما برای خرید، ابتدا آشنایی با این تجهیزات است. بنابراین توصیه می کنیم که با ما همراه باشید، تا به طور کامل به توضیح هر محصول ارائه شده در این دسته بندی بپردازیم.

قیمت ترازوی محک 15000

این نمونه از ترازوی محک را در دسته بندی پرفروش ترین ترازوی های فروشگاهی 50 کیلویی قرار داده اند به طوریکه شاهد فروش این محصول به صورت افزایشی در بازار و شاهد استفاده آن در بسیاری ار فروشگاه ها بوده ایم. قیمت ترازوی محک 15000 مناسب است که در برابر این حجم از قابلیت، واقعاً ستودنیست. 

تجهیز شدن این دستگاه به قابلیت های ویژه باعث شده تا بتواند به راحتی نیاز فروشگاه شما را برطرف سازد و یک توزین دقیق را بر مبنای سرعت و دقت به همراه کاربری ساده و آسان ایجاد سازد. 

ترازوی محک 15000 دارای ظرفیت 50 و دقت 2 گرم است و مهم ترین وجه تمایز آن با سایر برند های رقیب، سرعت بالا در پایدار شدن وزن می باشد. این دستگاه مجهز به پرینتر داخلی است و می تواند به کامپیوتر، کارت خوان و بارکد خوان متصل شود. با این ترازوی فروشگاهی 15000 محک می توانید به راحتی 3 مشتری را به طور همزمان راه اندازی کنید و در وقت خود صرفه جویی نمایید. همچنین قادر به ذخیره 35 عدد کالا در حافظه مستقیم و 1000 عدد در حافظه غیر مستقیم خواهید بود تا در زمان لازم از آن ها استفاده نمایید. 

این ترازوی حرفه ای این قابلیت را نیز برقرار ساخته تا بتوانید بارکد کالا را بر روی رسید کاغذی چاپ کنید تا توسط بارکد خوان خوانده شود. ترازو محک 50 کیلویی مدل 15000 با داشتن کیفیت بی نظیر، از بدنه پلاستیک فشرده و در ابعاد طول 56.8، عرض 40 و ارتفاع و 60 سانتی متر ساخته شده که با دو نوع سینی تخت پلاستیکی و سینی لبه دار استیل ارائه می شود. انتخاب هر کدام بسته به نیاز و سلیقه ی مصرف کننده خواهد بود. 

پارسنگ این محصول به صورت اتومات و دستی است. این SCALE می تواند فروش کالا را به صورت وزنی و تعدادی انجام دهد و حتی این قابلیت را هم ایجاد کرده تا بتوان واحد پول را از ریال به تومان در چاپ فاکتور تغییر داد. با محصول نام برده قادر خواهید بود تا مانده حساب مشتری را محاسبه کنید و 2 فاکتور فروش را چاپ نمایید. همچنین می توانید به کشوی پول برقی و شبکه متصل شوید و گزارش فروش ریز اقلام خریداری و کلی را ارائه نمایید. 

این محصول دارای نمایشگری از نوع ال ای دی برای نمایش ارقام و اطلاعات توزین شده است و با باتری خشک و قابل شارژ و برق تأمین انرژی می کند. برای خرید می توانید در سه رنگ ارائه شده مشکی، قرمز و سفید انتخاب داشته باشید.

ترازو محک 50 کیلویی مدل 15000b

با ارائه ترازو محک 50 کیلویی مدل 15000b می خواهیم بگوییم که می توان کیفیت را در یک ترازو فروشگاهی ساده نیز مشاهده کرد. این دستگاه از قابلیت شمارش قطعات برخوردار شده که استفاده را برای مراکز بسته بندی نیز مناسب قرار می دهد. ترازوی MDS15000-B در ابعاد 50 * 40 * 22 سانتی متر ساخته شده و با دو سینی تخت پلاستیکی و لبه دار استیل که هر کدام به ترتیب در اندازه های 40 * 34 سانتی متر و 53.5 * 37.5 سانتی متر قرار دارد، ارائه می شود. 

با این محصول شگفت انگیز قادر خواهید بود تا سه مشتری را به طور همزمان راه اندازی نمایید و سبب افزایش سرعت کسب و کار خود شوید. همچنین در جهت تبادل اطلاعات می توان با متصل کردن دستگاه به رایانه اطلاعات را تبادل و برای نگهداری چاپ کرد.

از دیگر ویژگی و خصوصیت محصول نام برده:

  • تعداد حافظه مستقیم 35 عدد و غیر مستقیم 1000
  • منبع انرژی برق و باتری قابل شارژ
  • ارائه شده در رنگبندی مشکی، سفید و قرمز
  • محاسبه وزن خالص بدون احتساب وزن ظرف
  • قابلیت فروش کالا به صورت وزنی و تعدادی ( غیر وزنی )

حتما بخوانید: قیمت و خرید ترازوی محک 50 کیلویی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی