اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111197154818048
در دسترس نیست

چرخ گوشت الکتروکار تمدن نژاد

چرخ گوشت الکتروکار تمدن نژاد چه ویژگی های دارد ؟

کد: 140111197154818048

، (اخبار رسمی): الکتروکار بهترین برند تولید کننده چرخ گوشت صنعتی و نیمه صنعتی

چرخ گوشت الکتروکار تمدن نژاد چه ویژگی های دارد ؟
چرخ گوشت الکتروکار تمدن نژاد چه ویژگی های دارد ؟

الکتروکار را می توان یکی از بهترین تولید کنندگان چرخ گوشت در بازار معرفی نمود که از افتخارات کشور عزیزمان ایران است. تولیدات این کارخانه افتخاری ست که به سبب داشتن کیفیت مطلوب و قدرت خارق العاده در ساخت پدید آمده است و این اقلام را تبدیل به یکی از پرفروش ترین و کاربردی ترین محصول برای استفاده در مصارف متعدد قرار می دهد.

ساخت این چرخ گوشت ها از بهترین آلیاژ یعنی استیل دوام را به حد قابل توجهی در این تجهیزات بالا برده به طوریکه که در نمونه های تمام استیل آن ها می توان این مقاومت را چند برابر اعلام نمود. 

الکتروکار قدرتمند ترین چرخ گوشت ها را دارد، بنابراین می توان این تضمین یا اطمینان را به مصرف کنندگان و متقاضیان به خرید این دستگاه ها داد، که بهترین عملکرد از نتیجه کار عایدشان خواهد شد. خروجی از گوشت های چرخ کرده با بازدهی بسیار بالا. 

چرخگوشت الکتروکار تمدن نژاد یکی از بهترین انتخاب برای قصابی ها، کارخانه های توزیع گوشت، رستوران ها و … برشمرده می شود که به سبب داشتن شاخص های اشاره شده در بالا و در ادامه که با آن ها آشنا می شوید، می توان الویت خرید خود را این دستگاه ها قرار دهید.

اگر مصرف شما به صورتی است که نیاز دارید تا همراه گوشت مواد آبدار را هم چرخ گیری کنید بهتر است که از مدل های EC15 و EC16 این برند خرید داشته باشید. این محصولات دارای تسمه های قدرتمند و مقاوم در برابر رطوبت بوده که قادر به چرخ گیری پیاز، نخود و ... همراه گوشت خواهند بود. 

چرخ گوشت صنعتی ایرانی EC16 و EC15 تسمه ای، دارای بدنه فلزی و قطعات چدنی ست که این ساختار در دستگاه، سبب افزایش مقاومت شده است. با قدرت موتور 2 اسب بخار این محصولات می توانید در هر 1 ساعت 300 کیلوگرم گوشت چرخ کرده ارائه دهید. این دستگاه ها در گروه محصولاتی با قطر تیغه 32 میلیمتر هستند، در نتیجه مورد استفاده برای مشاغل بسیار با حجم کاری بالا خواهند بود. 

طراحی این چرخ گوشت های الکتروکار، به صورت ایستاده است و با وجود چهار چرخ در زیر دستگاه، دیگر جای نگرانی از بابت حمل و نقل را برای کاربر باقی نگذاشته است EC16 و EC15 از لحاظ ویژگی کاملاً شبیه به یکدیگرند با این تفاوت که میزان برق مصرفی در نوع EC15، تکفاز و در مدل EC16 هم تکفاز و هم سه فاز می باشد. این محصولات در نوع ضامن جلو و عقب قابل انتخاب هستند و از قابلیت گلویی متحرک و چرخش معکوس بهره می برند.

در گروه دیگر از این دستگاه ، مدل های دیگری قرار دارند که معروف به EC19 ،EC10 و EC75 در نوع گیربکسی هستند. 

حتما بخوانید : معرفی و آشنایی با پرفروش‌ترین مدل چرخ گوشت الکتروکار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل