اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107176762418048
در دسترس نیست

معرفی پرکاربردترین مدل های ترازوی آزمایشگاهی

کد: 140107176762418048

، (اخبار رسمی): معرفی پرکاربردترین ترازوی آزمایشگاهی در ابتدا نیاز به شناخت تکمیلی از ترازوهای آزمایشگاهی دارد که هدف ما در این مقاله آشنایی شما با این محصولات و همچنین معرفی کاربردی ترین مدل آن می باشد. 

معرفی پرکاربردترین مدل های ترازوی آزمایشگاهی
پرکاربردترین ترازوی های آزمایشگاهی

ترازوی آزمایشگاهی که با نام ترازوی گرمی و حساس نیز یاد می شود، دقیق ترین گروه مقیاس های توزین هستند که می توانند برای افراد صحیح ترین نتیجه توزین را ارائه دهند. این دسته از ترازو های دیجیتال دارای لودسل به شدت حساسی می باشند که قادر است اقلام بسیار کوچک را با دقت بسیار بالا برای افراد وزن کشی نماید. اسم این ترازو ها حاکی از داشتن دقت بالای آن هاست چرا که در آزمایشگاه ها کوچک ترین اشتباه در توزین مواد دارویی موجب ایجاد عواقب ناگواری خواهد شد که غیر قابل جبران است.

شکل و ظاهر این مقیاس های توزین که در نوع محفظه دار و غیر محفظه است بر اساس ظرفیت و دقت های یک گرم، یک صدم، یک هزارم و یک صدهزارم تقسیم بندی می شود. محفظه ای شیشه ای مانند که دور تا دور سینی توزین این مقیاس توزین را احاطه کرده، قادر است وزن کشی از اقلام را برای کاربر ارائه نماید که بدور از عوامل محیطی مانند باد، گرد و غبار و … می باشد. تا اینجا با تعریفی از این ترازوی دیجیتال آشنا شدید! در ادامه به معرفی پرکاربردترین ترازوی آزمایشگاهی خواهیم پرداخت. 

بهترین برند ترازوی آزمایشگاهی

در بررسی از نظر بهترین بودن برند ترازوی آزمایشگاهی می توان به ترازوی آزمایشگاهی AND و ترازوی آزمایشگاهی کیا اشاره کرد. 

ای ان دی ( and ) را یکی از بهترین مارک ترازوی دیجیتال گرمی معرفی می کنند چرا که با داشتن دقت بالا و در کنار آن قابلیت های بی شماری که دارا است از جایگاه محبوب و خوبی در بین خریداران برخوردار می باشد. این ترازوی ژاپنی را می توان مورد استفاده برای طلافروشی ها، مراکز پزشکی و هر شغلی که به هر نحوی نیاز به یک مقیاس دقیق و حساس را دارند، قرار داد چرا که اولین ویژگی که در بین این محصولات به چشم می خورد کیفیت بی نظیر آن است که بی شک نگاه هر بیننده ای را به سمت خود سوق می دهد. 

نمایش دادن عددی به عنوان دقیق ترین نتیجه توزین نشان هنده ی دقت بالایی ست که در ساخت مرحله به مرحله دستگاه بکار رفته است و همین ویژگی یعنی حساسیت بالا مسبب به وجود آمدن مشتریان بسیاری برای خرید این محصولات متنوع و ارزشمند می شود. در ادامه در نظر داریم تا به معرفی پرکاربردترین ترازوی آزمایشگاهی and برای شما بپردازیم. اولین عامل محبوبیت ترازوی گرمی کیا را داشتن قیمت مناسب قرار داده اند که در کنار داشتن کیفیت بالا این محصول را به یک سیستم توزین حرفه ای و ایده آل مبدل می سازد.

این کمپانی به سبب بکار گیری جدید ترین فناوری های روز دنیا توانسته محصولاتی را به بهره برداری برساند که مثل و مانندی ندارند و چه بسا داشتن تنوع بالا در تولید باعث انتخاب راحت تر کاربران شده است. مقاومت بالا، طول عمر زیاد، کاربری آسان و ... از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات است که استفاده از ترازو را برای کلیه افراد در انواع محیط های حساس جهت توزین دقیق مناسب قرار می دهد. 

حال به معرفی پرکاربردترین ترازوی آزمایشگاهی می پردازیم:

در معرفی از کاربردی ترین و پرفروش ترین ترازوی حساس and می توان به مدل GF6000، GF300 و EK610I اشاره کرد. در بین تولیدات کمپانی کیا نیز مدل های KIA220 و BLK600 به چشم می خورد که در دسته بهترین نوع ترازوی گرمی قرار گرفته اند. 

ترازوی AND مدل GF300

این ترازو آزمایشگاهی با داشتن ظرفیت 300 گرم و دقت 0.001 گرم قادر به ارائه نتیجه ای مبنی بر درست ترین و صحیح ترین وزن کشی خواهد شد. این محصول در کنار توزین قادر به شمارش قطعات نیز هست و کلیه انجام مراحل وزن کشی را در سینی به ابعاد 130 در 130 میلیمتر انجام میدهد که از استیل ساخته می شود. این دستگاه از نوع محفظه دار بوده که موجب می شود دور تا دور کفه توزین آن را محفظه ای شیشه ای مانند پوشش دهد تا مانع از ورود هر نوع عوامل تأثیر گذار باشد. 

این ترازوی دیجیتال یک هزارم پوششی از پلاستیک فشرده مقاوم داشته و نمایشگری بر روی آن قرار داده شده است از نوع LCD با پس زمینه ی مشکی رنگ که شفافیت بالایی در نمایش ارقام توزین شده اجرا می کند. این مقیاس توزین دیجیتال دارای پورت RS 232 جهت تبادل اطلاعات با رایانه بوده و همچنین می تواند واحد های وزنی مختلف را اندازه گیری کند. 

عمل کالیبراسیون در این دستگاه به صورت دستی برقرار شده و برای راه اندازی آن نیاز به منبع انرژی برق شهری است. این ترازوی دیجیتال، ایده آل برای استفاده در جواهرات، قیرات و آزمایشگاه ها خواهد بود. 

ترازوی آزمایشگاهی AND مدل GF6000

GF6000 یکی از دقیق ترین ابزار ها جهت وزن کشی مواد تا ظرفیت 6000 گرم و شمارش قطعات می باشد که دقت بکار رفته برای این ظرفیت تعیین شده 0/01 گرم است. این ترازوی حساس دیجیتالی با داشتن ظرافت در طراحی و کیفیت فوق العاده، قطعاً یک دستگاه کاربردی با کارایی بالا برای استفاده در مصارف متعدد خواهد بود. این محصول از نوع محفظه دار بوده و با رعایت تمامی استاندارد های تولیدی به دست ساخت رسیده است که می توان به داشتن خصوصیات و ویژگی های بی شمار در آن از جمله قابلیت اتصال به چاپگر و کامپیوتر، نمایشگر ال ای دی با شفافیت بسیار بالا، سینی مجهز شده به ابعاد 13 × 13 سانتی متر، بدنه پلاستیک فشرده، امکان توزین در واحد های وزنی، تنظیمات کالیبراسیون دستی و ... اشاره کرد. 

این مقیاس سنجش همچنین قادر است تا عمل توزین را به صورت درصدی، شمارش و مقایسه نمایش دهد. 

ترازو ژاپنی EK610i

ترازوی AND مدل EK610i رضایت کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است! دقت در این ترازوی معادل 0/01 گرم مناسب برای وزن کشی اقلامی با ظرفیت 610 گرم می باشد که استفاده را برای مشاغل حساس مناسب قرار می دهد.

از ویژگی های این محصول باید به داشتن کالیبراسیون خارجی، ارتباط با رایانه و چاپگر جهت تبادل اطلاعات، اندازه گیری چگالی مایعات با داشتن قابلیت نصب کیت دانسیته، حالت های چندگانه ی وزن، سینی توزین گرد با قطر 110 میلی متر که از استیل ساخته می شود، پوششی با دوام و مقاوم از پلاستیک فشرده ABS، امکان شمارش قطعات و .... اشاره نمود. این ترازوی آزمایشگاهی حساس ای ان دی، دارای منبع تغذیه برق است که به هنگام فروش با یک عدد آدابتور تقدیم مشتریان می گردد. 

ترازوی آزمایشگاهی کیا مدل 220

کیا را یکی از پرچمداران تولیدات ترازوی آزمایشگاهی قرار داده اند که از میان ساخته های این شرکت می توان به مدل 220 اشاره کرد. دقت در این مقیاس توزین آزمایشگاهی حساس برابر با 0/001 گرم بوده که این میزان حساسیت برای وزن کشی ظرفیت 220 گرم در نظر گرفته شده است. عملکرد عالی همراه با کیفیت بی نظیر منجر به ارائه دستگاهی به بازار شده است که شایستگی رقابت با ترازوهای ژاپنی را دارا می باشد. 

این ترازوی کیا مجهز شده به محفظه ای شیشه ای مانند که انجام عمل توزین را بدور از هر نوع تغییرات کوچک نظیر گرد و غبار، وزش باد و … قرار می دهد. این ترازوی از امکانات زیادی برخوردار شده که می توان از این میان به 3 واحد وزن کشی g | ct | oz اشاره کرد. همچنین این ترازوی درجه یک از قابلیت شمارش قطعات نیز بهره برده که این کار طاقت فرسا و همراه با خطاهای بسیار را به یک کار بسیار راحت و آسان و بدور از خطا مبدل ساخته است. 

وجود قابلیت پورت RS232 در این ترازو باعث شده تا ارتباط بین کامپیوتر در جهت تبادل اطلاعات برقرار باشد. این ترازو از بدنه پلاستیک فشرده و سینی استیل ساخته شده که همین جنس سبب می گردد تا مقاومت و استقامت در دستگاه فوق افزایش یابد. نمایشگری که برای این مقیاس توزین در نظر گرفته شده از نوع LCD با بک لایت آبی رنگ است که زاویه دید مناسبی را حتی در محیط های تاریک برای مخاطب فراهم می سازد. کیا 220 را کلید های عملیاتی ON/OFF | INT | ASD | PRT| TARE | CAL | UNIT| COV احاطه کرده که اجرا کننده دستورات خاص در دستگاه می باشند. 

ترازو کیا BLK600

این مدل از ترازوی کیا دارای ظرفیت 600 گرم، دقت 0/01 گرم، بدنه پلاستیک فشرده ABS، سینی استیل در ابعاد 15.4 × 15.4 سانتی متر، نمایشگر LCD با وضوح دید بالا، منبع تغذیه برق و باتری، قابلیت شمارش قطعات، توزین بر اساس واحدهای وزنی مختلف، خاموشی خودکار و ... می باشد که با بهترین قیمت به همراه گارانتی 1 ساله توزیع می گردد. 

خرید ترازوی طلا فروشی یا زرگری

برای خرید ترازوی طلا فروشی یا زرگری می توانید به فروشگاه آل اسکیل مراجعه نمایید. کلیه این ترازو های آزمایشگاهی در مجموعه بزرگ آل اسکیل با بهترین قیمت برآورد می گردد لذا خریداران عزیز می توانند این مقیاس های سنجش توزین را به صورت حضوری و اینترنتی با کمترین قیمت از این فروشگاه خرید نمایند. 

ما به منظور راحت سازی و انتخاب بهتر متقاضیان نیز امکان مشورت با کارشناسان فروش این واحد را برای کلیه افراد فراهم نموده ایم تا در جهت خرید آسوده تر و بهتر گامی موثر برداشته باشیم.

جهت سفارش پرکاربردترین ترازوی آزمایشگاهی می توانید به وب سایت www.allscale.co مراجعه نمایید و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید