اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110186910818048
در دسترس نیست

معرفی بهترین مخلوط کن های صنعتی بازار در آل اسکیل

معرفی بهترین دستگاه های مخلوط کن صنعتی

کد: 140110186910818048

، (اخبار رسمی): مخلوط کن های صنعتی به نسبت مدل های خانگی ابعاد بزرگ تر و در ظرفیت بیشتری قرار دارند. این دستگاه های بلندر صنعتی می توانند با سرعت بسیار بالا و قدرت خارق العاده به شکل کاملاً یکدست و با کیفیت بالا کار مخلوط کردن مواد را انجام دهند.

معرفی بهترین دستگاه های مخلوط کن صنعتی
معرفی بهترین دستگاه های مخلوط کن صنعتی

در معرفی بهترین مخلوط کن های صنعتی بازار باید به اسمارت و سانرایز اشاره نماییم که می توانند با داشتن بهترین قابلیت ها، ارائه دهنده بهترین عملکرد کاری برای شما بوده باشند. برای مثال در مخلوط کن های اسمارت شما شاهد 4 نمونه از این محصولات در مدل های 2 لیتری 4 لیتری با صفحه کلیدی و لمسی خواهید بود. 

در معرفی بهترین مخلوط کن های صنعتی بازار باید به مخلوط کن 2 و 4 لیتری اسمارت اشاره نماییم که دستگاه مناسب برای استفاده در آب میوه فروشی ها، رستورانها، کافه بستنی ها، باشگاه های ورزشی و …  می باشد که با داشتن موتور 2800 وات می تواند خروجی میوه ها و سبزیجات و حتی انواع مواد غذایی میکس شده را در اختیار کاربر قرار دهد. جنس پارچ این دستگاه ها نشکن است و بر اساس ظرفیت گفته شده که در نوع 2 لیتری و 4 لیتری قرار دارند، می تواند خروجی قابل توجهی را ارائه دهد. 

در مدل های لمسی این تجهیزات که در دو مدل 2 و 4 لیتری قرار گرفته تمامی خصوصیات مدل کلیدی را شامل می شود و تنها تفاوت آن با مدل قبل به ظاهر دستگاه بر میگردد که این مدل در نوع صفحه کلید لمسی بوده که با استفاده از این صفحه می توان سرعت چرخش دستگاه را تنظیم کرد. این مخلوط کن های چینی اسمارت از منبع تغذیه برق تأمین انرژی می نمایند و به همراه گارانتی 6 ماهه از فیدار به مصرف می رسد. 

در مدل دیگر از معرفی بهترین مخلوط کن های صنعتی بازار، باید مخلوط کن سانرایز را قرار دارد که توانایی پوره کردن، میکس کردن، له کردن و خرد کردن یخ را با سرعت بسیار بالا با عملکرد پالس انجام می دهد. این مخلوط کن توان مصرفی 1800 وات و دور موتور 24000 هزار دور در دقیقه را داشته که قادر به تهیه میکس انواع مواد غذایی معجون ها، انواع میوه های فصلی، انواع خشکبار و … خواهد بود. 

این بلندر صنعتی با ظرفیت 3 لیتر، دارای بدنه پلاستیکی است که این جنس باعث شده تا دستگاه دارای وزن سبک 3900 گرم باشد تا حمل را برای کاربر به راحتی ممکن سازد. پارچ این دستگاه نیز از نوع نشکن با متریالی از نوع طلق فشرده بوده که با داشتن گنجایشی برابر با 4 الی 5 لیوان، می تواند شما را میزبان خوبی در پذیرایی آبمیوه از میهمانان قرار دهد. این محصول به همراه گارانتی 6 ماهه در زمان خرید تقدیم مشتریان می گردد. 

جهت تماس و دریافت مشاوره خرید و تعمیر با کارشناسان آل اسکیل تماس بگیرید: 02166055298 و 02166086997

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید