کد: 140102125951418615

سخنرانی علیرضا صلاحی در جمع مشاورین املاک ورامین

کد: 140102125951418615

https://bit.ly/3ktu4DR

، تهران , (اخبار رسمی): ابوطالب شیرکوند، سکاندار صنعت مشاورین املاک و رئیس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان ورامین است که با تصمیمات و اقدامات اجرایی خود در این سمت، خدمات فراوانی در جهت شکوفایی این صنعت در این شهر انجام داده است.

سخنرانی علیرضا صلاحی در جمع مشاورین املاک ورامین
سخنرانی علیرضا صلاحی در جمع مشاورین املاک ورامین

در گردهمایی ای که با حضور جمعی از اعضای اتحادیه املاک و مشاورین املاک شهر ورامین صورت گرفت، با دعوت آقای شیرکوند، علیرضا صلاحی به عنوان اولین کوچ تخصصی مشاورین ملکی در ایران جهت سخنرانی و شفاف سازی برنامه‌های آینده این اتحادیه جهت سیستم سازی و مدرنیته کردن این صنعت حضور یافت.

در طول این گردهمایی، علیرضا صلاحی در ارتباط با شیوه‌های جدید مشاوری املاک، طبق رایزنی قبلی با آقای شیرکوند در ارتباط با راه اندازی ساختاری سیستماتیک برای اعضای صنف مشاورین املاک و سازندگان داشتند سخن گفت.

ارائه نوع خدمات مشاورین املاک به شیوه نوین آن هم با حمایت شخص آقای شیرکوند و اعضای اتحادیه املاک جذابیت بسیار بالایی برای فعالان در این صنف داشت و ارائه راهکارهای اصولی در مورد نحوه پیشرفت مشاورین املاک با یک روش مدرن و برند شدن آنها به عنوان یک منطقه با بازه سودی بالا در نزدیکی شهر تهران باعث شد که اعضای اتحادیه، بار دیگر به آقای ابوطالب شیرکوند اعتماد کنند و برای سال  1401 نیز در انتخابات اتحادیه املاک با حداکثر آرا وی را به عنوان ریاست اتحادیه املاک شهرستان ورامین انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که ابوطالب شیرکوند در سن 16 سالگی جهت دفاع از مرز و بوم این خاک مقدس به جبهه‌های حق علیه باطل پیوست و به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان