اطلاعات تماس
  • 021412*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102266077018372

علت جمع شدن آب داخل ماشین لباسشویی چیست؟

کد: 140102266077018372

https://bit.ly/3sDUtmP

، (اخبار رسمی): ماشین‎ لباسشویی یکی از لوازم خانگی پرمصرف است که بنا به دلایل بسیاری ممکن است دچار یک سری مشکلات شود

علت جمع شدن آب داخل ماشین لباسشویی چیست؟
علت جمع شدن آب داخل ماشین لباسشویی چیست؟

بنا به دلایل متعددی ممکن است این مشکل برای شما به وجود بیاید. گاهی ممکن است آبی که داخل ماشین لباسشویی جمع می‎شود آب تمیز باشد و گاهی هم ممکن است آبی که در داخل لباسشویی جمع می‎شود کثیف باشد و یا اینکه ممکن است آب در انتها و یا اواسط برنامه‎ی شستشو در داخل لباسشویی جمع شود. در ادامه تمامی این موارد را با هم بررسی خواهیم کرد.

 جمع شدن آب تمیز در داخل ماشین لباسشویی
اگر بعد از اتمام شستشو متوجه شدید آبی که در داخل ماشین لباسشویی جمع شده است تمیز است، این مشکل ممکن است بخاطر خرابی شیر الکترویکی ماشین لباسشویی باشد که پس از بررسی و عیب‎یابی توسط تعمیرکار بوش برطرف خواهد شد.


جمع شدن آب کثیف در داخل ماشین لباسشویی
اگر بعد از اتمام شستشو متوجه شدید که آبی که در داخل ماشین لباسشویی جمع شده است کثیف است، مشکل بخاطر عدم تخلیه‎ی آب لباسشویی Bosch و یا مسدود شدن فاضلاب است که توسط تعمیرکار باید بررسی و رفع شود. 


باقی ماندن آب در انتها و یا اواسط برنامه شستشو
باقی ماندن آب در انتها و یا اواسط برنامه شستشو به عوامل متعددی ممکن است وابسته باشد: 


خرابی و یا مسدود بودن فیلتر لباسشویی
گاهی اوقات بخاطر گیرکردن آشغال و یا نخاله در فیلتر لباسشویی این مشکل به وجود بیاید و باعث جمع شدن آب در آن شود. با تعویض فیلتر و یا بررسی دریچه‎ی فاضلاب این مشکل برطرف خواهد شد. 


 مسدود شدن خرطومی زیر دیگ 
گاهی اوقات ممکن است در حین فرایند شستشو، یک سری پرز و یا آشغال و یا رسوب در خرطومی دیگ ماشین لباسشویی گیر کند و همین امر موجب شود که پس از مدتی این پرزها و یا آشغال‌ها مانع خروج آب شود و در لباسشویی این آب جمع شود. با بررسی و برداشتن این موارد، می‎توانید مشکل مسدود شدن خرطومی زیر دیگ را رفع کنید. 


گرفتگی پروانه پمپ لباسشویی
گرفتگی پروانه پمپ لباسشویی توسط پرزها، رسوبات و یا گیر کردن دکمه‎های لباس، سکه و... که به مرور در لباسشویی جمع می‎شود هم ممکن است دلیل به وجود آمدن این مشکل باشد. 


آسیب در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی
بعد از اینکه تمام مراحل بالا را امتحان کردید و بازهم مشکل پابرجا بود باید پمپ تخلیه ماشین لباسشویی Bosch را بررسی کنید.که می‎تواند مشکل بخاطر خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی باشد که باید اقدام به تعویض آن نمایید.


مسدود شدن دریچه ی فاضلاب
گاهی هم علاوه بر مواردی که گفته شد مسدود شدن دریچه ی فاضلاب می‎تواند دلیل اصلی جمع شدن آب در داخل لباسشویی باشد. با بررسی و رفع دریچه‎ی فاضلاب این مشکل برطرف خواهد شد. 


جمع بندی و حرف آخر
تمامی این موارد در مورد جمع شدن آب در ماشین لباسشویی Bosch گفته شد مواردی هستند که می‌توانید با بررسی مواردی که به آنها اشاره کردیم مشکل را بررسی کنید و در صورتی که احساس کردید مشکل فنی است و نیاز به تعمیر توسط تعمیرکار دارد، حتما با یک تعمیرکار بوش حرفه‎ ای مشورت کنید و خیلی سریع به فکر رفع این مشکل باشید که قطعات سالم دچار مشکل نشوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021412*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش