اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102276080318048

تعمیر چرخ گوشت الکتروکار

کد: 140102276080318048

https://bit.ly/39vIXn2

، (اخبار رسمی): سرویس و نگهداری یک چرخ گوشت صنعتی کار چندان دشواری نیست و برای این کار ما تعمیرکاران برجسته ای را به شما معرفی میکنیم. چرخ گوشت یکی از دستگاه هایی است که در روزمره به طور مستقیم با مواد غذایی ارتباط دارد بنابراین در استفاده و سرویس آن باید اصول بهداشتی رعایت شود.

تعمیر چرخ گوشت الکتروکار
تعمیر چرخ گوشت الکتروکار

آشنایی با چرخ گوشت الکتروکار

امروزه در بسیاری از مراکز تهیه غذا، رستوران ها، فروشگاه های مرغ و گوشت و … شاهد استفاده از محصولات الکتروکار هستیم. شهرت بالای این کارخانه موجب شده تا همواره این برند شناخته شده اولویت خریداران قرار گیرد.
با گسترش فعالیت کاربران و افزایش نیازهای متعدد، سازندگان الکتروکار علاوه بر افزایش تولیدات خود تنوع بالایی را برای محصولات خود در نظر گرفت که در ظاهر محصولات، قدرت موتور، نوع برق مصرفی و سایز آن ها مشهود است. چرخ گوشت الکتروکار از نظر عملکرد به دو گروه چرخ گوشت تسمه ای و چرخ گوشت گیربکسی تقسیم میشود. این محصولات همانند تمامی دستگاه های مصرفی نیاز به سرویس و نگهداری دارند که بیشتر به توضیح آن می‌پردازیم.

الکتروکار موفق شده محصولاتی را روانه ی بازار سازد که در سایز تیغه 12، 22، 32 و 42، با ساختار ایستاده و رومیزی هستند. ساخت این دستگاه ها از بهترین متریال موجب شده تا امروزه شاهد محصولاتی به بازار بوده باشیم که از نوع بهترین هستند و می توانند با ارئه عملکردی فوق العاده برای شما رونق در کسب و کار را برای مصرف کننده شامل شوند. 

قطعات داخلی باکیفیت در کنار پوششی بادوام، گواه از سازنده ی ماهر را می رساند که با دقت لازم و علم کافی به این کار، بهترین تولیدات را روانه بازار ساخته است. چرخ گوشت های نیمه صنعتی و صنعتی الکتروکار با داشتن تنوع فراوان می توانند نیاز تمامی افراد را با سلایق مختلف پاسخگو باشند. اگر به دنبال کیفیت و راندمان فوق العاده هستید، بهتر است که دستگاه خود را از بین محصولات الکتروکار جستجو کنید.

مدل های مختلف این برند ممکن است شما را دچار سردرگمی در انتخاب نماید، ما در مجموعه آل اسکیل در کنار شما هستیم تا راهنمایی های لازم را برایتان ارائه نماییم. 

تعمیرات چرخ گوشت صنعتی الکتروکار

چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار یکی از محصولات باکیفیت و پرفروش این کارخانه است که به ندرت نیاز به تعمیر و خدمات پیدا خواهد کرد. این محصول محبوب الکتروکار که معمولا در مراکز تهیه غذا، کبابی ها، رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد ممکن است با گذشت زمان و استفاده متمادی نیاز به تعمیر داشته باشد. تعمیر چرخ گوشت الکتروکار شامل موارد زیر می‌شود:

  • تیز کردن تیغ و پنجره دستگاه:
  • تیز کردن تیغ و پنجره موجب چرخ کردن بهتر میگردد. در صورتی که تیغ و یا شبکه چرخ گوشت کند شود میتوانید با مراجعه به مراکز تعمیر چرخ گوشت این ایراد را رفع کنید.
  • عوض کردن قطعات چرخ گوشت: قطعات چرخ گوشت صنعتی شامل تیغه، پنجره، مارپیچ، گلویی، جاگلویی، طوقه و … است که در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض میگردد.
  • تعمیر موتور چرخ گوشت
  • تعویض تسمه های چرخ گوشت در مدل های تسمه ای و یا تنظیم آن ها
  • تعمیر گیربکس چرخ گوشت، در مدل های چرخ گوشت گیربکسی
  • تیغ و پنجره چرخ گوشت صنعتی

چه زمانی نیاز به تعمیر چرخ گوشت الکتروکار است؟

در هر زمانی که حس کردید دستگاه شما دیگر روشن نمی شود، حلزونی نمی چرخد، دستگاه صدا می دهد، گریس از جعبه دنده نشست می کند، تیغه نمی چرخد و … بهتر است که با نمایندگی این محصولات تماس بگیرید. توجه داشته باشید که دستکاری خودسرانه دستگاه در بعضی از شرایط علاوه وارد کردن آسیب به دست، باعث می شود تا دستگاه شما یا دچار مشکل بزرگ تری گردد یا دیگر قابل تعمیر نباشد. بنابراین بهتر است که از انجام این کار پرهیز نمایید. 

در زیر به مواردی اشاره می نماییم که منجر به بروز عوامل بالا شده است ولی این بدان معنا نیست که تعمیر دستگاه را خود انجام دهید. 

  •  روشن نشدن دستگاه:  عیب از سیم های رابط 2- سوختن محافظ موتور یا فیوز 3- آسیب دیدن اتصالات داخلی 4- برق نداشتن پریز
  •  نچرخیدن تیغ:  کند شدن  خراب و یا از بین رفتن واشر های پشت محور 3- چربی زیاد گوشت
  •  نچرخیدن حلزونی:  ساییده و یا هرز شدن مارپیچ 2- شکسته شدن و یا آسیب دیدن چرخ دنده های اصلی گیربکس
  •  نشست گریس جعبه دنده:  شل شدن اتصالات جعبه دنده 2- خراب شدن واشر های نمدی 
  •  صدادار شدن چرخ گوشت:  مشکل دار شدن موتور 2- عیب در جعبه دنده 3- خرابی یاتاقان ها 4- هرز شدن پروانه خنک کننده موتور

هر زمان احساس کردید که مشکلی در دستگاه شما بروز داده است، بهتر است که با نمایندگی چرخ گوشت صنعتی الکتروکار، یعنی آل اسکیل تماس بگیرید. همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم، این مرکز آماده ی ارائه راهنمایی های لازم به شما است و کلیه خدمات مربوط به بخش تعمیرات دستگاه را توسط افرادی حرفه ای انجام می دهد. جهت ارتباط با این نمایندگی، با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید. 

جهت تعمیر و اطلاع از قیمت آن با ما تماس بگیرید : 02166086997 | 02166055298

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید