اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140102316087418018

مهمترین دستاوردهای فروشگاه کالا 313 در سال های گذشته

کد: 140102316087418018

https://bit.ly/3Nqviwb

، اصفهان , (اخبار رسمی): «فروشگاه کالا 313»، فروشگاه فعال در زمینه‌ «فروش لوازم خانگی با عیوب ظاهری در اصفهان »

مهمترین دستاوردهای فروشگاه کالا 313 در سال های گذشته
فروش لوازم خانگی با عیوب ظاهری در اصفهان

به گزارش روابط عمومی فروشگاه کالا 313 ، این  فروشگاه که در زمینه‌ی «فروش لوازم خانگی با عیوب ظاهری» فعال است، توانسته در سال های اخیر با عرضه انواع لوازم خانگی با عیوب ظاهری و ضربه خورده، با تخفیف 20 الی 40 درصد به خریداران لوزام خانگی مانند یخچال فریزر، لباسشویی و ... خدمات ارزنده ای ارائه نماید. این فروشگاه به سابقه طولانی همکاری با تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی، توانسته فروش انواع محصولت را به قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه برای عموم مردم فراهم کند.

کاظمی نسب، مدیریت اجرایی فروشگاه، در زمینه مهمترین موفقیت‌ها و دستاوردهای این فروشگاه در سال های گذشته گفت: در فروش لوازم خانگی به صورت ضربه خورده، به درخواست مشتری بعضی از عیوب ظاهری قابل تصحیح می باشد و برخی از این کالاها به این دلیل که فقط در نمایشگاه به صورت ویترین بوده ،هیچ گونه عیوبی نداشته و فقط به علت نمایشگاهی بودن تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد لحاظ شده است . 

تفاوت لوازم خانگی عیوب ظاهری و استوک

لوازم خانگی استوک یا دست دوم معمولا از کشورهای عربی  وارد کشور شده و به صورت استفاده شده و تعمیر شده هستند. این محصولات با برندهای خارجی الجی و سامسونگ در بازار ایران فروخته می شوند. متاسفانه این کالا های دست دوم به هیچ عنوان گارانتی و ضمانت معتبری ندارند. در صورتی که کالاهای با عیوب ظاهری، دارای گارانتی شرکتی هستند و فقط به علت عیوب ظاهری جزیی تخفیف اعمال شده است و از لحاظ فنی هیچ گونه عیوبی ندارند.

خرید لوازم خانگی یکی از مهمترین دغدغه های زوج های جوان و خانوده ها برای تامین ملزومات خانه و رفاه افراد در خانه و خانواده است. بسیاری از لوارم خانگی در ایران تولید کشورهای خارجی مانند کره، ژاپن، چین، ایتالیا و … هستند. در این بین تولیدکنندگان ایرانی هم توانسته اند تولیدات خود را به بازار ایران عرضه کنند و گاها با روش هایی مانند مونتاژ و اخذ نمایندگی تولید و فروش کالاهای خارجی، توانسته اند سهم خوبی از یبازار داخلی را به خود اختصاص دهند. بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی در انبارهای خود، محصولاتی را دارند که دارای عیوب ظاهری و ضربه خورده هستند.

گفتنی است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌های فروشگاه کالا 313 و خرید انواع  لوازم خانگی با عیوب ظاهری، می‌توانند به سایت آن به آدرس https://kala313.com/appliances-hit/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی