اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103016090213662

با حضور سینما چوب، از ایران رخ داد 

ارتقای دانش و ارتباط بین المللی درهمایش بازار یابی و فروش سینما چوب

کد: 140103016090213662

https://bit.ly/3G8yaLG

، تهران , (اخبار رسمی): توانایی و کسب موفقیت در بازار روز ایران در شهر تهران ایران با حضور نمایندگان و کارشناسانی از ایران به مدت یک روز برگزار شد

ارتقای دانش و ارتباط بین المللی درهمایش بازار یابی و فروش سینما چوب
ارتقای دانش و ارتباط بین المللی درهمایش بازار یابی و فروش سینما چوب

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی سینما چوب، نمایندگان این شرکت از تاریخ 1400/11/25 به مدت 1 روز روز در توانایی و کسب موفقیت در بازار روز ایران شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، توانایی و کسب موفقیت در بازار روز ایران  که در شهر تهران برگزار شد، با حضور مجموعه‌های فعال حوزه صندلی آمفی تئاتر و همایش از 5 کشور جهان برگزار شد.

حجت اکبرنیا با تشریح اهداف حضور در این همایش، گفت: علاوه بر ارتقا سطح دانش  آگاهی شرکتکنندگان، یکی از مهترین دستاوردهای این همایش، ایجاد بستر مناسب برای همکاری‌های بین المللی میان شرکت‌ها و مجموعه‌ها، از کشورهای مختلف بود.

وی ادامه داد: در این فرصت بین المللی، شرکت‌کنندگان با توجه به توانایی‌های مجموعه‌ها به فرصت سازی در این عرصه اقدام کردند.
او تاکید کرد: در همین راستا، سینما چوب تلاش کرد تا بالاترین بهره‌وری را در این همایش داشته و  در راستای ارتقای سطح توانمندی بازار یابی و فروش کشور  داشته باشد.

این مقام مسئول در مورد دستاوردهای این همایش هم اظهار داشت: با توجه به وجود زیرساخت های قوی و مورد اعتمااد در کشور ما در شرکت سینما چوب این همایش را با هدف ارتقا دانش و توانمندی نیروی فروش جوان کشور برگزار خواهیم کرد امیدواریم تا با تلاش گوشه ای کوچک از پیشرفت کشور عزیزمان ایران را شاهد باشیم.

حجت اکبرنیا با اشاره به اهمیت شرکت در همایش‌های بین‌المللی برای هر مجموعه و کسب و کاری ادامه داد: از آنجایی که روزمرگی‌های رایج  درکسب و کار یک آسیب است، باید سعی کرد تا در هر لحظه به دنبال ارتقای علمی و افزایش ارتباطات در حوزه کاری خودمان باشیم که از همین رو این همایش در راستای این دو هدف قرار داشت.

گفتنی است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از وبسایت این مجموعه به نشانی www.cinema-choob.com بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندلی آمفی تئاتر سینما چوب

شرکت سینما چوب فیدار تولید و صادر کننده انواع صندلی های سینما ، صندلی همایش ، صندلی آمفی تئاتر و صندلی کنفرانس تجهیز کننده کامل انواع سالن های سینما ، آمفی تئاتر ، چند منظوره، همایش، سمینار ، کلاس های آموزشی و دکوراسیون های اداری اعم از تجهیز دکور سالن ، نصب صندلی سالن ، طراحی و مشاوره سالن ، صوت و تصویر سالن ها و نور عمومی و اختصاصی سالن ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار