راهنمای خرید آچار ترکمتر

کد: 140103226130118975

https://bit.ly/3MLmbFu

، تهران , (اخبار رسمی): ترکمتر نوعی آچار تخصصی است که به آن ترکرنچ، آچار ترک، آچار گشتاور هم گفته می شود

راهنمای خرید آچار ترکمتر
انواع آچار ترکمتر

ترکمتر چیست؟

ترکمتر نوعی آچار حرفه ای برای بستن پیچ و مهره با میزان گشتاور مشخص است. در واقع آچار ترکمتر ابزار دقیقی است که کار سنجش گشتاور و اعمال آن را برای رسیدن به نتیجه انجام می دهد. برای استفاده از ترک متر شما ابتدا باید از میزان گشتاور پیچ یا مهره مورد نظر اطلاع داشته باشید و سپس با ترکمتر مناسب آن پیچ را در محدوده گشتاور تعیین شده سفت کنید.

این ابزار در بازار با اسامی مختلفی مثل آچار ترک، ترک رنچ، گشتاورسنج و غیره نیز شناخته می‌شود و دارای یک شاخص خاص است که با کمک آن می‌توان به‌راحتی گشتاور لازم را تنظیم کرد. واحد شاخص این آچار بسته به برند و کشور تولیدکننده می‌تواند متفاوت باشد. مطابق استاندارد جهانی واحد گشتاور، نیوتن در متر است.

کاربرد آچار ترکمتر چیست؟

استفاده از این آچار برای کارهایی که لازم است در آن‌ها پیچ و مهره‌ها به میزان گشتاور تعریف شده بسته شوند بسیار مهم است. برای مثال در بیش‌تر شغل‌ها و صنایع مثل صنایع خودروسازی، ساختمان‌سازی، ساخت‌ و ساز ماشین آلات و حتی  تعمیر و نگهداری منزل از آن استفاده می‌کنند.

انواع آچار ترکمتر

تقه ای، کمرشکن، ساعتی یا عقربه‌ای، دیجیتال، برقی یا شارژی، کرنومتری، جغجغه‌ای، بادی، هیدرولیک، شاهینی

بهترین آچار ترکمتر

  • اسناپون آمریکا (Snap on)
  • هزبرن سوئد (Hezburn)
  • بریتول انگلیس (Biritool)
  • فورس آلمان (Force)

کالیبره کردن آچار ترکمتر

برای مطمئن شدن از این‌که آچار اندازه‌گیری دقیق و قابل‌اطمینانی را انجام می‌دهد باید به‌طور منظم آن را کالیبره کرد. کالیبره کردن به‌منظور بررسی میزان دقت ابزار و همچنین تنظیم آن طبق استانداردهای جهانی انجام می‌شود.

اگر علاقمند به خواندن مطالب بیشتری راجب آچار ترکمتر هستید کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دنیای ابزارماشین وارد کننده ابزارآلات تخصصی بادی، مکانیکی و دستی در سطح حرفه ای

ابزارماشین فروشگاه اینترنتی عرضه تخصصی ابزارآلات می باشد. اعتبار هایپر مارکت تخصصی مجازی ابزارماشین، سابقه ی فعالیت پیوسته در دنیای واقعی بازار ابزارآلات و ارائه موفق خدمات فروش و عرضه محصولات معتبر به مشتریان خود از سالیان دور می باشد. سایت ابزار ماشین شاخه ای از مجموعه ی دنیای ابزار ماشین به عنوان عرضه کننده کالاهای حرفه ای با سابقه ای بیش از 40 سال می باشد. محصولات این فروشگاه با کارشناسی فنی از بین صدها برند تجاری و حرفه ای برگزیده شده اند. کالاهای شرکت های تولید کننده ی داخلی یا محصولات نمایندگی های شرکت های معتبرخارجی که از دیدگاه کیفی دارای الزامات حرفه ای و در امر خدمات پس از فروش پاسخگوی رفع مشکلات مشتریان ارزیابی گردند، در هایپر مارکت ابزارماشین عرضه میگردند. جمع آوری اطلاعات هر کالا و قابلیت های آن، براساس شاخصه های مهم ارزیابی نوع و گروه کالا انجام می پذیرد. هدف هایپرمارکت تخصصی ابزار ماشین عرضه محصولات از برندهای مختلف و معتبر در فضای مجازی، متناسب با نیازحرفه ای مصرف کنندگان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی