جعبه ابزار چیست و چه کاربردی دارد؟

راهنمای خرید جعبه ابزار

کد: 140103246135718975

https://bit.ly/3xFXfd0

، تهران , (اخبار رسمی): جعبه ابزار یکی از وسایل ضروری و مورد نیاز برای هر خانه، محل کار و خودرویی است. با استفاده از این وسیله ساده به راحتی امکان جمع‌آوری، نظم بخشیدن، دسترسی راحت و نگهداری وسایل و ابزار مورد نیاز و جابجایی آنها فراهم می‌شود

راهنمای خرید جعبه ابزار
جعبه ابزار وسیله ای است برای جمع آوری ابزارهای تخصصی و عمومی در خانه، ماشین یا کارگاه و مکانیکی است.

جعبه ابزار یکی از وسایل ضروری و مورد نیاز برای هر خانه، محل کار و خودرویی است که در مدل‌های متنوع فلزی، پلاستیکی و برزنتی تولید و عرضه می‌شود. جعبه ابزار‌های پلاستیکی و برزنتی بیشتر در منازل و برای انجام تعمیرات فوری و کار‌های کوچک‌تر مورد استفاده قرار می­گیرد. جعبه ابزار‌های فلزی از لحاظ استحکام و مقاومت بیشتر برای امور فنی، تخصصی، فعالیت تعمیرکاران و... کاربرد بیشتری دارند.

مدل‌­های مختلف جعبه ابزار

1-جعبه ابزار‌های پلاستیکی:

این جعبه‌ها از مواد پلاستیکی ساخته شده و به لحاظ وزن مناسب و کم، به آسانی قابل حمل و جابجایی هستند و برای داخل ماشین و خانه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند.

2- جعبه‌­های ابزار فلزی:

این جعبه ها از فلز با روکش رنگ کوره ای ساخته می شوند و در محل کار و فعالیت و برای امور فنی و تعمیرات تخصصی و حرفه‌ای کاربرد زیادی دارند. نسبت به سایر جعبه ابزار‌های دیگر دارای وزن بیشتری است و در جا‌هایی استفاده میشود که نیاز به جابجایی کمتری دارد.

جعبه ابزار کامل مناسب منزل

این نوع جعبه ابزار به شما کمک می کند تا خیلی از کارها را خودتان انجام دهید و همچنین شما را تا حدود زیادی از مراجعه متعدد به تعمیرکاران بی‌نیاز می‌کند. اجرای این جعبه ابزار می تواند موارد ریز باشد:

پیچ گوشتی، فازمتر، چکش، آچار فرانسه،انبردست، متر، کاتر، چراغ قوه، دریل و هرچیزی که شخص ممکن است در منزل به آن ابزار نیاز داشته باشد.

جعبه ابزار کامل مناسب کارگاه

این نوع جعبه ها برای کارهای تخصصی و فنی معمولا در تعمیرگاه ها و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند و علاوه بر مواردی که در جعبه ابزار خانگی ذکر شد، بنا به نیاز کاربر موارد زیر می تواند از اجزا جعبه باشد.

  • بکس های ساده و فشار قوی
  • انواع دسته بکس
  • انواع انبرهای تخصصی
  • انواع بیت (سر پیچ گوشتی) و هولدر

اگر این مقاله برایتان مفید بود با کلیک بر روی آشنایی با جعبه ابزار مطلب کامل را مطالعه و محصولات را ببینید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دنیای ابزارماشین وارد کننده ابزارآلات تخصصی بادی، مکانیکی و دستی در سطح حرفه ای

ابزارماشین فروشگاه اینترنتی عرضه تخصصی ابزارآلات می باشد. اعتبار هایپر مارکت تخصصی مجازی ابزارماشین، سابقه ی فعالیت پیوسته در دنیای واقعی بازار ابزارآلات و ارائه موفق خدمات فروش و عرضه محصولات معتبر به مشتریان خود از سالیان دور می باشد. سایت ابزار ماشین شاخه ای از مجموعه ی دنیای ابزار ماشین به عنوان عرضه کننده کالاهای حرفه ای با سابقه ای بیش از 40 سال می باشد. محصولات این فروشگاه با کارشناسی فنی از بین صدها برند تجاری و حرفه ای برگزیده شده اند. کالاهای شرکت های تولید کننده ی داخلی یا محصولات نمایندگی های شرکت های معتبرخارجی که از دیدگاه کیفی دارای الزامات حرفه ای و در امر خدمات پس از فروش پاسخگوی رفع مشکلات مشتریان ارزیابی گردند، در هایپر مارکت ابزارماشین عرضه میگردند. جمع آوری اطلاعات هر کالا و قابلیت های آن، براساس شاخصه های مهم ارزیابی نوع و گروه کالا انجام می پذیرد. هدف هایپرمارکت تخصصی ابزار ماشین عرضه محصولات از برندهای مختلف و معتبر در فضای مجازی، متناسب با نیازحرفه ای مصرف کنندگان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان