آچار بکس دستی چیست و انواع آن کدامند؟

کد: 140103256137018975

https://bit.ly/3N5jZZu

، تهران , (اخبار رسمی): آچار بکس دستی ابزاری است که از سوکت بکس و یک دسته بکس تشکیل شده که برای باز و بست انواع پیچ و مهره در شکل های مختلف به کار می رود. سوکت بکس ابزاری استوانه ای شکل است که یک سمت آن درایو با سایزهای 3/8، 1/2، 3/4، 1 اینچ و... و سمت دیگر آن توخالی به شکل های 6 گوش، 8 گوش، 12 گوش می تواند باشد.

آچار بکس دستی چیست و انواع آن کدامند؟
آچار بکس ابزاری مناسب برای باز و بست پیچ و مهره با سرعت بالا بدون اسیب زدن به آن است.

آچاربکس‌های دستی چیست؟

آچار بکس دستی به مجموعه کامل دسته‌بکس و بکس‌ گفته می‌شود که به فرد اجازه می‌دهد در فضایی محدود، بدون نیاز به جابجایی در محل قرارگیری پیچ و مهره مورد نظر خود را بپیچاند. درواقع کاربرد اصلی آچار بکس، ایجاد شرایط پیچاندن پیچ و مهره‌ها در موقعیتی است که دست فضای کافی برای حرکت ندارد است. برای امکان بهره‌وری بیشتر از آچار بکس دستی، آن‌ها را با ویژگی‌ها و توانایی‌های مختلفی تولید می‌کنند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

انواع آچار بکس دستی کدام است؟

  • آچار بکس کوتاه یا بکس بلند (پایه بلند یا پایه کوتاه)
  • آچار بکس میلی‌متری یا بوکس اینچی با دهانه ۶، ۸، ۱۲ شیاری،
  • آچار بوکس دسته هندلی، دسته میله‌ای، دسته تاشو یا متحرک، دسته جغجغه‌ای
  • آچار بوکس با میله رابط کوتاه، متوسط یا بلند
  • آچار بوکس با واسطه‌ها و تبدیل‌های متوسط و بلند
  • آچار بوکس e، بوکس m و بوکس ستاره‌ای

متریال آچار بکس دستی چیست؟

بکس های استاندارد معمولا از دو نوع متریال ساخته می شوند.

1-بکس های سفید رنگ یا معمولی از آلیاژ فولادی کروم وانادیوم که به صورت دستی و به وسیله دسته بکس معمولی کار به کار می رود.

2-بکس های مشکی یا فشار قوی از جنس آلیاژ فولادی کروم مولیبدن با تحمل فشار بسیار بالا که به وسیله دسته بکس های برقی و بادی در کارهای صنعتی به کار می روند.

خرید آچار بکس

آچار بکس ها هم به صورت تک و هم به صورت سری فروخته می شوند و بسته به نوع نیاز باید خرید کرد. کسانی که به طور مداوم با اتصالات در ارتباط هستند و به صورت تخصصی با آن کار میکنند معمولا بکس را به صورت سری در سایزهای مختلف تهیه می کند و افراد غیر متخصص معمولا به صورت تک.

قیمت آچار بکس

قیمت آچار بکس تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر متریال، سایز درایو، طول، سایز بکس، تک و سری بودن و ساده یا فشار قوی بودن آن است. اگر به نظرتان این مقاله به شما کمک می کند کامل آن را با کلیک بر روی آچار بکس مطالعه کنید.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دنیای ابزارماشین وارد کننده ابزارآلات تخصصی بادی، مکانیکی و دستی در سطح حرفه ای

ابزارماشین فروشگاه اینترنتی عرضه تخصصی ابزارآلات می باشد. اعتبار هایپر مارکت تخصصی مجازی ابزارماشین، سابقه ی فعالیت پیوسته در دنیای واقعی بازار ابزارآلات و ارائه موفق خدمات فروش و عرضه محصولات معتبر به مشتریان خود از سالیان دور می باشد. سایت ابزار ماشین شاخه ای از مجموعه ی دنیای ابزار ماشین به عنوان عرضه کننده کالاهای حرفه ای با سابقه ای بیش از 40 سال می باشد. محصولات این فروشگاه با کارشناسی فنی از بین صدها برند تجاری و حرفه ای برگزیده شده اند. کالاهای شرکت های تولید کننده ی داخلی یا محصولات نمایندگی های شرکت های معتبرخارجی که از دیدگاه کیفی دارای الزامات حرفه ای و در امر خدمات پس از فروش پاسخگوی رفع مشکلات مشتریان ارزیابی گردند، در هایپر مارکت ابزارماشین عرضه میگردند. جمع آوری اطلاعات هر کالا و قابلیت های آن، براساس شاخصه های مهم ارزیابی نوع و گروه کالا انجام می پذیرد. هدف هایپرمارکت تخصصی ابزار ماشین عرضه محصولات از برندهای مختلف و معتبر در فضای مجازی، متناسب با نیازحرفه ای مصرف کنندگان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی