آچار مولتی پلایر چیست؟

کاربرد آچار مولتی پلایر چیست؟

کد: 140104236293618975

https://bit.ly/3uTQcNc

، تهران , (اخبار رسمی): آچار مولتی پلایر که به آن اغلب مولتی پلیر نیز گفته می شود، ابزاریست که نیروی گشتاور را میگیرد و با ضریب افزایش چندین برابری انتقال می‌دهد.در واقع این ابزار برای باز کردن و بستن پیچ‌ و مهره و سایر مواردی که به نیروی گشتاور در فشار بالا نیاز دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد و انواع مختلفی دارد.

کاربرد آچار مولتی پلایر چیست؟
آچار مولتی پلایر برای باز و بستن انواع بست با فشار بالا

آشنایی با دستگاه مولتی پلایر (مولتی پلیر) و انواع آن

مولتی پلایر چیست؟

مولتی پلایر (Torque multiplier) ابزاری کاملاً تخصصی که باعث چند برابر شدن نیروی گشتاور می‌شود و برای باز و بست پیچ‌، مهره، بست و سایر مواردی که به نیروی گشتاور با فشار بالا نیاز دارند استفاده می شود.

کاربرد مولتی پلایر چیست؟

این ابزار در هر صنعتی که با پیچ و مهره سروکار داشته باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این‌حال از رایج‌ترین کاربردهای مولتی‌ پلایر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر و نگه‌داری تجهیزات سنگین
  • انواع پروژه‌های ساختمانی، سازه های فلزی و...
  • مونتاژ انواع محصولات در صنایع مختلف
  • صنعت خودروسازی و تعمیرگاه‌های خودرو

و هر جایی که برای باز کردن پیچ‌ها، مهره‌ها و سایر بست‌هابه فشار بالایی نیاز است به کار می روند.

انواع مولتی پلایر کدامند؟

آچار مولتی پلایر به سه نوع تقسیم بندی می‌شود که از نظر عملکرد یکی هستند و برای باز و بستن انواع بستن با فشار بالا به کار می‌روند و تفاوت آنها در ساختار آن هاست. انواع آن عبارتند از:

1-مولتی پلایر دستی: 

این نوع به‌صورت دستی کار می‌کند و برای مکان‌هایی که دسترسی به برق ندارند، مناسب است. این نوع مولتی‌پلایر به‌دلیل وزن سبک، به‌راحتی قابل حمل است و همچنین قیمت مناسبی نیز دارد.

2-مولتی پلایر برقی:

این نوع دارای ریزپردازنده است که عملکرد آن توسط این قطعه داخلی کنترل می‌شود و توسط نیروی برق برای سفت و شل کردن پیچ و مهره با نیروی گشتاور ویژه به کار می رود.

3-مولتی پلایر بادی:

این نوع بسیار پر قدرتر از نوع برقی است و با فشار هوای فشرده کار میکند و به‌دلیل دقت و قدرت بالایی که دارد عمدتاً برای کارهای حساس و پروژه‌های گسترده مانند اتصالات فشار بالا، ماشین‌آلات سنگین، سازه‌ها، اسلکت‌های فلزی و... کاربرد دارد.

در این مقاله سعی کردیم مولتی پلایر و انواع آن را به صورت کلی شرح دهیم و شما را با این ابزار خاص و حرفه ای آشنا کنیم. اگر این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت و تمایل به آشنایی بیشتر با این ابزار و نحوه کارکرد آن دارید به لینک مولتی پلایر مراجعه کنید. در سایت ابزارماشین علاوه بر مقاله کامل می توانید انواع مولتی پلایر را ببینید و امکان خرید نیز برای شما محیا است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دنیای ابزارماشین وارد کننده ابزارآلات تخصصی بادی، مکانیکی و دستی در سطح حرفه ای

ابزارماشین فروشگاه اینترنتی عرضه تخصصی ابزارآلات می باشد. اعتبار هایپر مارکت تخصصی مجازی ابزارماشین، سابقه ی فعالیت پیوسته در دنیای واقعی بازار ابزارآلات و ارائه موفق خدمات فروش و عرضه محصولات معتبر به مشتریان خود از سالیان دور می باشد. سایت ابزار ماشین شاخه ای از مجموعه ی دنیای ابزار ماشین به عنوان عرضه کننده کالاهای حرفه ای با سابقه ای بیش از 40 سال می باشد. محصولات این فروشگاه با کارشناسی فنی از بین صدها برند تجاری و حرفه ای برگزیده شده اند. کالاهای شرکت های تولید کننده ی داخلی یا محصولات نمایندگی های شرکت های معتبرخارجی که از دیدگاه کیفی دارای الزامات حرفه ای و در امر خدمات پس از فروش پاسخگوی رفع مشکلات مشتریان ارزیابی گردند، در هایپر مارکت ابزارماشین عرضه میگردند. جمع آوری اطلاعات هر کالا و قابلیت های آن، براساس شاخصه های مهم ارزیابی نوع و گروه کالا انجام می پذیرد. هدف هایپرمارکت تخصصی ابزار ماشین عرضه محصولات از برندهای مختلف و معتبر در فضای مجازی، متناسب با نیازحرفه ای مصرف کنندگان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی