اطلاعات تماس
  • 091479*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103226131018401

ساخت سایت هنری با تخفیف ویژه

کد: 140103226131018401

https://bit.ly/3tzXw02

، ارومیه , (اخبار رسمی): سایت های هنری امروزه دقیقا به مشابه یک گالری هنری ارزان، در دسترس و آنلاین هستند

طراحی حرفه ای سایت هنری|سفارش سایت هنری| ارائه بهترین نمونه کارها| آویم تیم
ساخت سایت هنری با تخفیف ویژه

ساخت سایت هنری

شاید به جرات بتوان گفت که که در دنیای ماشینی و مدرن امروزی هنر تنها پناهگاه روح انسان ها است، هر انسان فهمیده ای خوب می داند که روحش مانند جسمش به تغذیه نیاز دارد و غذای این روح چیزی جز هنر نیست.
 هنر از بدو خلقت تا به امروزجزء لاینفک زندگی انسان ها بوده  و زندگی انسان بدون هنر یک زندگی پوچ و ماشینی و بی روح خواهد بود. برای پاسخ دادن به این نیاز درونی یکی از بهترین راه حل ها راه اندازی وب سایت های هنری است.

 امروزه به دلیل فراگیر بودن اینترنت و شبکه های اجتماعی هنر هم باید خود را با این سبک زندگی تطبیق دهد پس بهترین بستر برای این کار اینترنت و وب سایت های مخصوص هنر و اهالی هنر است.
برای طراحی سایت هنری ابتدا باید نوع و هدف خود را در این راه مشخص کنید، باید بدانید که شما چه نوع وب سایتی می خواهید؟ آیا میخواهید که وب سایتی مخصوص به یک چهره هنری خاص ایجاد کنید،
آیا می خواهید به فروش محصولات هنری اقدام کنید؟ آیا قصد دارید که انواع هنر را به مخاطبین معرفی کنید و محتوا بارگذاری کنید؟  ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید و سپس بر اساس آن شروع به طراحی وب سایت هنری خود بکنید. 

ظاهر کلی سایت هنری

بعد از انتخاب نام و دامنه مناسب، ظاهر و شکل کلی وب سایت دومین قدم در جذب مخاطب و بازدید کنندگان خواهد بود، قالب سایت باید ساده و در عین حال زیبا و مفهومی باشد و متناسب با نوع هنر و هدفی که دنبال می کنید باشد.


رنگ بندی وب سایت بسیار حائز اهمیت است
 در مقوله هنر چشم ها بیشتر از هر اندام دیگر بدن درگیر و مجذوب می شود پس باید وب سایت هنری دید بصری خوب و جذابی برای بینندگان و مخاطبین خود ایجاد کند بهتر است با رنگ بندی مرکب از رنگ های سرد و گرم و بیشتر به سمت رنگ های تیره قالب و رنگ مناسبی برای وب سایت هنری ایجاد کرد تا ذهن بازدید کننده جذابیت و گیرایی سایت را در عین ساده بودن آن ببیند.

ارائه رزومه از هنرمند یا هنرمندان خالق آثار هنری

در بحث آثار هنری مانند تمامی موضاعات خالق و سازنده اثر هنری دارای نقش بسیار مهمی است و مخاطبین و مشتریان دوست دارند که بدانند خالق آثار هنری که نظاره گر آن هستند چه کسی است و از سوابق و رزومه و افتخارات و دستاورد های او مطلع شوند.
بنابراین قرار دادن بیوگرافی دقیق، رزومه و افتخارات هنرمندان بر روی وب سایت هنری کمک شایانی به این نکته خواهد کرد و باعث افزایش بازخورد و بازدید وب سایت هنری خواهد شد. 

طبقه بندی و دسته بندی آثار

سایت های هنری امروزه دقیقا به مشابه یک گالری هنری ارزان، در دسترس و آنلاین هستند که بستر مناسبی برای فروش، یادگیری، آموزش، اشاعه هنر و سایر موارد این چنین هستند، پس مخاطب و بازدید کننده نباید در این دالان پر هیاهو سر در گم شود و همزمان بیشترین تاثیر پذیری را از وب سایت هنری به دست آورد.
طبقه بندی مناسب بخش ها و آثار موجود باعث می شود که بازدید کننده با فراغ بال بیشتر و خیالی آسوده تر به دنبال هدف و موضوع مورد پسند خود بگردد و هر چیزی را به راحتی و در کمترین زمان ممکن به دست آورد ولی باید توجه داشت که تعداد این دسته بندی ها نباید بیش از حد زیاد شود چون این امر تاثیر معکوس داشته و باعث سردرگمی بیشتر مخاطب می شود. 

گالری تصاویر سایت هنری

وب سایت هنری دقیقا به مشابه یک ویترین و گالری هنری از اثار خلق شده توسط هنرمندان است و همان طور که گفته شد در مقوله هنر چشم ها بیشترین کاربرد را دارند پس شما باید گالری تصاویر و ویدیو های با کیفیتی داشته باشید تا چشمان مخاطبین و بازدید کنندگان را مجذوب خود کند؛
 اما باید به یاد داشت که حجم تصاویر و ویدیو های بارگذاری شده نباید زیاد باشد تا سرعت لود و بالا آمدن وب سایت هنری کند نشود چون این عامل مهم ترین دلیل برای فراری دادن مخاطبین است و باعث می شود بازدید و بازخورد وب سایت هنری پایین بیاید بهتر است که حجم تصاویر بارگذاری شده بر روی وب سایت بین 100 تا 250 کیلو بایت باشد تا هم کیفیت مناسبی داشته باشند و هم سرعت لود وب سایت پایین نیاید.

بخش کارشناسان هنری

مخاطبین هنر برخلاف سایر اقشار جامعه دارای وسواس و دقت نظر بیشتری هستند و آثار هنری مورد نظر خود را به سختی انتخاب می کنند از این جهت وبسایت های هنری باید یک بخش کارشناسان هنری برای فروش آثار هنری داشته باشند  با این کار تعامل و اعتماد به سایت هنری شما بیشتر می شود. 
 کارشناسان باید تسلط کامل و کافی بر روی آثار هنری ارائه شده داشته باشند تا تمامی سؤالات مشتریان به درستی جواب داده شود. همچنین می توان با تهیه یک فایل صوتی در مورد هر اثر هنری و بارگذاری آن بر روی سایت و تعبیه یک آیکون در کنار هر اثر هنری به بازدید کننده اجازه داد تا تنها با یک کلیک ساده اطلاع مختصر و مفیدی در مورد آن اثر هنری دست پیدا کند. 

راه اندازی درگاه خرید آنلاین

با در دسترس بودن اینترنت امروزه بیشتر مردم خرید های خود را در بستر اینترنت انجام داده و مخاطبین هنر هم از این امر مسثناء نیستند و از آن جایی که سایت هنری مورد نظر شما قصد ارائه خدمات و محصولات هنری به صورت آنلاین را دارد پس حتما باید یک درگاه پرداخت پر سرعت و امن آنلاین برای سایت هنری خود تعبیه کنید تا مخاطبین و مشتریان در هر ساعت از شبانه روز قادر به خرید محصولات هنری و پرداخت هزینه های آن باشند.

ایجاد بخش نظرات و like و dislike

با ایجاد این بخش در یک سایت هنری این امکان به مخاطبین و مشتریان داده می شود که نظرات، سلایق و علایق خود را با دیگران و از همه مهم تر با هنرمند و مالک وب سایت هنری به اشتراک بگذارند؛
 با این کار به راحتی می توان فهمید که بازدید کنندگان وب سایت هنری شما دقیقا به دنبال چه نوع آثار هنری هستند و به هنرمند مورد نظر کمک می کند تا کار و حرفه و هنرش را گسترش دهد و همچنین باعث می شود تا ایرادات وب سایت هنری از دید عموم مردم و بازدید کنندگان مشخص شود و مالک وب سایت نسبت به رفع و بهبود آن ها اقدام کند.  

در طراحی سایت های هنری یک سری نباید ها وجود دارد

 محصولات و آثار و مخاطبین این قبیل سایت ها با مخاطبین سایر سایت ها کمی تفاوت دارند پس باید تمامی تمرکز بر روی جذب حداکثری مخاطب باشد و باید از کار هایی که باعث فراری دادن آن ها می شود به شدت اجتناب کرد.


 بعضی از این قبیل کار ها شامل

  •  ثبت نام اجباری بازدید کننده ها در سایت شما برای دیدن آثار هنری
  •  اجبار آن ها به دنبال کردن یک صفحه به خصوص در فضا مجازی
  •  پخش موسیقی خودکار در وب سایت
  •  پخش تبلیغات خودکار و زیاد
  •  عدم تطابق رنگ و فونت متون وب سایت با نوع هنر ارائه شده
  •  تصاویر بی کیفیت
  •  سرعت لود پایین وب سایت و تصاویر
  •  به روز نبودن مطالب ارائه شده بر روی وب سایت
  •  طبقه بندی نکردن محتوای سایت 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آویم تیم

هسته اصلی تیم ما متشکل از ۱ مدیر پروژه، ۱ مدیر خلاق، ۱ طراح وب، ۱ توسعه دهنده وب، ۱ کپی رایتر، ۱ بازاریاب دیجیتال و ۱ متخصص سئو است. فراتر از آن، ممکن است طراحان وب یا توسعه دهندگان وب دیگری را بر اساس اندازه پروژه طراحی وب شما اضافه کنیم. همچنین ممکن است بسته به نیاز شما کارمندان دیگری را اضافه کنیم که بر روی تصویرسازی یا موشن گرافیک متمرکز هستند.

اطلاعات تماس
  • 091479*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی