اطلاعات تماس
  • 091479*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101085785818401

بکلینک ها و صفحات سایت خود را یا آویم تیم در 1 ساعت ایندکس کنید

کد: 140101085785818401

https://bit.ly/3tKpczB

، ارومیه , (اخبار رسمی): لینک ها و بک لینک های سایت شما بخش بسیار مهمی از رتبه بندی وب سایت ها در موتورهای جستجو هستند. بسیاری از کارشناسان سئو از ابزارهای نرم افزاری مانند آویم تیم برای ایندکس سریع لینک های وب سایت و بک لینک استفاده می کنند

بکلینک ها و صفحات سایت خود را یا آویم تیم در 1 ساعت ایندکس کنید
خرید ایندکسر لینک های سایت و بکلینک ها

ایندکس سریع گوگل منتهی به محتوای یونیک، بکلینک ها یا عکس شما ندارد و الگوریتم گوگل به سرعت در حال تغییر است و هر هفنه یا هر ماه به طور مداوم پیشرفته تر و سخت گیرانه تر عمل میکند.

چرا خدمات ایندکس آویم تیم را انتخاب کنید

ارسال دستی لینک ها به گوگل برای کسانی که به دنبال بک لینک هستند بسیار وقت گیر و همچنین پر زحمت است. بنابراین، سرویس های ایندکس آویم تیم ابزارهایی را برای شما ارائه می کند که کار ایندکس در گوگل را برای شما راحتر و سریعتر انجام می شود.ما ارزان ترین قیمت را در مقایسه با سایر ارائه دهندگان خدمات در بازار امروز تضمین خواهیم کرد.

یا دوست دارید لینک ها و بکلینک های شما سریعتر در فهرست جستجوی گوگل ظاهر شوند؟ 

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از بسته های ما را خریداری کرده و لینک های خود را از طریق پنل اضافه کنید. پیوندهای شما ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از افزودن در ایندکس ظاهر می شوند، سیستم نمایه سازی آویم تیم بسته به کیفیت آنها می تواند به سرعت از ۸۰٪ تا ۱۰۰٪ پیوندهای شما را ایندکس کند.
اگر به یک پکیج بزرگتر نیاز دارید، فقط تماس بگیرید!

آویم تیم برای شما همیشه با کیفیت در درسترس شما است،

ما ارزان ترین قیمت را در مقایسه با سایر ارائه دهندگان خدمات در بازار امروز تضمین خواهیم کرد.

ایندکس لینک های وب سایت شما

 آنچه ما ارائه می دهیم :

در زیر تنها تعدادی از مزایای سیستم ما آورده شده است.

  • ایندکس فوری
  • مشاهده لینک در عرض چند ساعت قابل مشاهده است.

برنامه های کاربردی نظارت برایندکس

  • ما یک برنامه برای نظارت بر نمایه سازی پیوند جستجوگر فهرست گوگل ارائه می دهیم
  • روش ایمن و توصیه شده گوگل برای مشاهده لینک.
  • بهبود دید در گوگل
  • ایندکس کننده ما قطعا رتبه سایت شما را در گوگل بهبود می بخشد

ارسال سریع لینک ها

پیوندها را می توان با افزودن آنها از طریق URL ADD گوگل به روش های مختلفی ایندکس کرد ، اما مدتی است که این روش در کنسول جستجوی گوگل غیرفعال شده است . 
شرکت آویم تیم داراس بهترین متخصصان در زمینه ی سئو میباشد که روش های نوینی را بر ایندکس شدن لینک های شما اختصاص داده اند.

اینکدس سریعتر سایت

روش های ما می‌تواند برای فهرست کردن وب‌سایت جدید ایجاد شده شما استفاده شود، یا اگر بازسازی شده باشد و ساختار پیوند ها تغییر کرده باشد، گوگل وبسایت های مارا بسیار سریع تر میخزد.

پینگ پیوند - دامنه های ارجاع دهنده ( refering domain )

با استفاده از روش های متخصصان سئو ما در مدت زمان کوتاهی متوجه افزایش سریع دامنه های لینک شده به سایت خود خواهید شد، این به این دلیل است که گوگل لینک شما را دیده و آن را در رتبه بندی شما قرار داده است. همچنین متوجه افزایش کلمات کلیدی در رتبه بندی گوگل خواهید شد که منجر به افزایش ترافیک در وب سایت و جذب مشتری جدید می شود که خدمات شما را خریداری می کند.

لینک های خود را مشاهده کنید

ما از روش‌های متعددی برای تقویت لینک‌های شما و مشاهده بیشتر آن‌ها در موتورهای جستجو استفاده می‌کنیم. ما ا برای خزیدن و ایندکس کردن پیوندهای شما توسط گوگل بهترین خدمات را ارائه خواهیم داد.

همگام با تغییرات

موتورهای جستجو و سئو همیشه در حال تغییر هستند. ما با آخرین تغییرات همراه هستیم تا روش های ما کهنه و قدیمی نشوند . ما دائماً در حال آزمایش و اصلاح هستیم تا ببینیم چه چیزی بهترین کار را می کند.

ساده و آسان برای استفاده

فرآیند خزیدن و نمایه سازی چند مرحله ای تقویت

ما روش‌های معمول خزیدن مرحله اول مانند پینگ کردن تک تک پیوندها را انجام می‌دهیم تا به Google اطلاع دهیم که سایت در حال بروزرسانی محتوا است.

پینگ کردن معمولاً کافی نیست، بنابراین با ایجاد نقشه‌های سایت، فیدهای RSS، کوتاه‌کننده‌های پیوند.. فهرست ادامه دارد. 

پشتیبانی ما بی سابقه است. بیشتر سوالات در عرض چند دقیقه پاسخ داده می شوند. ما یک تیم با تجربه هستیم که ابزارهای سئو موفق بسیاری را توسعه داده ایم. سایت شما در دست با تجربه ترین متخصصان سئو خواهد بود.

ایندکس کننده لینک سئو بک لینک ها بخش بسیار مهمی از رتبه بندی وب سایت ها در موتورهای جستجو هستند.

از هدر دادن پول در خدمات نمایه سازی مبتنی بر اشتراک خودداری کنید و با اصول کلاه سفید و فراید طبیعی لینک های خود را ایندکس کنید.

لینک ایندکس شده چیست؟

عنکبوت‌ها، که به عنوان ربات‌ها نیز شناخته می‌شوند، توسط موتورهای جستجو مانند گوگل برای خزیدن یا جستجوی اینترنت برای صفحات وب جدید برای گنجاندن در پایگاه داده‌های جستجوی خود و همچنین وب‌سایت‌ها برای فهرست کردن در نتایج جستجو استفاده می‌شوند. این وب‌سایت‌ها به «فهرست» یا «پایگاه داده» آن اضافه می‌شوند و به آن‌ها اجازه می‌دهند زمانی که شخصی موضوعی مرتبط را جستجو می‌کند، پیدا شوند.

این ربات ها همچنین به دنبال بک لینک در داخل سایت می گردند. سپس گوگل این بک لینک ها را فهرست یا ذخیره می کند و آن ها را تجزیه و تحلیل می کند تا ببیند کدام سایت ها ابتدا در نتایج جستجو ظاهر می شوند. هنگامی که یک موتور جستجو بک لینک های شما را ایندکس می کند، آنها را ارزشمند و قانونی می داند. این یک عامل مثبت است که باعث بهبود رتبه سئو شما و موقعیت وب سایت شما در نتایجه وقتی کسی این موضوع را جستجو می کند پیدا میشود.

چقدر طول می کشد تا گوگل یک لینک را ایندکس کند؟

یک لینک جدید ممکن است ده هفته طول بکشد تا گوگل ایندکس شود. با این حال، این فقط یک زمان متوسط ​​است. ممکن است زودتر، دیرتر یا اصلاً اتفاق نیفتد. تعدادی از عوامل بر سرعت ایندکس و رتبه بندی لینک ها توسط گوگل تاثیر می گذارند. برخی از عواملی که بر سرعت نمایه سازی لینک و نتیجه نهایی تأثیر می گذارند در زیر نام برده شدند.
سن دامنه ای که به شما پیوند داده شده است یکی از مهم ترین عوامل در اینجاست. هر چه دامنه ای که به شما پیوند داده شده قدیمی تر باشد، گوگل سریعتر لینک را ایندکس می کند.

علاوه بر این، گوگل لینک های وب سایت با کیفیت بالا را سریعتر ایندکس می کند. هر دو وب سایت متصل به پیوند باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بهترین نتیجه را داشته باشند. وب سایت های غیرمجاز همیشه دیرتر از وب سایت های معتبر برای پیوند خزیده می شوند. اگر بک لینک ها از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده باشند، سرعت ایندکس می تواند تحت تأثیر قرار گیرد.

خرید پکیج های ایندکس آویم دارای پشتیبانی مفیدی از مشتریان است که ابزارهای نمایه سازی را دارند. در صورت بروز هرگونه مشکل در استفاده از سرویس به شما کمک می کند. Tools نرخ خزیدن 100 درصد  را ارائه می دهد به این معنی که ربات گوگل از بک لینک ها بازدید می کند و سپس تصمیم می گیرد که آیا بک لینک ها را ایندکس می کند یا خیر. این نشان می دهد که اگر بک لینک های انجمن دارید که اسپم هستند یا بک لینک های بدون محتوا.

احتمال دریافت بک لینک ایندکس آنها مقدار کمتری است. اگر تعداد زیادی بک لینک متنی دارید، بی نیاز از گفتن ایندکس می شوند. ایجاد بک لینک های متنی نیز می تواند از جریمه جلوگیری کند. یک ویژگی شگفت انگیز برای کسانی که مشتریان سئو دارند این است که گزارش می دهد.

آویم تیم به مشتریان لینک ها را با جزئیات مربوط به بک لینک ها ارسال می کند. این یک ویژگی مفید برای کسانی است که هر سرویس SEO را اجرا می کنند. نمایه سازی ممکن است یک راه حل ارزشمند خزیدن و نمایه سازی لینک برای هر وب مستر مبتدی باشد. یا متخصص سئو کنجکاو در مورد بهبود رتبه سایت خود. بسته خدمات با کیفیت به ازای هر ماه قیمت گذاری شده و حداکثر ۱,۵ میلیون لینک در ماه را امکان پذیر می کند. این ضمانت بازپرداخت را نیز به عنوان بسته های سفارشی ارائه می دهد.

به عنوان یک وب مستر، عنصر کار روزمره شما ایجاد ترافیک برای وب سایت شما است. هزاران هزار پیوند نمایه، پیوند ویکی، پیوند نشانک اجتماعی ایجاد کنید. پیوندهای مقاله، پیوندهای انجمن، اظهارات وبلاگ، ویژگی های وب ۲,۰ و غیره.

ما می توانیم به شما بگوییم که اگر ایندکس نشدند، ضایعات بزرگی هستند. بسیاری از وب مسترها تلاش های خود و مهمتر از آن را برای خرید پول چک لیست بک لینک ها انجام می دهند. چیزی که آنها متوجه نمی شوند این است که می خواهند این بک لینک ها ایندکس شوند تا از موقعیت های وب سایت ها بهره مند شوند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آویم تیم

هسته اصلی تیم ما متشکل از ۱ مدیر پروژه، ۱ مدیر خلاق، ۱ طراح وب، ۱ توسعه دهنده وب، ۱ کپی رایتر، ۱ بازاریاب دیجیتال و ۱ متخصص سئو است. فراتر از آن، ممکن است طراحان وب یا توسعه دهندگان وب دیگری را بر اساس اندازه پروژه طراحی وب شما اضافه کنیم. همچنین ممکن است بسته به نیاز شما کارمندان دیگری را اضافه کنیم که بر روی تصویرسازی یا موشن گرافیک متمرکز هستند.

اطلاعات تماس
  • 091479*****
[نمایش اطلاعات]