اطلاعات تماس
  • 091479*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103216129218401

توسعه وب سفارشی وردپرس آویم تیم همیشه برای به ارمغان آوردن نتایج بهتر است

طراحی سایت حرفه‌ای وردپرس | فروشگاهی، شرکتی، شخصی | آویم تیم

کد: 140103216129218401

https://bit.ly/3xNQs2b

، ارومیه , (اخبار رسمی): وردپرس سیستم مدیریت محتوای (CMS) انتخابی ما برای توسعه وب سایت است. وردپرس که توسط بیش از 25 میلیون نفر استفاده می شود، از یک سیستم وبلاگ نویسی به یک CMS کامل با صدها هزار افزونه، ویجت و تم تبدیل شده است.

طراحی سایت حرفه ای وردپرس | فروشگاهی، شرکتی، شخصی | آویم تیم
طراحی سایت وردپرس با آویم تیم با تخفیف ویژه

امکانات در سایت وردپرس بی پایان است، اما شما به یک تیم طراحی و توسعه وردپرس حرفه ای نیاز دارید تا چشم انداز خود را زنده کنید. آویم تیم اینجاست تا وبسایت وردپرس شمارا در بهترین نوع برای شما طراحی کند.

ساخت وبسایت وردپرسی

اگر جستجوی گوگل در مورد "وردپرس چیست" را انجام داده باشید، به احتمال زیاد پس از تجربه یک وب سایت وردپرس این کار را انجام داده‌اید. وردپرس ابزاری برای ایجاد وب سایت است که بیش از 38 درصد از وب را در اختیار دارد.

در اصطلاح وردپرس، تمها، ظاهر و احساس وبسایت شما را تعیین می کنند در حالی که افزونه‌ها قابلیت‌هایی را اضافه می کنند، مانند افزودن فرم تماس یا نصب ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) . به طور کلی، یک طراح وب وردپرس بر روی نام تجاری و عناصر بصری شما تمرکز می کند در حالی که یک توسعه دهنده وب وردپرس با کد سروکار دارد.

امکانات دریک وب سایت وردپرس بی پایان است، اما شما به یک تیم طراحی و توسعه وردپرس حرفه ای نیاز دارید تا چشم انداز خود را زنده کنید. آویم تیم اینجاست تا وبسایت وردپرس شمارا در بهترین نوع برای شما طراحی کند.

چرا در کسب و کار خود باید از طراحی وب سایت وردپرس استفاده کنید؟

از دید یک متخصص وردپرس، هر چیزی که سایت تجاری شما باید داشته باشد کاملاً امکان پذیر است و به راحتی با خدمات طراحی وردپرس توسعه می‌یابد. سپس، طراحی وب شما باید چشم نواز باشد و تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان بالقوه شما را به نمایش بگذارد. باید ناوبری بصری داشته باشد و بهترین تجربه مرور را ارائه دهد.

 

چرا طراحی وب سایت، آویم تیم را متفاوت می کند؟

ما با دقت کار می کنیم و از ارزشهای خود پیروی می کنیم. آویم تیم برای درک اهداف تجاری شما از همان اولین تماس به بهترین نحو با شما ارتباط برقرار می کند و مشاوره ی رایگان میدهد. در تمام مراحل طراحی، پشتیبانی، طراحی رابط کاربری وسئو سایت در کنار شما هستیم.

ما به ارائه تجربه کاربری، خلاقیت و نگرشی که همیشه فراتر از انتظارات مشتریانمان است افتخار می‌کنیم و خدمات طراحی وب سایت وردپرس با کارایی بالا را ارائه می دهیم که مطمئناً مزیت تجاری قابل توجهی را به شما می دهد. 

توسعه وب سفارشی وردپرس ما همیشه برای به ارمغان آوردن نتایج برای شرکت شما هدف گذاری شده است. از طراحی وب یک صفحه ای گرفته تا یک پلت فرم تجارت الکترونیک پیشرفته با CRM یکپارچه، ما راه حل نهایی را برای نتایج برجسته و رشد کسب و کار ایجاد می‌کنیم. 

 

همکاری همه جانبه تکنیکال

تیم آویم تضمین می‌کند که قبل از حرکت به کل پروژه دسترسی دارید. ما به عنوان یک شرکت برتر طراحی وب وردپرس، از ابزارهای قدرتمند مدیریت پروژه و طراحی مبتنی بر وب استفاده می کنیم. شما به همه چیزهایی که ما روی آنها کار کردیم از فایلهای طراحی گرفته تا کد دسترسی خواهید داشت. بررسی سریع طرح به شما درک شفافی از کاری که طراحان وب اختصاصی یا وردپرس ما انجام داده اند می‌دهد. شما آرامش خاطر خود را حفظ خواهید کرد و مطمئن خواهید بود که طراحی سفارشی شما فراتر از انتظاراتتان خواهد بود. ما بهترین خدمات را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی دیجیتال ارائه خواهیم داد.

 

وردپرس سیستم مدیریت محتوای (CMS) انتخابی ما برای توسعه وب سایت است. وردپرس که توسط بیش از 25 میلیون نفر استفاده می شود، از یک سیستم وبلاگ نویسی به یک CMS کامل با صدها هزار افزونه، ویجت و تم تبدیل شده است. آویم تیم یک شرکت متخصص طراحی وب سایت وردپرسی است که با شما همکاری می کند تا از تمام نویزها و زبانهای فناوری اطراف وردپرس عبور کنید. ما وب‌سایت‌های قدرتمند و کاربردی ایجاد می‌کنیم که مردم آن‌ها را دوست دارند و کار کردن با آنها آسان است. بدون به‌ روزرسانی وب‌سایت پیچیده‌تر، فقط گردش‌های کاری آسان و سریع که اطلاعات شما را به‌ روز نگه می‌دارد و مشتریان بارها و بارها به سایت شما برمی‌گردند.

نتایج جستجوی بهتر

ما به عنوان یک شرکت معروف توسعه وب وردپرس، سئو را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از هر پروژه طراحی وب وردپرسی در نظر می گیریم. تکنیک‌های پیشرفته سئو ما، وب‌سایت شما را در رتبه‌بندی جست‌وجو ارتقا می‌دهد. با استفاده از تحقیقات جامع، ممیزی SEO، انتخاب کلمات کلیدی، نقشه‌برداری نوآورانه سایت و بهینه‌سازی صفحه، ما تلاش می‌کنیم تا وب‌سایت شما را در صدر هر موتور جستجو قرار دهیم تا کاربرانی را جذب کند که به سرنخهای فروش و درآمد تبدیل شوند. شما می توانید پیشرفت خود را با استفاده از تجزیه و تحلیل Google اندازه گیری کنید یا ما می توانیم تمام دادهها را برای شما ارائه دهیم.

طراحی ریسپانسیو برای موبایل و تبلت

63 درصد از کل ترافیک وب از دستگاههای تلفن همراه است. هر پروژه طراحی و توسعه سایت وردپرس همراه با یک پلن ریسپانسیو برای موبایل است، بنابراین سایت شما به سرعت و قدرتمندانه به هر نوع دستگاهی واکنش نشان می‌دهد و بهترین تاثیر اولیه را روی اندروید، آیفون، آی‌پد، ایستگاه‌های کاری و... ایجاد می‌کند. این طرح به ما امکان می دهد در زمان توسعه شما صرفه جویی کنیم و هزینههای نگهداری مداوم را کاهش دهیم.

 طراحی حرفه ای وب وردپرس

ما به عنوان یک شرکت طراحی وب سایت وردپرس با خدمات کامل، اطمینان حاصل می کنیم که کسب و کار شما هر آنچه را که نیاز دارد دریافت می کند. از طراحی و توسعه وردپرس گرفته تا نگهداری وب سایت، میزبانی وب، استراتژیهای دیجیتال، فرمهای تماس و موارد دیگر. 

ما به عنوان یک شرکت طراحی وب سایت وردپرسی، به طراحیها و پیشرفتهای سفارشی وب وردپرس خود افتخار می کنیم. ما خرسندیم که کار ما توسط سازمانهای بزرگ در انجمن وردپرس مورد احترام قرار گرفته است. 

توسعه حرفه ای وردپرس در آویم تیم

سالها تجربه ما در طراحی و توسعه حرفه ای وردپرس ما را قادر می سازد تا وب سایتی را ارائه دهیم که نتایج سودآوری برای کسب و کار شما ایجاد کند. با یک طراح اختصاصی وردپرس تم مناسب سئو را برای شما پیدا می‌کنیم و یک توسعه‌دهنده وردپرس در دسترس است تا کد را مطابق با ترجیحات شما تغییر دهد. آژانس وردپرس ما سایت شما را با طراحی و عملکرد فوق العاده ایجاد می کند.

مدیریت و پشتیبانی وردپرس

ما می دانیم که چگونه یک وب سایت وردپرسی بسازیم که 100 درصد از آن راضی هستید و راه دستیابی به آن اغلب از طریق HTML و CSS است. پلتفرم وردپرس بیشتر کارهای سنگین فنی را انجام می دهد و خدمات مدیریت وردپرس ما شکافها را پر می کند. برای قرار دادن محتوا و به حداکثر رساندن گزینههای سفارشی سازی گسترده پلتفرم به شرکت طراحی وردپرس ما اعتماد کنید.

تعمیر و نگهداری وردپرس

خدمات نگهداری وردپرس کاملا ضروری است. وردپرس، مانند هر نرم افزار دیگری، به روز رسانیهایی را برای بهبود عملکرد پلتفرم منتشر می کند و می تواند بر جنبههای سایت شما تأثیر بگذارد. شما به خدمات تعمیر و نگهداری وردپرس ما نیاز دارید تا مطمئن شوید که سایت شما با اعمال تغییرات پلتفرم به خوبی اجرا می شود. شرکت وردپرس ما برای محافظت از محتوای وب شما به طور منظم پشتیبان تهیه می کند.

نوشتن محتوا در وردپرس

اگر از کاربران اولیه این پلتفرم بپرسید «وردپرس برای چه چیزی استفاده می‌شود»، به شما درباره ابزارهای انتشار آسانی که عمدتاً برای آن‌ها مهم است می‌گویند. خدمات مدیریت وردپرس ما شامل به روز رسانی سایت شما با محتوای نوشتاری مانند وبلاگها و صفحات اطلاعاتی برای محصولات و خدمات شما است. آژانس طراحی وردپرس ما برند شما را از طریق محتوای مرتبط، روشنگر و خاص صنعت، به عنوان یک پرچمدار معرفی می کند.

​سئو وب سایت وردپرسی

از هر آژانس پیشرو طراحی وب وردپرس در مورد مزایای این پلتفرم بپرسید و اکثر آنها به نقل از Matt Cutts از گوگل می گویند که وردپرس 80 تا 90 درصد از نیازهای SEO شما را پوشش می دهد. ساختار اصلی سایت شما سازگار با SEO است و نقش شرکت توسعه وردپرس ما استفاده از ابزارهایی برای تقویت عملکرد جستجوی شما است. ایجاد و نظارت بر استراتژی کلمات کلیدی شما برای خدمات طراحی وردپرس ما بسیار مهم است. ​سئو فنی و خدمات طراحی وب وردپرس دست به دست هم می دهند تا اطمینان حاصل شود که سایت شما برای موبایل پاسخگو است و زیرساخت وب سایت شما را برای خزیدن و نمایه سازی موتورهای جستجو بهینه می کند. بخشی از خدمات توسعه وردپرس ما ممیزی تگ‌های سرصفحه، ساختارهای URL، ویژگی‌های alt تصویر و نقشه سایت برای عملکرد برتر جستجو است. منتظر خدمات پشتیبانی اختصاصی وردپرس از کارشناسان فنی سئوی ما باشید.

طراحی وب سایت سفارشی وردپرس

اگر نیازمندی‌های سایت شما از آنچه قالب‌های وردپرس موجود ارائه می‌دهند بیشتر است، آژانس خدمات طراحی وردپرس ما یک موضوع سفارشی سازگار با SEO را برای شما ایجاد می‌کند. طراح وب وردپرس شما با شما کار می کند تا عملکردی را که می خواهید به آن دست یابید را درک کند و از افزونههای قدرتمند برای تحقق آن استفاده می کند.

میزبانی وب سایت وردپرس

قیمت رقابتی طراحی وب سایت وردپرس ما با خدمات میزبانی سطح بالا بسته بندی شده است. وردپرس آزادی انتخاب ارائه دهنده میزبانی را فراهم می کند. تیم متخصص وردپرس ما  وب سایتهای اختصاصی و وردپرس را میزبانی می کند، بنابراین می توانید برای محافظت از دادههای سایت خود در برابر تهدیدات و ارائه زمان بارگذاری سریع صفحه به نظارت و پشتیبانی 24 ساعته ما اعتماد کنید.

به روزسانی وب سایت وردپرس

به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار و افزونه‌های مهم و الزامی می‌توانند به روش‌های مختلفی روی سایت شما تأثیر بگذارند که گاهی اوقات حتی برای یک طراح وردپرس قابل شناسایی نیستند. خدمات پشتیبانی وردپرس ما شامل به روزرسانی، رفع باگهای امنیتیهای منظم برای یافتن هرگونه تهدید و مشکلی است که مانع عملکرد سایت شما می شود.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آویم تیم

هسته اصلی تیم ما متشکل از ۱ مدیر پروژه، ۱ مدیر خلاق، ۱ طراح وب، ۱ توسعه دهنده وب، ۱ کپی رایتر، ۱ بازاریاب دیجیتال و ۱ متخصص سئو است. فراتر از آن، ممکن است طراحان وب یا توسعه دهندگان وب دیگری را بر اساس اندازه پروژه طراحی وب شما اضافه کنیم. همچنین ممکن است بسته به نیاز شما کارمندان دیگری را اضافه کنیم که بر روی تصویرسازی یا موشن گرافیک متمرکز هستند.

اطلاعات تماس
  • 091479*****
[نمایش اطلاعات]