اطلاعات تماس
  • 091479*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140012225765918401

از سال ۱۳۹۳، آویم تیم ، بیش از ۱۰۰ وب سایت و اپلیکیشن کاربردی پیشرفته.

آویم تیم حرفه ای ترین تیم طراحی وب سایت و اپلیکیشن اختصاصی

کد: 140012225765918401

https://bit.ly/3I7nSed

، ارومیه , (اخبار رسمی): ما از استعدادهای طراحی گرافیک آشنا با آخرین روندها و فناوری وب استفاده می کنیم. روند گوش دادن، تجزیه و تحلیل، و اجرای به روز طراحی های موثر برای ارائه نتایجی که مشتریان ما انتظار دارند ادامه دارد . ما به شما کمک می کنیم سبکی را تعیین کنید که با پیام شما سازگار باشد.

آویم تیم | حرفه ای ترین تیم طراحی وب سایت و اپلیکیشن اختصاصی
آویم تیم | تیم طراحی سایت و اپلیکیشن

سئو سایت چیست ؟ سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، یک نکته مهم در هنگام به روز رسانی یک وب سایت جدید است. آویم تیم با مشتریان خود همکاری می کند تا به آنها کمک کند محتوایی را توسعه دهند.

 

سایت Responsive چیست ؟

وب سایت های بصری ما به گونه ای طراحی شده اند که واکنش گرا (responsive) باشند. وب‌سایت‌های واکنش‌گرا (responsive) به تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها اجازه می‌دهند تا اندازه صفحه نمایش را به درستی تنظیم کنند. طراحی های وب سازگار با موبایل تضمین می کند که وب سایت شما متناسب با انواع مختلف صفحه نمایش تغییر می کند.

ما در ساخت وب سایت های واکنش گرا - سایت هایی که روی دسکتاپ، تبلت ها و تلفن ها عالی به نظر می رسند، تخصص داریم. با استفاده از سیستم مدیریت محتوای برجسته کاربر پسند خود، وب‌سایت‌های واکنش‌ گرا ایجاد می‌کنیم که به راحتی توسط مشتریان ما قابل به‌روزرسانی هستند.
وب سایت شما همیشه یک طرح بصری جذاب با ناوبری مناسب برای دستگاه های کاربرانتان ارائه خواهد کرد.

کیفیت کار آویم تیم چگونه است ؟

وجه ما به جزئیات و کیفیت در صنعت بی نظیر است. ما فقط یک تامین کننده منابع نیستیم، بلکه یک شریک کلیدی فناوری استراتژیک هستیم که آماده انجام وظایف با هر پیچیدگی و ارائه یک پروژه با کیفیت بالا هستیم. تا زمانی که شما از خدمات ما کاملاً راضی نباشید، پروژه را تمام نمیکنیم. و با رتبه رضایت مشتری ۹۷٪، می توانید مطمئن باشید که در سرور امنی هستید.

هزینه طراحی و توسعه وب سایت من چقدر است ؟

نیازهای هر کسب و کار متفاوت است، بنابراین به دلیل تنوع در دامنه، قیمت گذاری از یک طراحی وب به طراحی بعدی می تواند کاملاً متفاوت باشد. طراحی مجدد وب سایت معمولی ما بین ۱,۰۰۰.۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.

ساخت وب سایت من چقدر طول می کشد ؟

مشابه سوالات مربوط به هزینه وب سایت، جدول زمانی بر اساس محدوده پروژه طراحی وب شما بسیار متفاوت است. به طور معمول، پروژه های ساخت ما نهایتا ۱ تا ۲ ماه طول می کشد تا تکمیل شوند.

پشتیبانی و گارانتی محصولات و خدمات آویم تیم به چه صورتی است ؟

ما آویم تیم محصولات خدمات دیجیتال خود را تضمین می کنیم.

Mobile First: وب سایت شما برای کاربر موبایل آماده می شود. روش های پرداخت، مدیریت محصول، پنل مدیریت، مدیریت کد تخفیف برای مشتریان و موارد دیگر.

آیا بعد از تکمیل وب سایت در کنار من خواهید بود ؟

کاملا. ما پس از راه اندازی به دو روش مختلف با مشتریان در ارتباط هستیم:

پشتیبانی وب سایت شما را به روز، پشتیبان گیری، ایمن و سریع نگه می دارد. ما همچنین به بهبودهای واکنشی در وب سایت شما مانند ساخت صفحات فرود جدید یا افزودن ویژگی های جدید کمک می کنیم.

سئو سایت چیست ؟

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، یک نکته مهم در هنگام به روز رسانی یک وب سایت جدید است. آویم تیم با مشتریان خود همکاری می کند تا به آنها کمک کند محتوایی را توسعه دهند که اهداف تجاری آنها را منعکس کند و سایت آنها را در موتورهای جستجو مانند Google و Bing پیدا کند.

به زودی متوجه خواهید شد که تیم ما با ارزش‌ترین دارایی ما است. هر توسعه دهنده قبل از اینکه موقعیتی به او پیشنهاد شود، تحت یک سری ارزیابی های فنی و مصاحبه های دقیق قرار می گیرد. علاوه بر این، مشاوران نرم افزار ما باید بتوانند در سطح بالاتری فعالیت کنند و نیازهای تجاری مشتری را درک کنند. نتیجه این دستکش فنی تیمی است که می‌داند چگونه یک «راه‌حل تجاری» واقعی ارائه کند، نه صرفاً کد.

تیم بازاریابی جستجوی ما خدمات اثبات شده SEO را برای رتبه بندی وب سایت شما در بالای گوگل و سایر موتورهای جستجوی اصلی ارائه می دهد. ما بهترین خدمات سئوی گوگل را ارائه می دهیم، نکات و نکات سئوی وردپرس را می شناسیم و مشاور سئوی مورد نظر شما در تیم شما هستیم. در بیش از ۱۷ سال فعالیت خود در تجارت، در صنایع مختلف، از کمپین های B۲B SEO گرفته تا B۲C، کار کرده ایم. ما SEO را با تلاش‌های جستجوی پولی شما هماهنگ می‌کنیم، مدیریت تبلیغات Google، مدیریت تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، و خدمات بازاریابی ایمیلی را ارائه می‌کنیم.

با هماهنگی کل استراتژی بازاریابی دیجیتال شما، رشدی که فقط آرزویش را داشتید امکان پذیر است.

یک رابطه معمولی مشتری و نمایندگی چگونه است ؟

هسته اصلی تیم ما متشکل از ۱ مدیر پروژه، ۱ مدیر خلاق، ۱ طراح وب، ۱ توسعه دهنده وب، ۱ کپی رایتر، ۱ بازاریاب دیجیتال و ۱ متخصص سئو است. فراتر از آن، ممکن است طراحان وب یا توسعه دهندگان وب دیگری را بر اساس اندازه پروژه طراحی وب شما اضافه کنیم. همچنین ممکن است بسته به نیاز شما کارمندان دیگری را اضافه کنیم که بر روی تصویرسازی یا موشن گرافیک متمرکز هستند. مشتریان می توانند از طریق ایمیل، اسکایپ یا google duo و جلسات "همه دستی" هفته ای یک بار از طریق ویدئو کنفرانس با تیم خود ارتباط روزانه برقرار کنند. در نهایت، ما سعی می‌کنیم تا حد امکان خود را در دسترس قرار دهیم و در عین حال فضایی برای پیشرفت معنادار در پروژه‌های مشتریمان باقی بگذاریم.

ارتقا سایت یا اپلیکیشن سایت آویم تیم به چه شکل است ؟

همه چیز به صورت آنلاین و در فضای ابری میزبانی می‌شود، بنابراین چیزی برای نصب و ارتقای نگرانی وجود ندارد.

میزبانی ابری همچنین به این معنی است که با رشد و توسعه، به راحتی نرم افزار خود را افزایش دهید.

شما از خدمات مشتری عالی ما با پشتیبانی ۲۴/۷/۳۶۵ و تعهد ما به "اصلاح تماس اول" و مهندسی در محل بهره مند می شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آویم تیم

هسته اصلی تیم ما متشکل از ۱ مدیر پروژه، ۱ مدیر خلاق، ۱ طراح وب، ۱ توسعه دهنده وب، ۱ کپی رایتر، ۱ بازاریاب دیجیتال و ۱ متخصص سئو است. فراتر از آن، ممکن است طراحان وب یا توسعه دهندگان وب دیگری را بر اساس اندازه پروژه طراحی وب شما اضافه کنیم. همچنین ممکن است بسته به نیاز شما کارمندان دیگری را اضافه کنیم که بر روی تصویرسازی یا موشن گرافیک متمرکز هستند.

اطلاعات تماس
  • 091479*****
[نمایش اطلاعات]