اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103236133418711

معاملات اسپات، مارجین و فیوچرز در دنیای ارزهای دیجیتال

معاملات اسپات، مارجین و فیوچرز در دنیای ارزهای دیجیتال

کد: 140103236133418711

https://bit.ly/39o3HNU

، (اخبار رسمی): معاملات اسپات در ارز دیجیتال همان روش ترید سنتی است که در آن کاربران هزینه توکن‌هایی که می‌خواهند را می‌پردازند. بعد از پردازش تراکنش و تکمیل نهایی هم توکن‌ها وارد کیف پول کاربر می‌شود و تا زمانی که آن‌ها را نفروشد، در کیف پولش باقی می‌ماند.

معاملات اسپات در ارز دیجیتال همان روش ترید سنتی است که در آن کاربران هزینه توکن‌هایی که می‌خواهند را می‌پردازند. بعد از پردازش تراکنش و تکمیل نهایی هم توکن‌ها وارد کیف پول کاربر می‌شود و تا زمانی که آن‌ها را نفروشد، در کیف پولش باقی می‌ماند.

تصور کنید قیمت بیت کوین هزار دلار است و شما قصد دارید ۱۰ بیت کوین خریداری کنید. وارد حساب خود در یک صرافی ارز دیجیتال می‌شوید، یک میلیون دلار می‌پردازید و در ازای آن ۱۰ بیت کوین دریافت خواهید کرد. بیت کوین‌های خریداری شده تا هر زمانی که شما بخواهید در حسابتان باقی می‌ماند، اگر قیمت بیت کوین افت داشته باشد، ارزش سرمایه‌تان کم می‌شود و اگر رشد کند، سود می‌کنید. بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال از روش اسپات تریدینگ استفاده می‌کنند و با نگهداری ارزهای دیجیتال و رشد آن‌ها در بلند مدت سود به دست می‌آورند.

کدام روش ترید بهتر است؟

اکنون می‌دانید اسپات در ارز دیجیتال چیست و تفاوت آن با معاملات فیوچرز ارز دیجیتال چیست. در بازار ارزهای دیجیتال معاملات اسپات جزو کم‌ریسک‌ترین روش‌ها محسوب می‌شوند، معاملات آتی درصد ریسک بیشتری دارند و معاملات مارجینی جزو پرریسک‌ترین معاملات بازار محسوب می‌شوند.

انتخاب روش معاملاتی علاوه بر میزان ریسک‌پذیری، به دانش تریدرها هم بستگی دارد. اگر به معاملات بازار ارزهای دیجیتال تسلط داشته باشید، می‌‌توانید در معاملات آتی و مارجین‌ها هم موفق عمل کنید.

مجله داموندمگ بزرگ‌ترین دانشنامه ارز دیجیتال فارسی زبان است که اطلاعات تخصصی بازار ارزهای دیجیتال را به زبان ساده ارائه می‌دهد. با مطالعه این مجله می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. صرافی رمز ارز داموند به نشانی Damond.ir علاوه بر مجله و دانشنامه، پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی را هم توسعه داده است. ترید در صرافی داموند ساده‌ترین راهی است که می‌توانید برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]