اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106066381818711
در دسترس نیست

ریگ ماینینگ اتریوم چیست؟ داموند

ریگ ماینینگ اتریوم چیست؟ داموند

کد: 140106066381818711

، (اخبار رسمی): ریگ ماینینگ اتریوم چیست؟ داموند

ریگ ماینینگ اتریوم به مجموعه‌ای از تجهیزات اشاره دارد که برای استخراج ارز اتریوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. ریگ به معنای یک پک از سخت‌افزارهاست.

ریگ ماینینگ اتریوم به مجموعه‌ای از تجهیزات اشاره دارد که برای استخراج ارز اتریوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. ریگ به معنای یک پک از سخت‌افزارهاست. طبق تعریفی که در سایت بیت کوین‌ دات ایت آمده این ریگ ممکن است یک تجهیزات اختصاصی باشد که صرفا با کاربرد استخراج ارزهای دیجیتال ساخته شده و یا ممکن است که یک کامپیوتر باشد که استفاده چندگانه‌ای مثل بازی و کار و غیره از آن شود و به صورت نیمه وقت برای استخراج نیز مورد استفاده قرار گیرد.

منظور از استخراج فرآیندی است که طی آن تراکنش‌های انجام شده در شبکه توسط ماینرها تایید و پردازش می‌شوند و به عنوان پاداش از شبکه به صورت ارز دیجیتال پاداش دریافت می‌کنند.

سه دسته اصلی سخت‌افزارهای استخراج ارز دیجیتال وجود دارند که هر کدام گران‌تر و قوی‌تر از دیگری است. شاید شما علاقه‌مند به ساختن ریگ ماینینگ و به دست آوردن ارز دیجیتال باشید. اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که در مورد سخت‌افزار خود تصمیم‌گیری کنید و باید بدانید که در هنگام انتخاب آن دو نکته مهم وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید