اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103316147519061

آموزش زبان با سریال فرندز

کد: 140103316147519061

https://bit.ly/3HGqQri

، (اخبار رسمی): با افزایش تماشای زیاد سریال های تلویزیونی در یوتیوب، نتفلیکس و چندین سرویس اشتراک استریم، این احتمال وجود دارد که خودتان یک سریال را تماشا کرده باشید. این می تواند Friends, Game of Thrones, House of Cards و غیره باشد. این امر می تواند به شما در بهبود مهارت های انگلیسی کمک کند!

نحوه یادگیری زبان انگلیسی با سریال فرندز (friends):

با افزایش تماشای زیاد سریال های تلویزیونی در یوتیوب، نتفلیکس و چندین سرویس اشتراک استریم، این احتمال وجود دارد که خودتان یک سریال را تماشا کرده باشید. این می تواند Friends, Game of Thrones, House of Cards و غیره باشد. این امر می تواند به شما در بهبود مهارت های انگلیسی کمک کند! دلایلی وجود دارد که تماشای Friends می تواند زبان انگلیسی شما را بهتر کند. در این مقاله نحوه یادگیری زبان انگلیسی با سریال فرندز (friends) را خواهید آموخت.

سریال «friends» چیست؟

friends یک سریال تلویزیونی بسیار محبوب در بخش غربی جهان است که شامل ایالات متحده و بسیاری از اروپا می شود. از سپتامبر ۱۹۹۴ تا مه ۲۰۰۲ اجرا شد. داستان ۶ BFF (بهترین friends برای همیشه) را روایت می‌کند که در آن زمان در نیویورک در بیست و چند سالگی خود بودند.

داستان سریال فرندز (friends) در منهتن، نیویورک در دهه ۱۹۹۰ اتفاق می‌افتد. دیالوگ‌های آن حتی برای یک زبان آموز جدید انگلیسی واقعاً شوخ و آسان است. اگر می‌خواهید مکالمه انگلیسی را از طریق یک سریال تلویزیونی تمرین کنید، این دلیل اصلی است که باید Friends را انتخاب کنید.

چه چیزی را می توانید با سریال فرندز (friends) یاد بگیرید؟

منابع گرامر و واژگانی با سریال فرندز (friends):

Friends در فضایی مدرن در نیویورک جریان دارد. بنابراین زبان فیلم بسیار مفید است. خطوط فیلم اغلب از زبان ساده اما «بومی» استفاده می کنند. بدین ترتیب، می توانید ساختارهای گرامری را یاد بگیرید و خود را تکمیل کنید. واژگان با برنامه های کاربردی عالی نیز وجود دارد!

مهارت‌های انگلیسی (صحبت کردن و شنیدن)

خطوط فیلم معمولاً در موقعیت های واقعی هستند. این می تواند یک گفتگوی ساده با دوستان یا مصاحبه با رئیس باشد. بدیهی است که هنگام گوش دادن به این مکالمات، می توانید توانایی خود را در گوش دادن به زبان انگلیسی تمرین کنید. بیشتر اوقات، چیزهایی که می شنوید به زندگی واقعی بسیار نزدیک هستند.

فرهنگ غربی

به گفته سازندگان آن، دوستان فیلمی درباره عشق، شغل، در زمانی از زندگی است که همه چیز ممکن است اتفاق بیفتد. همچنین در مورد دوستی صحبت می‌کند، زیرا وقتی مجرد هستید و در شهر زندگی می‌کنید، دوستان شما خانواده شما هستند.

چگونه با سریال فرندز (friends) انگلیسی یاد بگیریم؟

واضح است که یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم بسیار جالب است. اما این به معنای آن چیزی نیست که شما به آن فکر می کنید. شما نمی توانید فقط دراز بکشید، از ابتدا تا انتها تماشا کنید و روز بعد نمره آیلتس شما از ۴.۵ به ۶.۵ می‌رسد. برای رسیدن به آنچه می‌خواهید باید زمان و تلاش زیادی صرف کنید. اگر نمی‌دانید چگونه شروع کنید، لطفاً به پیشنهاد ما مراجعه کنید.

برای دریافت محتوای اصلی فیلم یک بار قسمت را تماشا کنید.

  1. یک قسمت را به صحنه‌های مختلف تقسیم کنید. این به شما کمک می کند تا با دقت بیشتری مرور کنید، از رد شدن قطعات جلوگیری کنید. سپس چند صحنه را که دوست دارید بیشتر یاد بگیرید انتخاب کنید.
  2. تکه تکه یاد بگیرید
  3. جستجو کنید و کلمات یا ساختارهای جدید و جالب را ذخیره کنید.
  4. گوش کنید و آن کلمه را تقلید کنید. (ساختار نیز قابل اجرا است). می توانید آن را ضبط کنید تا به صدای خود گوش دهید تا آن را برطرف کنید.
  5. برای تمرین رفلکس این فیلم ها را چندین بار مرور کنید. بعداً به رفلکس طبیعی شما تبدیل خواهد شد.

برای توضیحات بیشتر و آموزش اصطلاحات و کلمات جدید به کمک سریال فرندز (friends) این ویدیو آموزشی را از دست ندهید:

**توجه داشته باشید برای مشاهده این ویدیو باید از فیلترشکن استفاده کنید. اگر فیلترشکن شما خاموش است, آن را روشن کنید و صفحه را مجددا بارگذاری کنید**

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش