اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105036316319061

گریس سیلیکون

کد: 140105036316319061

https://bit.ly/3zAhjQb

، (اخبار رسمی): در روانکارهای صنعتی، گریس ها را می توان به عنوان زیرمجموعه ای از این روانکارها معرفی کرد. گریس ها انواع مختلفی دارند. گریس Molycut نمونه ای از این محصولات است. شرکت مولیکوت تولیدکننده انواع گریس های ضد حریق و متداول با گریدها و صابون های مختلف، گریس معمولی، کلسیمی، است.

گریس سیلیکون
گریس سیلیکون

گریس‌ها روان کننده‌های نیمه جامد هستند که مزایای زیادی در صنعت دارند. در این مقاله به بررسی مشخصات فنی گریس Molycut و Silicone Grease می پردازیم.  برای خرید گریس سیلیکون از اویل کارو روی لینک کلیک کنید.

گریس مولیکات:
در روانکارهای صنعتی، گریس ها را می توان به عنوان زیرمجموعه ای از این روانکارها معرفی کرد. گریس ها انواع مختلفی دارند. گریس Molycut نمونه ای از این محصولات است. شرکت مولیکوت تولید کننده انواع گریس های ضد حریق و متداول با گریدها و صابون های مختلف، گریس معمولی، کلسیمی، لیتیومی، سدیمی، سبز، ضد حریق، سیلیکونی، پمپ، والوالین ای خودرو است.

گریس صنعتی مولیکوت از روغن پایه مرغوب و افزودنی های مقاوم تشکیل شده است که دارای ویژگی هایی مانند پایداری اکسیداسیون و حرارتی، محافظت از قطعات در برابر خوردگی و مقاومت در برابر بارهای زیاد می باشد.

این گریس ها به گونه ای عمل می کنند که مشکلات ناشی از روغن کاری را برطرف می کنند و با توجه به انواع مختلفی که دارند در زمینه های خاصی استفاده می شوند.

کاهش اصطکاک و سایش و در نتیجه کاهش مصرف انرژی و هزینه ها از ویژگی های مهم این محصولات است و در مواقعی که روغن برای روانکاری استفاده نمی شود قابل استفاده است.

استفاده از گریس Molycut به دلیل چسبندگی زیاد بر روی انواع بلبرینگ، چرخ دنده و ... بسیار صحیح است. برای ایجاد روانکاری عملی

گریس Molycut یکی از معروف ترین گریس های صنعتی و خودرویی است که در شرایط دمایی بالا قابل استفاده است.

برای خرید این محصول با کیفیت بالا به وب سایت ما مراجعه کنید.

گریس مولیکات

گریس سیلیکونی:

این یک نوع گریس ضد آب است که از روغن سیلیکون و نرم کننده ها تشکیل شده است. این گریس ها دارای طیف وسیعی از ویژگی ها مانند پایداری بالا در برابر رطوبت و آب، عایق دی الکتریک یا الکتریکی، عدم وجود مواد نفتی، عمر و پایداری طولانی، غیر قابل اشتعال، سازگار با کلیه لاستیک ها و پلاستیک ها و سازگار با محیط زیست هستند. این است

با توجه به این ویژگی ها، استفاده از گریس سیلیکون نیز گسترده است. از جمله استفاده از آن در اتصالات، گریس برای حلقه های آب بندی، واشر، سوپاپ، گریس برای قطعات ترمز خودرو، گریس برای موتور سیکلت و دوچرخه، گریس برای پیست و در صنایع غذایی، ساخت مقوا و غیره.

علاوه بر این ویژگی ها و کاربردهای گسترده، این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند که می توان آن را با قیمت مناسب پیدا کرد.

گریس سیلیکونی

از طرفی مقاومت بالای آنها در برابر دماهای بالا و اکسیداسیون، عدم سمیت و عایق بودن الکتریکی از دیگر موارد مهم این محصولات است.

برای خرید این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب به وب سایت ما مراجعه کنید و از ویژگی های محصولات مطلع شوید.

واسکازین بهران سمند 85w140:

بهران سمند 85w140 واسکازین در گیربکس دستی و انواع خودروهای سبک و سنگین بنزینی و دیزلی قابل مشاهده است. این واشرها دارای ویژگی های گسترده و عملکرد عالی هستند که روانکاری عالی را ارائه می دهند.

این روغن ها از روغن پایه معدنی و مصنوعی، مناسب برای شرایط دمایی بسیار بالا و پایین تشکیل شده اند.

بنابراین به دلیل حداقل سمیت از ایجاد آلودگی جلوگیری می کند. ضد سایش، تحمل حرارت بسیار بالا، پایداری اکسیداسیون بالا که در شرایط دمای بالا به بهترین نحو از زنگ زدگی و خوردگی جلوگیری می کند و ... علاقه صنعتگران

سازگاری این واسکازین ها با آب بند و همچنین پایداری در برابر کاهش جاذبه نمونه دیگری از ویژگی های این محصولات است.

روغن های مورد استفاده در روغن کاری خودروها باید شرایطی با مقاومت و فشار بالا در دماهای مختلف داشته باشند. زیرا در غیر این صورت نمی توانند به درستی عمل کنند و در نهایت باعث خوردگی و فرسایش قطعات خودرو می شوند.

از آنجایی که این روغن ها ظرفیت بارگیری بالایی دارند، می توان آنها را در دسته روغن های مرغوب تولید شده توسط یک شرکت آلمانی به نام man قرار داد.

در خودروهای سواری و همچنین خودروهای تجاری می توان موارد استفاده از این واشرها را مشاهده کرد که با توجه به اهمیت این محصول در چندین مورد باید با کیفیت بالا تهیه شوند.

بازرگانی روغن صنعتی فیدارویل fidaroil.com عرضه کننده انواع روان کننده های صنعتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت همراه با ارسال به سراسر ایران آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]