اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104116267019061

ست لباس زنانه برندadl

کد: 140104116267019061

https://bit.ly/3nz79Zy

، (اخبار رسمی): این ست شامل پیراهن بادی اسپینر با طرح وینتاژ، شلوار کرم رنگ گری، جلیقه چهارخانه Burnos، شال Nizel و روسری مینی Novella Shawl است. صندل نیز از برند ایرانی سعد است که طراحی بسیار متفاوتی دارد.

ست لباس زنانه برندadl
ست لباس زنانه برندadl

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید سبک‌های جدید را تجربه کنید، مطمئناً می‌ٰدانید که انتخاب بهترین لباس‌ها و ایجاد ترکیبی جذاب با آن‌ها سخت ترین مرحله لباس پوشیدن خواهد بود. برای داشتن استایلی شیک و خاص باید جسور باشید و از امتحان آیتم‌های جدید نترسید. در این ویدیو به بررسی ست لباس زنانه با کیفیت از برندهای ایرانی با طرح‌های زیبا و چشم نواز می‌ٰپردازیم. شما می‌ٰتوانید برای خرید ست کامل لباس زنانه برندadl همین الان روی لینک کلیک کنید.

این ست شامل پیراهن بادی اسپینر با طرح وینتاژ، شلوار کرم رنگ گری، جلیقه چهارخانه Burnos، شال Nizel و روسری مینی Novella Shawl می‌ٰباشد. صندل نیز از برند ایرانی سعد است که طراحی بسیار متفاوتی دارد. البته تمامی‌ٰاین اقلام توسط برندهای ایرانی طراحی شده و کیفیت و دوخت بالایی دارند. کنار هم قرار دادن این وسایل استایلی بسیار جذاب و چشم نواز ایجاد می‌ٰکند.

ترکیب این موارد می‌ٰتواند استایلی مناسب برای مهمانی‌ها و مجالس ایجاد کند. حتی می‌ٰتوانید پانچو یا شنل به این استایل اضافه کنید و این ترکیب را برای خیابان بپوشید.

ترکیب رنگ‌های سفید و کرم باعث می‌ٰشود این لباس در فصل بهار و تابستان جذاب به نظر برسد و انتخابی عالی برای ماه‌های گرم سال به حساب می‌ٰآید. به دلیل رنگ‌های خنثی این لباس‌ها، می‌ٰتوانید این وسایل را به کمد لباس کپسولی خود اضافه کنید و آن‌ها را با لباس‌های مختلف ست کنید.
شما همچنین می‌ٰتوانید با ایجاد یک تغییر کوچک استایل خود را تغییر دهید. برای مثال اگر این لباس‌ها را با یک جفت کفش پاشنه بلند و یک شال رسمی‌ٰ ترکیب کنید، می‌ٰتوانید استایلی رسمی‌ٰ و بسیار شیک داشته باشید که برای مهمانی‌ها مناسب است. اما ترکیب این لباس‌ها با صندل و روسری مینی استایلی غیررسمی‌ٰو روزمره را برای شما ایجاد می‌ٰکند.

مانتو خامه دوزی و سنتی
مانتو کرم دوزی و سوزن دوزی به دلیل طرح‌های خاص و سنتی یکی از پرطرفدارترین مدل‌های لباس زنانه است. این سبک روپوش‌ها که برگرفته از المان‌های برگرفته از پوشش محلی شهرهای ایران است، طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی دارد و این روزها بسیار مد شده است. برای بهار 1401 باید یکی از این روپوش‌های کرم دوزی شده را در کمد لباس بهاری خود داشته باشید. اگر این کت‌ها را با شلوار و کفش خود به خوبی ست کنید، استایلی شیک، چشم نواز و مد روز خواهید داشت.

لباس‌های گلدار (هاوایی)
یکی از ترندهای پر طرفدار در لباس زنانه بهار 1401، لباس‌های گلدار است. لباس‌های گلدار در کنار درختان گلدار حس تازگی و طراوت را به ارمغان می‌ٰآورد. لباس‌های گلدار ذاتاً زنانه هستند و به طرز شگفت انگیزی برای هر موقعیتی مناسب هستند. انواع لباس‌های گلدار زنانه نه تنها برای مجالس رسمی‌ٰ مانند محل کار یا عروسی مناسب هستند، بلکه می‌ٰتوان آنها را در تعطیلات آخر هفته یا مهمانی‌های دوستانه نیز پوشید.

لباس‌های گلدار

جلیقه و کاغذ
یکی از پرطرفدارترین لباس‌های زنانه که از سال گذشته همچنان مد شده است، ست جلیقه و بلوز است. جلیقه در واقع لباسی شبیه جلیقه بدون آستین و جلو باز است که با دکمه یا زیپ بسته می‌ٰشود. جلیقه‌ها در انواع بلند و کوتاه و با طرح‌ها و پارچه‌های مختلف موجود می‌ٰباشند که استایل راحتی برای پوشیدن روزمره دارند.

کت و لباس ریشه دار


کت‌ها یا لباس‌های ریشو هر چند سال یک بار مورد توجه برندها قرار می‌ٰگیرند و در دنیای مد موفق هستند. در باندهای بهار 2022، ما شاهد انواع مدل‌های ژاکت یا بلوز ریشو بودیم که ما را به یاد سبک منحصر به فرد گاوچران‌ها یا هندی‌ها می‌ٰاندازد. به طور کلی کاپشن و بلوز ریشو یک ایده عالی و منحصر به فرد برای استایل بهار 1401 است و حتی می‌ٰتوانید با خرید مدل‌های آماده از فروشگاه‌های خرازی کاپشن‌های قدیمی‌ٰ خود را مد کنید.

شلوار جین بلند
شلوار جین راسته و گشاد یکی از انواع لباس‌های زنانه است که اخیرا مد شده است. شلوار جین گشاد دهه 90، شلوار جین گشاد، شلوار جین رنگارنگ و جین آبی قوی تر از همیشه به دنیای مد بازگشته‌اند. در بهار 1401 شلوارهای بلندتر از قبل را در طرح‌های بوت کات و راسته می‌ٰبینید. این مدل شلوار خبر خوبی برای افراد قد بلند است زیرا زیبایی اندام را بیشتر نشان می‌ٰدهد. می‌ٰتوانید انواع شلوار جین را در مدل‌های بالا با لوفر، کفش کالج، کفش پاشنه بلند و یا حتی کتانی ترکیب کنید و استایلی چشم نواز داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس