اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104056158019061

بهترین پارچه

بهترین پارچه برای پالتو زنانه

کد: 140104056158019061

https://bit.ly/3QOZlQz

، (اخبار رسمی): مخمل کبریتی از گزینه های مناسب برای فصل پاییز به شمار می رود. پیش تر، این پارچه را فقط با استفاده از پشم تولید می کردند؛ اما امروز، از الیاف ضخیم پنبه نیز برای بافتنِ آن استفاده می شود. از دهۀ 1970 به این سو، این پارچه در دنیای مُد بسیار پرطرفدار باقی مانده است

بهترین پارچه برای پالتو زنانه
بهترین پارچه برای پالتو زنانه

وقتی به فصول سرد سال نزدیک می شویم، دوست داریم مثل فصل های قبلی، لباس های متنوع و زیبا بپوشیم. امروز، تنوع پارچه برای دوختنِ پالتو بسیار زیاد است و شما با هر سلیقه و نیازی، می توانید پارچۀ پالتویی باب میلتان را انتخاب کنید.. همین الان برای خرید بهترین پالتو زنانه با کیفیت و ماندگاری بالا از فروشگاه کهن شاپ روی لینک کلیک کنید
در این مقاله، به معرفی انواع پارچه برای پالتو می پردازیم تا بتوانید با شناخت کامل، بهترین پارچۀ پالتویی را خریداری کنید.


پارچه های طبیعی و مصنوعی
برای بافتِ پارچه های زمستانی، هم از الیاف مصنوعی و هم از الیاف طبیعی استفاده می شود. از پارچه های طبیعی مناسب برای فصول سرد سال می توان به پارچه های ابریشمی، پشمی، پنبه ای و چرمی اشاره کرد.

از پارچه های مصنوعی نیز می توان به پلی استر و اکرلیک اشاره کرد. برای تولید برخی پارچه ها نیز مواد مصنوعی را با مواد طبیعی، مانند پشم ترکیب می کنند.
مزایای ترکیبِ این دو ماده این است که الیاف مصنوعی بسیار سبک هستند و الیاف طبیعی سنگین، در نتیجه، حاصل ترکیبِ الیافِ پشمی با الیاف مصنوعی، پارچه ای با وزن و ضخامت متناسب و راحت است.
چنین پارچه هایی برای فصل پاییز، تا وقتی که هوا خیلی سرد نشده است، بسیار مناسب خواهد بود.
فلانل
فلانل پارچه ای بسیار نرم و لطیف است که هوا را از خود عبور نمی دهد و از همین رو، شما را گرم نگاه می دارد. فلانل را با استفاده از الیاف پنبه ای و پشمی می بافند. این پارچه از بهترین گزینه ها برای فصول سرد سال به شمار می رود، بسیار با دوام است و اصلاً چروک نمی شود.

باید بگوییم که فلانل پارچه ای مناسب برای استایل کژوال است؛ از این رو، بهتر است لباسی که با این پارچه می دوزید را با شلوار جین و کت بلیزر بپوشید.
یادتان باشد که پارچۀ فلانل گزینۀ خوبی برای دوختنِ لباس رسمی نیست.

کشمیر
کشمیر پارچه ای طبیعی است که آن را با استفاده از الیاف تهیه شده از موی بُز کشمیر می بافند. این الیاف، بسیار ظریف هستند؛ به همین دلیل، پارچۀ کشمیر بسیار نرم و لطیف است. جالب است بدانید که گرمای پارچۀ کشمیر سه برابر بیشتر از گرمای انواع پارچه های پشمی است.
پالتوی دوخته شده با پارچۀ کشمیر آنقدر گرم است که اصلاً نیازی نیست لباس ضخیمی زیر آن بپوشید.
از این پارچۀ گرم و لطیف برای دوختن شال نیز استفاده می کنند. اگر از طرفداران استایل رسمی هستید، از این پارچۀ زیبا غافل نشوید.

پشمی
پارچۀ پشمی از گزینه های بسیار مناسب برای فصول سرد سال و مناطق سردسیر به شمار می رود.
پارچۀ پشمی هوا را از خود عبور نمی دهد و از این رو، شما را گرم نگه می دارد؛ به علاوه، این پارچۀ گرم و راحت دوام زیادی دارد و شما می توانید سال ها از پالتوی پشمی تان استفاده کنید.

پارچۀ پشمی، ضد آب است؛ با وجود این، گزینۀ مناسبی برای مناطق بارانی نیست. پارچۀ پشمی هم برای استایل رسمی مناسب است و هم برای استایل کژوال. قیمتِ پارچۀ پشمی خالص، گران است؛ اما قیمتِ پارچۀ پشمی مخلوط با الیاف مصنوعی، ارزان تر است.


فاستونی
پارچۀ فاستونی، یکی دیگر از گزینه های مناسب برای فصل زمستان به شمار می رود. این پارچه را با استفاده از الیاف پشمی و ترکیب پشم با دیگر مواد تولید می کنند. پارچۀ فاستونی، بسیار بادوام است و از لحاظ رنگ، طرح و ضخامت نیز تنوع بسیاری دارد.

فاستونی های نازک تر، برای فصل پاییز مناسب هستند و انواع ضخیم آن برای فصل زمستان مقبول است.
فاستونی، پارچه ای بسیار بادوام است و به این راحتی ها لکه ای به خود نمی گیرد؛ از این رو، نیازی نیست زود به زود آن را بشویید.
خز طبیعی و خز مصنوعی
خز، پارچه ای بسیار نرم و لاکچری است. میلیون ها سال است که انسان ها از پارچۀ خز استفاده می کنند و این پارچه هیچ وقت از مُد نیفتاده است.

خز، پارچه ای ضد آب است و اصلاً سرما را از خود عبور نمی دهد؛ از این رو، این پارچه گزینۀ بسیار مناسبی برای هوای بارانی و خیلی سرد به شمار می رود.
خز، دو نوع طبیعی و مصنوعی دارد. نوع مصنوعی این پارچه نیز بسیار بادوام و گرم است.

بهترین پارچه برای پالتو
مخمل کبریتی

مخمل کبریتی از گزینه های مناسب برای فصل پاییز به شمار می رود. پیش تر، این پارچه را فقط با استفاده از پشم تولید می کردند؛ اما امروز، از الیاف ضخیم پنبه نیز برای بافتنِ آن استفاده می شود. از دهۀ 1970 به این سو، این پارچه در دنیای مُد بسیار پرطرفدار باقی مانده است.
از مخمل کبریتی برای دوختنِ شلوارهای گرم نیز استفاده می شود. مخمل کبریتی با انواع ضخامت و طرح و رنگ در بازار موجود است؛ از این رو، دستتان برای انتخابِ این پارچه کاملاً باز است و می توانید مخمل کبریتی متناسب با سلیقه تان را بیابید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی