اطلاعات تماس
  • 071363*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104066158919111

محصول تازه پویا ره آورد نوین سلامت رونمایی شد

ارائه اپلیکیشن ابر اسپورت به بازار  نرم افزارهای موبایل

کد: 140104066158919111

https://bit.ly/3A28Rdf

، (اخبار رسمی): محصول تازه پویا ره آورد نوین سلامت با نام اپلیکیشن شبکه اجتماعی ورزشی ابر اسپورت در پارک علم و فناوری فارس رونمایی و به بازار عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی پویا ره آورد نوین سلامت، پارک علم و فناوری فارس میزبان رونمایی از اپلیکیشن ابر اسپورت، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه شبکه اجتماعی  ارایه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر خدمات آنالیز، کاهش قیمت کالاهای ورزشی، ارایه اعتبارات ریالی به کاربران را ارائه کند تا این خدمت تازه یک شبکه اجتماعی اختصاصی ورزشی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، اپلیکیشن ابر اسپورت دارای محاسنی است که اعم از ارایه اعتبارات ریالی به کاربران است و می‌تواند باعث ایجاد انگیزه و حمایت از محتواهای ورزشی شده و کاهش قیمت محصولات ورزشی شود.

مجتبی جعفریان مدیرعامل پویا ره آورد نوین سلامت، تولید این محصول را نتیجه 3 سال کار در این مجموعه دانست و گفت: «تحقیق طراحی و اجرا برای تولید این محصول از سال 97 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.»

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 1401/4/15 اعلام و افزود: «این محصول هم اکنون با نام ابر اسپورت در کافه بازار در حال سرویس‌دهی به کاربران است و کاربران می‌توانند در این اپلیکیشن تمامی نیازهای ورزشی خود را تامیین کنند. اپلیکیشن ابر اسپورت در فاز اول فقط به جامعه کشتی سرویس ارائه خواهد کرد از دیگر مزایای این محصول ارایه اعتبارات ریالی به کاربران در ازای فعالیت در این اپلیکیشن است که می‌توانند از این اعتبارات برای خرید لوازم مورد نیاز ورزشی خود در فروشگاه واقع در ابر اسپورت استفاده کنند.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 071363*****
[نمایش اطلاعات]