اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104086164318048

دستگاه استیک زن صنعتی برقی AMB ایران

کد: 140104086164318048

https://bit.ly/3nqAmpb

، (اخبار رسمی): بهتر است که درباره بیفتک زن برقی AMB بیشتر بدانید، چرا که در ادامه متوجه خواهید شد که چرا این مطلب را گفته ایم

دستگاه استیک زن صنعتی برقی AMB ایران
دستگاه استیک زن صنعتی برقی AMB ایران

ابعادی که در دستگاه بیفتک زن صنعتی برقی AMB ایران قابل مشاهده است، 47 × 43 × 45 سانتیمتر بوده که ظاهری کوچک و جمع و جور را برای این دستگاه مهیا ساخته که با قرار گیری در فضای کوچک از جمله یک میز و یا پیشخوان یک فروشگاه می توان به راحتی از آن استفاده کرد.

طرز کار با آن نیز راحت است و با متصل کردن به برق و وارد کردن تکه های گوشت بوقلمون، مرغ، گوسفند، گاو  …. می توان عمل کوبیدن را شروع کرد تا به بافتی نرم از گوشت رسید. میزان برق مصرفی برای این بیفتک کوب یا بیفتک زن AMB، تک فاز است پس با اتصال دوشاخه دستگاه به پریز برق شهری روشن می شود. 

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم عملکر برقی آن هم کار کردن را راحت کرده و هم سرعت عمل را افزایش داده چرا که بدون اپراطور، برای تکان دادن دسته، تنها با روشن کردن این وسیله قادر خواهید بود گوشت را بکوبید و سرعت عمل خود را افزایش دهید. 

قدرت موتور 0.5 اسب بخار، توانا در بازدهی 1200 قطعه در ساعت است که چنین موتوری در دستگاهی با کیفیت بدنه ی عالی و قطعات مرغوب جایگذاری شده است تا تکمیل کننده ی یک دستگاه مورد پسند و با کیفیت شود. در جهت داغ نکردن موتور نیز فن خنک کننده تعبیه کرده اند تا بتواند موتور دستگاه را خنک نگه دارد تا به آن صدمه وارد نشود.  

بدنه ی استیل و همچنین قطعات تمام استیل در امر شست و شوی بسیار مهم واقع می شود چرا که با تماس گرفتن این قطعات با مواد گوشتی از لحاظ بهداشتی نیاز است که مرتب نظافت شوند پس با قرار گرفتن در معرض آب این قطعات زنگ نخواهند زد. همچنین از لحاظ ایمنی نیز برای جلوگیری از آسیب دیدن دست، پوششی بر روی تیغه ها قرار داده اند که از این عمل پیش گیری خواهد کرد. تمامی آپشن های گفته شده در بالا را می توان همانند محصول KT فنلاند دانست که در ساخت این بیفتک زن از این محصول فنلاندی الگو برداری شده است. 

خرید بیفتک کوب AMB

به منظور خرید بیفتک کوب AMB می توانید یکی از مراکز معتبر و مورد اعتماد در این زمینه همانند فروشگاه اینترنتی آل اسکیل را انتخاب نمایید. این فروشگاه اینترنتی با ارائه بهترین محصولات از جمله بیفتک زن برقی AMB، یکی از عرضه کنندگان در زمنیه ی دستگاه بیفتک زن است که این بار نیز با در نظر گرفتن بهترین قیمت برای این دستگاه سعی کرده زمینه ای را فراهم سازد تا در آن همه ی افراد نیازمند به این چنین ابزار هایی ، بتوانند با عالی ترین رقم خرید و همچنین ساده ترین مراحل سفارش، دستگاه مورد نظر خود را تهیه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021660*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید