اطلاعات تماس
  • 093613*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104126270019146

معرفی بهترین رنگ های پلاستیکی

کد: 140104126270019146

https://bit.ly/3IamFnQ

، (اخبار رسمی): عموما نقاشان رنگ آمیزی ساختمان و یا محیط های دیگر رو از سقف شروع می‌کنند و در ادامه با رنگ آمیزی دیوار ها کار را به اتمام می‌رسانند و همانطور که حتما میدانید، بهترین انتخاب رنگ برای سقف رنگ پلاستیک هست که قبلا هم تو متن ها و مقاله های قبلی به آن ها اشاره شده است.

معرفی بهترین رنگ های پلاستیکی
معرفی بهترین رنگ های پلاستیکی

رنگ آمیزی امری لذت بخش هست از این رو که کمک بسزایی به نو سازی یک محیط می‌کند و در روحیه ما انسان ها بسیار تاثیر گذار است. این امر همان‌قدر که لذت بخش هست در صورت اجبار اگر قرار باشه هر سال این اتفاق بیافتد ممکن است شمارو خسته کند و به دردسر بیفتید.

پس بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که ماندگاری خوبی داشته باشند و حداقل تا 3 سال نیاز به رنگ آمیزی مجدد نباشد. و از طرفی هم یه بحثی که تو رنگ آمیزی بسیار مهم هست پوشش دهی رنگ هست که شما میتوانید محیط مد نظرتون رو با دو دست رنگ به صورت عالی و کامل رنگ آمیزی کنید و گاهی با بعضی رنگ ها مجبور هستید تا پنج دست هم رنگ آمیزی کنید و همانطور که میدانید رنگ آمیزی سقف اگر قرار باشه به پنج دست برسه تقریبا میشه گفت شما یه آسیب زیاد و بزرگی به کتف و شانه ها و گرنتان وارد شده زیرا رنگ آمیزی سقف به خودیه خود حتی با وجود ابزار کمک کننده سخت هست به خصوص که اگر مجبور به رنگ آمیزی بیش از 3 دست بشید واقعا کار خسته کننده ای میشه براتون. پس از این مطالب بالا که به صورت خلاصه خدمتتون عرض کردیم متوجه می‌شید که برند رنگ پلاستیک بسیار بسیار بسیار مهم است.

البته سعی می‌کنیم در این مقاله تکنیک های خیلی از نقاشان رو هم بهتون بگیم تا اگر خودتون تصمیم به رنگ آمیزی محیط منزل یا کارتون گرفتید بتوانید همانند یک نقاش حرفه ای این کار رو به پایان برسانید. رنگ های پلاستیک همانطور که قبلا هم خدمتتون گفتیم از رزین ونیل استات ساخته شدند و مقاومت مناسبی نسبت به آب برخوردار نیستند و اگر در معرض آب باشند شسته می‌شوند و می‌روند.


رنگ های پلاستیک به دو دسته تمام پلاستیک و نیم پلاستیک تقسیم می‌شوند. حالا تفاوت این دو مورد چیست؟

رنگ های تمام پلاستیک از ترکیب رزینی قوی تری برخوردار هستند و نسبت به نیم پلاستیک ها مقاومت بهتری به آب و شست وشو دارند البته این به این معنی نیست که میتونید کامل با آب سطح آن را بشویید و فقط در حد یک دستمال نم دار شاید جوابگو باشد، ولی پوشش دهی بسیار زیادی دارند و کار شما بسیار راحت میباشد برای رنگ آمیزی.

در امر نقاشی ساختمان در هر یک از شهر ها ایران قاعده های مخصوص به اون شهر وجود دارد، به عنوان مثال در بعضی از استان های غربی کشور مثل کرمانشاه،  رنگ روغنی جایگاه زیادی ندارد و نقاشان ساختمانی آن شهر حتی برای دیوار ها هم از رنگ تمام پلاستیک استفاده می‌کنند بر عکس شهر هایی مثل تهران، تبریز و …. رنگ های نیم پلاستیک ترکیبی ضعیف تر نسب به رنگ های تمام پلاستیک دارند و از همین رو قیمت بسیار مناسب تری هم دارند.ولی به هیچ عنوان مقاومت رطوبتی ندارند و با کوچیکترین آبی رنگ شسته می‌شود. خیلی از نقاشان و استاد کاران اعتقاد دارند که رنگ آمیزی سقف باید با نیم پلاستیک انجام شود زیرا به صرفه تر می‌باشد و اجرا آن راحت هست. حال در هر دو نوع رنگ پلاستیک میخوایم بهترین برند هارو به شما معرفی کنیم.

رنگ تمام پلاستیک

اگر بخواهیم بهترین برندهای رنگ تمام پلاستیک رو بهتون معرفی کنیم میتونیم از این نام ها نام ببریم:

الوان

سحر

پارس بهارانپارس بهاران

این سه برند در زمینه رنگ های تمام پلاستیک بسیار موفق عمل کردند و تقریبا میشه گفت 99 درصد بازار رنگ تمام پلاستیک دسته این سه برند هست. ترتیب نوشتن این برندها به دلیل برتری نسبت به یکدیگر نیستند و از نظر ما کیفیت هر سه برند عالی هست.

البته میشه گفت رنگ تمام پلاستیک در حال حاضر تو پایتخت به کم مصرف ترین رنگ شناخته میشه و عموما 90 درصد نقاشان پایتخت از این نوع رنگ استفاده نمی‌کنند. نقاشان تهران برای سقف از رنگ نیم پلاستیک استفاده می‌کنند و برای دیوار ها از رنگ اکریلیک و یا روغنی استفاده می‌کنند از همین رو در تهران این رنگ کمترین میزان فروش رو نسبت به دیگر رنگ ها دارد ولی در خیلی از شهر ها هنوز جزو پر مصرف ترین رنگ ها‌ست.

رنگ نیم پلاستیک

رنگ نیم پلاستیک تقریبا جزو پر مصرف ترین رنگ های بازار میباشد که خیلی از برند ها در تولید این محصول در حال رقابت با همدیگر هستند. 

در حال حاضر بهترین برند های رنگ نیم پلاستیک در ایران این ها هستند:

  • پارس بهاران
  • الوان
  • گراد
  • پارس نسیم
  • نیپون
  • اطلس
  • مرمرفام

البته برند های دیگری هم هستند ولی تقریبا میشه گفت بهترین نیم پلاستیک های بازار در حال حاضر دست‌آورد این برند هاست. تمام این شرکت هایی که در بالا بهشون اشاره کردیم رنگ های نیم پلاستیک خودشون رو تو دو یا سه  درجه به بازار عرضه کرده‌اند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093613*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل