اطلاعات تماس
  • 093613*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201147219319146
در دسترس نیست

آموزش نحوه استفاده از کاغذ ترانسفر

آموزش نحوه استفاده از کاغذ ترانسفر

کد: 140201147219319146

، (اخبار رسمی): چاپ یکی از صنایعی است که می تواند بسیاری از صنایع دیگر را درگیر کند و کاربردهای فراوانی دارد. کاغذ ترانسفر نیز یکی از انواع کاغذ های جدید است که در این سال ها طرفداران بالایی در بازار دارد و کاربردهای فراوانی دارد.

آموزش نحوه استفاده از کاغذ ترانسفر
خرید کاغذ دکوپاژ

در ادامه به آموزش نحوه استفاده از کاغذ ترانسفر میپردازیم. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم باید گفت که خرید کاغذ ترانسفر و خرید کاغذ دکوپاژ یکی از کاغذهای تزئینی است،که می تواند در دکوراسیون داخلی و ساخت مصنوعات تزئینی استفاده شود. در ادامه به قیمت کاغذ ترانسفر نیز میپردازیم.

 کاغذ ترانسفر

با توجه به جنس کاغذ ترانسفر، این مورد بیشتر در دکوراسیون داخلی استفاده می شود و در جاهایی نیز از آن استفاده می شود. که کمتر در معرض عوامل خارجی قرار می گیرند. یکی از نکات جالب در مورد کاغذهای ترانسفر این است که جنس این کاغذها نایلون است.

مزایای استفاده از کاغذ ترانسفر

قیمت کاغذ ترانسفر نسبت به نقل و انتقالات دیگر مناسب است.
 عملکرد راحت و استفاده آسان در زمینه های مختلف حتی آموزشی
 کیفیت بالای دارد
 تنوع بالای طرح ها و طرح های به روز
 عدم نیاز به استفاده از چسب های ترانسفر یا دکوپاژ
 قابلیت اجرا بر روی تمامی سطوح

چسب مورد نیاز در استفاده از کاغذ ترانسفر

چسب ها یکی از عوامل تاثیرگذار در تاثیر نهایی هستند و در صورت عدم استفاده از مواد مرغوب در این قسمت می تواند به مرور زمان کار شما را خراب کرد‌ه و چیزی جز ناراحتی برای شما باقی نماند.
به طور کلی هنرمندان بسیاری از دوستان از چسب چوب رقیق شد‌ه برای دکوپاژ استفاده می کنند که در اکثر موارد قابل انجام است و موثر است اما به نظر ما و بسیاری از کارشناسان این حوزه بهتر است از چسب مخصوص انتقال برای این کار استفاده شود. برندهای ترک و ایرانی به بازار معرفی شدند که با توجه به سلیقه و بودجه خود می توانید از آنها خرید کنید. پیشنهاد ما در خرید کاغذ دکوپاژ و چسب ترانسفر ریچ و کادنس است که بسیاری از اساتید این دو محصول را تایید کردند.

خرید کاغذ دکوپاژ چاپ شد‌ه 

این کاغذها به صورت طرح های آماده در فروشگاه های هنری موجود است، اما اگر ایده خاصی در ذهن دارید، می توانید طرح مورد نظر خود را از وب سایت هایی که عکس های باکیفیت ارائه می دهند دانلود کنید و به مراکزی که چاپ های باکیفیت دارند مراجعه کنید. آنها را چاپ کنید و از آنها استفاده کنید. این مدل های کاغذی نسبت به سایر دکوپاژها ضخامت بیشتری دارند و طبیعتاً به چسب محکم تری نیاز دارند.
ابتدا چسب را روی سطحی که می خواهید می گذارید و قسمتی از طرح مورد نیاز خود را با قیچی یا سمباده برش می دهید و روی سطحی که با چسب پوشانده شد‌ه است قرار می دهید. می توانید با یک کارت ویزیت یا توری های پلاستیکی یا ژله ای آن را حباب بزنید و درست کنید.
زمانی که کار کاملا روی سطح شما چسبیده و ثابت شد، می توانید مجددا از چسب دکوپاژ برای تثبیت کار و قابل شستشو استفاده کنید. البته گزینه های دیگری نیز برای رفع مشکل دارید که در پایان مقاله به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

کاغذ دکوپاژ برنجی (الیاف)

جنس این کاغذ دکوپاژ از گیاه ساقه برنج است و اگر این کاغذها را از نزدیک دید‌ه باشید متوجه می شوید که چقدر نازک و ظریف هستند و به دلیل همین نازک بودن به راحتی روی سطح کار شما می نشینند.
روش استفاده از این کاغذها مانند دکوپاژ قبلی است، به این صورت که چسب دکوپاژ را روی سطح مورد نظر می زنید، قسمت مورد نیاز کاغذ را روی کار ثابت می کنید و از کاردک یا کارت ویزیت پلاستیکی استفاده می کنید. سطح را حباب کنید انجام دادید و در نهایت از مطالب معرفی شد‌ه برای تعمیر کار استفاده کنید.
عموماً این کاغذها توسط برندهای خاص تهیه می شوند و در طرح های متنوع وارد بازار می شوند و مانند کاغذهای چاپی با دستگاه های معمولی و کاغذ معمولی قابل چاپ نیستند.

کاغذ دکوپاژ برنجی چسبنده (پشت چسبنده)

این کاغذها با یک تفاوت بسیار مهم که در نام این محصول درج شد‌ه است عملکردی مشابه نوع فوق دارند. بله پشت چسب این کاغذها آنها را با نوع برنجی معمولی متفاوت می کند.

کاغذ دکوپاژ برنجی چسبنده (پشت چسبنده) پشت آن یک لایه چسب دارد و فقط باید یک کاغذ از آن جدا شود تا روی سطح مورد نظر خود چسبنده شود و دیگر نیازی به چسب زیر کار نخواهید داشت.
نکته: این بدان معنا نیست که برای رفع کار نیازی به استفاده از چسب یا مواد دیگر نیست.
کاغذهای چسبند‌ه به تازگی وارد ایران شد‌‌ه و توانسته طرفداران زیادی پیدا کند و می توان گفت که به یکی از پرطرفدارترین کاغذهای بازار ایران تبدیل شد‌ه است.
برندهای دیگر نیز اقدام به تولید این کاغذها با مشخصات دیگری کرد‌ه اند که می توان به برند کادنس اشاره کرد که محصولی با مشخصات بالایی را روانه بازار کرد‌ه است اما با این تفاوت که کاغذ کرکی بوده و در سطح به نوعی بافت برجسته به نظر می رسد. سطحی دارد و این کار را خاص و زیباتر کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093613*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید