اطلاعات تماس
  • 093613*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104156277019146

بهترین برند رنگ‌های روغنی

کد: 140104156277019146

https://bit.ly/3ykyXWl

، (اخبار رسمی): رنگ‌های روغنی در برندهای متفاوت و متعددی به بازار عرضه شدند که انتخاب را برای خیلی از افراد عادی که تصمیم به رنگ آمیزی منزلشان دارند و حتی برخی نقاشان سخت کرده است.

بهترین برند رنگ های روغنی
بهترین برند رنگ های روغنی

رنگ‌های روغنی یکی از محبوب ترین متریال‌های رنگ آمیزی ساختمان هستند که توسط افراد یا نقاشان استفاده می‌شوند.

امروز در این مطلب قصد داریم بهترین شرکت‌هایی که در زمینه رنگ روغنی ساختمانی و البته رنگ‌های روغنی هنری فعالیت دارند بهتون معرفی کنیم تا بتونید بهتر انتخاب کنید.

شرکت رنگ‌سازی ایران (نیپون)

شرکت رنگ‌سازی ایران اولین کارخانه رنگ‌سازی است که در ایران تاسیس و شروع به کار کرد و تا به امروز فعالیت خود را ادامه داده است. این کارخانه بعد از گذشت چند سال با شرکت های ژاپنی که پیشرو در این صنعت بودند وارد همکاری شد و بخشی از فرمولاسیون رنگ‌ها را تغییر و بهبود داد.

 این نقطه عطفی بود برای این کارخانه بزرگ که بیش از پیش جای خود رو در مارکت و بازار ایران مستحکم تر کند.

شرکت رنگ‌سازی ایران یا همان شرکت نیپون تا به امروز توانسته یکی از بهترین و مناسب ترین قیمت رنگ‌ها و محصولات را به بازار عرضه کند و طرفداران بسیاری در سطح بازار رنگ ایران بدست آورد.

شرکت رنگ‌سازی سحر

شرکت رنگ‌سازی سحر در سال 1365 تاسیس شد، دقیقا در زمان جنگ تحمیلی با کمک و کوشش استعداد های داخلی و ارج نهادن به در خواست‌های مصرف کننده توانستند رنگی تولید کنند که تا به امروز جزو صدر نشین های بازار ایران باشد.

رنگ روغنی سحر سالیانه سال است که جزو بهترین و با کیفیت ترین رنگ‌های بازار است و تقریبا میشه گفت اولین انتخاب نقاشان برای رنگ آمیزی است.

رنگ روغنی مات سحر معروف ترین محصول این شرکت است.

شرکت رنگ‌سازی هادی رنگ

شرکت رنگ‌سازی هادی یا همان هادی رنگ در سال 1344 تاسیس شد و در ابتدا تحت لیسانس یک شرکت هلندی قرار داشت و با تکنولوژی قوی توانسته بود رنگ‌های بسیار با کیفیتی به بازار عرضه کند.

شرکت هادی تا به امروز توانسته سهم بسزایی در بازار رنگ روغنی ایران داشته باشد و بسیاری از مصرف کنندگان رو از نسبت به کیفیت و قیمت ارائه شده خودش راضی نگه دارد.

رنگ روغنی براق و نیم براق هادی جزو معروف ترین محصولات این شرکت است که بیشترین طرفدار رو در بین عموم مردم دارد.

شرکت رنگ‌سازی روناس

رنگ‌سازی روناس یکی از برترین شرکت های رنگ‌سازی ایران است که در سال 1353 تاسیس شد و تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده، اصل فعالیت روناس بر روی رنگ‌های اپوکسی و صنعتی است ولی نباید از این حقیقت گذشت که رنگ‌های روغنی این شرکت هم حرف های زیادی در بین رقبا در سطح بازار دارد.

شرکت های رنگ‌سازی بسیار دیگری هم در این بازار مشغول فعالیت هستند که سعی دارند جایگاهی در بازار پیدا کنند ولی برند هایی که در بالا معرفی شد در حال حاضر که این مقاله رو برای شما از پیشرو ترین های این صنعت در زمینه رنگ روغنی هستند.

در زمینه رنگ‌های روغنی هنری که هنرمندان و نقاشان عزیز بر روی بوم برای کشیدن اثر هنری استفاده میکنند هم برند هایی وجود دارند که سعی میکنیم تا از معروف ترین های آن هارا خدمتتون معرفی کنیم.

وینزور اند نیوتون

 کارخانه وینزور اند نیوتون واقع در انگلیس و شهر لندن است که سالیان سال است در زمینه رنگ‌های روغنی هنری و مدیوم‌های مربوط به آن در بازار فعالیت می‌کند و محصولات این شرکت در کل جهان زبانزد است.

این کارخانه در سال 1832 توسط دو شخص ویلیام وینزور و هنری نیوتن تاسیس شد.

محصولات این برند بالاترین کیفیت رو در حاله حاضر در ایران دارد.

وستا

کارخانه رنگ‌سازی وستا چندین سال است که در زمینه رنگ‌های هنری در بازار ایران فعالیت می‌کند و تولیدات خود را در ایران انجام می‌دهد.

این شرکت در این سال ها توانسته مشتریان و مصرف کننده‌های بسیاری را از نظر کیفیت و قیمت راضی نگه دارد و تقریبا به عنوان اولین و بهترین برند رنگ روغن هنری در بازار ایران یکه تاز است، در این مقاله سعی کردیم که تمامیه برندهای فعال و درجه یک در زمینه رنگ‌های روغنی ساختمانی و هنری به شما معرفی کنیم تا از این به بعد بتوانید انتخاب راحت تری در خریدتان داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093613*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان