اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104206286119196

وریفای صرافی بایننس

وریفای صرافی بایننس با کمترین قیمت ممکن!

کد: 140104206286119196

https://bit.ly/3c0mpMh

، (اخبار رسمی): وریفای حساب کاربری بایننس و سایر صرافی‌ها به کمک iD کارت یا پاسپورت کشورهای مجاز و همچنین کشورهایی که در بایننس هیچ مشکلی نداشته و به راحتی می‌توانند در بایننس بدون سقف محدودیتی کار کنند. بایننس فارسی چنین خدماتی را برای کاربران خود مهیا کرده است تا دیگر مشکلی برای معاملات خود نداشته باشند.

وریفای صرافی بایننس با کمترین قیمت ممکن!
وریفای صرافی بایننس با کمترین قیمت ممکن!

احراز هویت یا وریفای حساب بایننس موضوعی است که نباید ساده گرفته شود زیرا بحث در مورد دارایی شما است. پس سریعاً برای سرماه خود تصمیم بگیرید و حساب خود را وریفای کنید

وریفای حساب بایننس

وریفای حساب بایننس یکی از مشکلاتی است که بسیاری از معامله گران دخیل هستند. بهترین راه حل چیست؟ چگونه می توانیم در بایننس احراز هویت کنیم؟ کدام صرافی های احراز هویت ضروری دارند؟

چگونه یک حساب بایننس را وریفای کنیم؟ ما همچنین آموزش ارزهای رمزنگاری شده و برنامه بایننس در برنامه خود جای داده ایم و این توضیحات و محتوای مربوط به صرافی بایننس و حساب کاربری آن بسیار مفید خواهد بود. شما, دیگر هیچ نگرانی برای رفتن از یک به صرافی به صرافی دیگر نخواهید داشت.

وریفای اکانت بایننس

اگر از ابتدای مسیر راهنمای درستی داشته باشید دیگر نیازی به نگرانی در مورد دارایی و سرمایه خود ندارید. شما همچنین باید سریعتر از دیگران باشیدمسیر درست را شناسایی کنید و قدم در راه رسیدن بگذارید تا فرصت های زیادی برای کسب سود داشته باشید. همراه ما باشید تا حساب بایننس خود را وریفای کنید.

احراز هویت یا وریفای حساب بایننس موضوعی است که نباید ساده گرفته شود زیرا بحث در مورد دارایی شما است. و ویژگی هایی صرافی بایننس به مشتریان خود می دهد در مورد صرافی های دیگر صدق نمی کند و بایننس نیز این امتیاز را به نام خود ثبت کرده است.

بیایید به مهمترین مشکل حساب کاربران بایننس برسیم. اول از همه, اجازه دهید به یک نتیجه گیری مشترک در مورد ترید در صرافی بایننس برسیم. به این معنا که, مبادلات دیگر بدون احراز هویت ممکن نیست؟صرافی های زیادی در زمینه ارزهای دیجیتال وجود دارد. به عنوان مثال بهترین صرافی بایننس است. کوکوین، بای بیت و غیره. اوکی ایکس و کوینکس مخاطبان محبوب به خود را دارند.

در پاسخ باید توجه داشت که اخیرا صرافی بایننس اقداماتی را انجام داده است تا مشتریان احراز هوین خود را انجام بدهند. شما باید در بایننس حساب خود را یک بار تایید کنید. به دلایل زیر این کار باید صورت گیرد:

  • اگر شما قصد برداشت 0.06 بیت کوین از حساب خود را به صورت روزانه داشته باشید, شما نیاز به وریفای حساب بایننس خود دارید. در اوایل اینگونه بود که کاربران بدون احراز هویت می توانستند 2 بیت کوین را برداتش کنند. اما اکنون به 0.06 بیت کوین کاهش یافته است.
  • کاربرانی که قبل از قوانین جدید بایننس ترید می کردند تا 19 اکتبر برای انجام وریفای حساب بایننس زمان دارند. علاوه بر این, کاربرانی که به تازگی بایننس برای امور معامله انتخاب کرده اند باید حساب خود را وریفای کنند.
  • بر اساس قوانین جدید, وریفای سطح basic برای همه کاربران اجباری است.

اگر شما هیچ کدام از سطح احراز هویت را انجام ندهید، شما تنها قادر به برداشت سرمایه‌تان خواهید بود. چگونه معامله گران دیگر و ... سایر صرافی‌ها زمان مشخصی را برای تایید اعلام نکردند-که ممکن است از شما بخواهند امروز اطلاعات کامل خود را برای اجازه ترید ارسال کنید-و شاید هیچ تاییدیه‌ای از اخبار در چند ماه وجود نداشته باشد اگر تکلیف شما مشخص نیست و نمی دانید وارد شوید یا تمام وجوه خود را در یک معامله انتخاب کنید یا چند معامله را برای ترید انتخاب کنید و شما یک طرح برنامه خاص ندارید.

در این شرایط است که ما به شما پیشنهاد وریفای بایننس به صرافی کوینکس قوانین جهانی را شکسته است.

معرفی سطح احراز هویت بایننس

  • سطح اولیه

شما نیاز به ارسال اطلاعات, مانند ایمیل, نام و نام خانوادگی تاریخ تولد نام و نام خانوادگی.آدرس و کد پستی شما است. بعد از تأیید در این سطح, شما قادر به برداشت 0.06 بیت کوین در روز.

  • سطح متوسط

برای بررسی این بخش علاوه بر ارسال اطلاعات شخصی خود باید مدارک شناسایی خود را به صرافی بایننس ارسال کنید. البته از شما نیز به صورت زنده فیلمبرداری می‌شود تا از شخصیت واقعی تان مطلع شوند. پس از وریفای حساب بایننس در این سطح, شما می توانید 100 بیت کوین برداشت کنید در روز.

  • سطح پیشرفته (پیشرفته)

در این سطح از حساب بایننس باید تمام مراحل قبلی را انجام دهید. این قسمت از صدور گواهینامه تقریبا 10 روز طول می کشد. بدون محدودیت خروج در این سطح و شما می توانید به همان اندازه که شما می خواهید برداشت کنید و محدودیتی ندارید. اگر در ایران زندگی می کنید و می‌خواهید وریفای سطح پیشرفته ای را اجرا کنید باید آی پی خود که مربوط به کشور مورد نظر است توجه کنید و با ورود و خروج شما و آی پی شما تغییر نکند.

کشور مورد نظر نباید توسط بایننس تحریم شده باشد. علاوه بر عدم محدودیت در بازگشت دارایی ها به شما امکان می‌دهد تعداد دفعاتی که از کارت بانکی خود واریز می کنید را افزایش دهید. البته این ویژگی برای کاربران ایرانی اعمال نخواهد شد. اگر قصد ندارید در سطح پیشرفته با مشکلاتی روبرو شوید باید از کشورهایی استفاده کنید که نیاز به احراز هویت پیشرفته دارند تا بخش غیرفعال شود.

ارزهای دیجیتال را بیشتر بشناسید!

بنابراین ما صرافی بایننس را به عنوان بهترین مبادله انتخاب می کنیم. این نتیجه برای افرادی است که قوانین معاملاتی و انواع تجزیه و تحلیل مانند تجزیه و تحلیل فنی و شکستگی‌های اساسی را به خوبی می شناسند اما برای تازه واردان ما یک اموزش ارز دیجیتال ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید راه خود را از طریق پیچ و خم ارزهای رمزنگاری شده پیدا کنید.

بهترین راه برای یادگیری ارزهای رمزنگاری شده از منابع رایگان و تماشای فیلم‌های رایگان است و یادگیری غوطه وری پادکست ها برای ارزهای رمزپایه رایگان. بله, شما به راحتی می توانید از منابع رایگان استفاده کنید, و اطلاعات ارز رمزنگاری شده خود را افزایش دهید.

بعد از اینکه احساس کردید که باید پیشرفت کنید و قدم بزرگی بردارید. شما را به دوره های پیشرفته. در دوره‌های دیگر خود, هیچ حساب بایننس و شما باید مشکلات مهم تر را حل کند.

موضوعاتی که شما نیاز به کمک از تجارب افراد دیگر و اضافه کردن به تجربه خود را از خودتان شما می‌توانید خود را به شما وجود دارد اما شما به یک نتیجه زمانی که هیچ وقت برای شما باقی مانده است. به همین دلیل بهتر است وقت خود را صرف کنید و از نتایج تجربیات مختلف در کمترین زمان در محل کار استفاده کنید.

منبع: تکراتو

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار