اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104296307419196

اکانت تریدینگ ویو بایننس فارسی

خرید اکانت‌های ماهانه و سالانه تریدینگ ویو از بایننس فارسی

کد: 140104296307419196

https://bit.ly/3OvoopA

، (اخبار رسمی): خرید اکانت تریدینگ ویو یکی از مشکلاتی است که معامله گران هنگام تجزیه و تحلیل بازار رمزنگاری یا سایر بازارهای مالی با آن مواجه هستند. اگر شما از این سایت استفاده کرده اید، احتمالا می‌دانید که در مورد چه موضوعی صحبت می کنیم.

خرید اکانت های ماهانه و سالانه تریدینگ ویو از بایننس فارسی
خرید اکانت‌های ماهانه و سالانه تریدینگ ویو از بایننس فارسی

برای دسترسی بیشتر, شما نیاز به خرید اکانت تردینگ ویو دارید. بهترین سایت خرید اکانت تریدینگ ویو بایننس فارسی است که ما بیشتر در مورد آن صحبت میکنیم و ویژگی های یک حساب پریمیوم و غیره صحبت خواهیم کرد.

خرید اکانت تریدینگ ویو یکی از مشکلاتی است که معامله گران هنگام تجزیه و تحلیل بازار رمزنگاری یا سایر بازارهای مالی با آن مواجه هستند. اگر شما از این سایت استفاده کرده اید، احتمالا می دانید که در مورد چه موضوعی صحبت می کنیم. اما امروز یک راه حل در مقابل شما قرار دارد که قرار است در مورد آن گپ و گفتی داشته باشیم.

همانطورکه می دانید، تریدینگ ویو دارای حساب های مختلفی است که بسته به نیاز شما می توانید از هر کدام استفاده کنید. یک حساب کاربری رایگان در این سایت برای یک معامله گر حرفه ای اهمیت کمی دارد و همچنین ممکن است شما را ناامید کند. با این حال, برای دسترسی بیشتر, شما نیاز به اقدام به خرید اکانت تردینگ ویو دارید. بهترین سایت خرید اکانت تریدینگ ویو بایننس فارسی است که ما بیشتر در مورد آن صحبت میکنیم و ویژگی های یک حساب پریمیوم و غیره صحبت خواهیم کرد. امروز به ما بپیوندید تا به مشکلات خود پایان دهید.

دلیل استفاده از تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو یکی از بهترین ها در تجزیه و تحلیل ارزهای رمزپایه و بازارهای سرمایه است. ممکن است از خود بپرسید که فقط تریدینگ ویو در این زمینه کار می کند یا خیر. پاسخ خیر است. بسیاری از وب سایت های مختلف وجود دارند که معامله گران از آنها استفاده می کنند اما همانطور که در بالا ذکر شد تریدینگ ویو بهترین است. خرید اکانت تریدینگ ویو یک ماهه و خرید اکانت تریدینگ ویو با کریپتو و خرید اکانت تریدینگ ویو یک ساله انواع روش های خرید اکانت تریدینگ ویو هستند

دسترسی رو به رشد و گسترده تر به تجزیه و تحلیل ها و شاخص ها نیز یکی دیگر از ویژگی های tradingview است که هنگام خرید اکانت تریدینگ ویو پرمیوم دسترسی به اندیکاتورهای بیشتر امکان پذیر است که در مورد انواع حساب ها و ویژگیهای آنها بحث می کنیم. بخشی ویژگی های تریدینگ ویو این چنین است:

* داده های کامل در قالب نمودارهای بازار ارزهای رمزنگاری شده
* جداول کامل برای بازار سهام, آمریکا, اروپا, آسیا
* بخش های مربوط به اوراق بهادار, نفت, طلا, نقره, مس و... بازار اسپات (Spot) و فیوچرز (Futures)

نحوه ی خرید اکانت تریدینگ ویو و قیمت آن

در این بخش ما به قیمت حساب های معاملاتی و پلن های تریدینگ ویو نگاه خواهیم کرد. معمولا چهار نوع حساب وجود دارد:

  • حساب رایگان (Basic)
  • حساب پرو (pro)
  • حساب پرو + (pro +)
  • حساب پریمیوم (premium)

هزینه حساب اول که در واقع همان حساب بیسیک است، رایگان بوده و قیمت خرید سایر اکانت ها به شرح زیر است:

  1. پرو: ماهانه معادل 14.95 دلار و سالانه معادل 155 دلار
  2. پرو +: ماهانه معادل 29.95 دلار و سالانه معادل 299 دلار
  3. پریمیویم: ماهانه معادل 59.95 دلار و سالانه معادل 599 دلار

خرید اکانت پریمیوم تریدینگ ویو
روش های زیادی برای خرید حساب تریدینگ ویو وجود دارد. مثلا, خرید خرید اکانت تریدینگ ویو ارزان و خرید اکانت هکی تریدینگ ویو, که به هیچ وجه توصیه نمی شود, زیرا در این نوع اکانت، حساب یک نفر هک شده است, و در واقع دو نفر از حسابی استفاده می کنند که یک نفر مخفیانه استفاده می کند. استفاده از این نوع حساب ها بسیار خطرناک است و می تواند هم برای شما گران تمام شود و هم داده های شما از بین می رود.

هک اکانت تریدینگ ویو هم به همین شکل است که شما از حساب شخص دیگری استفاده می کنید که از نظر اخلاقی غیرقابل قبول است. خرید اکانت قانونی تریدینگ ویو بهترین گزینه است.
شما می توانید اکانت پریمویم قانونی خود را از طریق وب سایت بایننس فارسی که در زمینه ارزهای رمزنگاری شده کار می کند خریداری کنید. به راحتی می توانید با قیمتی کمتر از هزینه وب سایت تریدینگ ویو آن را خریداری کنید.

حساب های تهیه شده همچنین دارای تمام ویژگی های اکانت های تریدینگ یو هستند چون مستقیماً از تریدینگ ویو خریداری می شوند.

شما می توانید از بایننس فارسی (binancefa.com) اکانت های مختلفی خریداری کنید. به‌ عنوان مثال، خرید اکانت تریدینگ ویو سالانه و اکانت تریدینگ ویو ماهانه از جمله خدمات آنها در مورد تریدینگ ویو است. امیدوارم به این نتیجه رسیده باشید که وقت شما بسیار ارزشمند است و نباید هدر دهید. با خرید یک حساب کاربری, خود را راحت کنید و بیهوده نگران نباشید.
ویژگی ها (مزایا) اکانت های تریدینگ ویو

در این بخش ما در مورد ویژگی های حساب ها صحبت می کنیم که کدام بهتر است؟ همراه ما باشید.

  • مزایای یک حساب عادی

با توجه به حساب رایگان, باید وجود داشته باشد بسیاری از محدودیت برای معامله گر و دسترسی کمتر به شاخص ها و نمودار. با یک حساب کاربری رایگان شما حق استفاده از ویژگی های زیر را دارید:

  1. امکان استفاده از 50 ابزار تجزیه و تحلیل هوشمند
  2. دسترسی و استفاده از حداکثر 10 هزار شاخص فنی
  3. دسترسی به 12 برنامه تنظیم شده
  4. اطلاعات را پوشش می دهد تمام بازارهای در جهان و…
  • مزایای حساب پرو

دسترسی به حساب کمی بالاتر از یک حساب رایگان معمولی است و معامله گر گزینه های بیشتری خواهد داشت. هنگام خرید یک حساب تریدینگ ویو سالانه یا ماهانه, برخی از معامله گران نیز باید. به طور کلی,ویژگی ها بیشتر است مانند: 

  1. امکان ثبت 10 سیگنال (برای و برای)
  2. حذف تبلیغات برای کاربر
  3. استفاده از 2 نمودار در همان زمان
  4. امکان استفاده همزمان از 5 نمودار در یک نمودار
  5. قاب زمان قابل برنامه ریزی
  6. دسترسی به شاخص های وابسته به حجم و…
  • مزایای حساب پرو پلاس

یک حساب پرو پلاس نسبت به پرو علاقه مندان بیشتری دارد و طبیعتا مزایا و فرصت های این حساب بیشتر از برنامه های قبلی وی است و معامله گر گزینه های بیشتری دارد. ویژگی های حساب پرو پلاس به شرح زیر است:

  1. امکان استفاده از 10 شاخص در یک نمودار (همزمان)
  2. توانایی ثبت 30 سیگنال (از جمله به عنوان در)
  3. توانایی خروج از تجزیه و تحلیل
  4. استفاده از 4 نمودار در یک پنجره در همان زمان
  5. توانایی ترکیب شاخص ها در شاخص های دیگر
  6. فرمول بندی شاخص ها در تجزیه و تحلیل و …
  • مزایای یک حساب پریمیوم

اما بهترین و محبوب ترین حساب معاملاتی بخشی است که بسیاری از افراد یک حساب پریمویم خریداری می کنند. شما می توانید از همه چیز استفاده کنید و هیچ محدودیت ندارید. حساب پریمویم عملکرد بسیار بهتری نسبت به حساب های قبلی دارد. ویژگی های حساب پریمیوم به این شرح می باشد:

  1. امکان استفاده همزمان از 8 نمودار در یک پنجره
  2. ثبت 400 سیگنال (نرم.)
  3. امکان استفاده از 25 شاخص در یک نمودار (همزمان)
  4. توانایی ایجاد یک شاخص شخصی برای کاربران
  5. استفاده از هشدارهای سفارشی و…

جمع بندی در مورد خرید اکات تریدینگ ویو ماهانه و سالانه

ما امیدواریم که از این آموزش لذت کافی را برده باشید. ما یک وب سایت معتبر معرفی کرده ایم که می توانید حساب مورد نظر خود را ایجاد کنید. شاید شما بخواهید یک اکانت تریدینگ ویو ارزان بخرید اما به خاطر داشته باشید که ارزان بودن همیشه دلیل بر بهتر بودن نیست.

ما همچنین قیمت ها را در حساب های تریدینگ ویو مختلف بررسی کردیم تا قیمت اصلی را نیز مشاهده کردیم. اما شما مجبور نیستید کل هزینه را به طور کامل پرداخت کنید و همچنین افرادی که در ایران زندگی می کنند ممکن است کارت های پرداخت بین المللی نداشته باشید که بایننس فارسی فارسی این مسئولیت را بر عهده گرفته است. موفق و سودمند باشید و به یاد داشته باشید که باید هزینه پیشرفت خود را بپردازید.

 

منبع تالار ارز دیجیتال

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]