اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201317245419196
در دسترس نیست

دانلود تریدینگ ویو برای ویندوز

آموزش دانلود تریدینگ ویو برای ویندوز + آموزش تصویری

کد: 140201317245419196

، (اخبار رسمی): تریدینگ ویو ابزاری پر کاربرد است که اکثر معامله گران می خواهند به صورت مستقیم به آن دسترسی داشته باشند و به همین دلیل بهترین راه این است که تریدینگ ویو را دانلود و نصب کرده و سپس اقدام به تحلیل و برسی کرد. پس همراه بایننس فارسی باشید.

آموزش دانلود تریدینگ ویو برای ویندوز + آموزش تصویری
در این آموزش به سراغ آموزش دانلود تریدینگ ویو می رویم تا آن را روی کامپیوتر خود نصب کنید

 TradingView یک ابزار آنلاین است که شامل ابزارهای مختلفی برای تحلیل بازار بورس و ارزهای دیجیتال است. بعد از دانلود و نصب، شما قادر خواهید بود که به صورت آنلاین بازارهای مختلف را مشاهده کنید و در آن‌ها معامله کنید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد تریدینگ ویو (TradingView)، نمودار قدرتمند آن است که به شما اجازه می‌دهد برای تحلیل بازار از انواع نمودارها و ابزارهای تحلیلی استفاده کنید. همچنین، TradingView اطلاعات درونی و خارجی بازارهای مختلف را به صورت لحظه‌ای و به‌روزرسانی می‌کند تا به شما کمک کند تا بتوانید بهترین تصمیمات معاملاتی را بگیرید.

همچنین، TradingView دارای انجمن کاربران بزرگی است که به شما اجازه می‌دهد تا از تجربیات و دانش سایر کاربران بهره بگیرید و با آن‌ها در مورد بازار و تحلیل فنی گفتگو کنید. همراه بایننس فارسی باشید تا به صورت تصویری آموزش دانلود تریدینگ ویو برای ویندوز را آموزش دهیم. افراد زیادی هستند که قصد دارند از تریدینگ ویو روی کامپیوتر خود استفاده کنند و این آموزش مناسب این افراد است. دانلود تریدینگ ویو کاملاً رایگان بوده و نیازی به هیچ هزینه ای ندارد. دانلود تریدینگ ویو برای ویندوزهای مختلف، مثل ویندوز 10، ویندوز 8 و 7 نیز کمی متفاوت است.

دانلود تریدینگ ویو ویندوز

مرحله 1: ورود به سایت TradingView ابتدا باید به سایت TradingView به آدرس https://www.tradingview.com/ بروید.

مرحله 2: دانلود نرم‌افزار TradingView پس از ورود به سایت، روی گزینه "دانلود" کلیک کنید. سپس بر روی "دانلود TradingView" کلیک کنید و فایل نصب را دانلود کنید.

مرحله 3: نصب TradingView پس از دانلود فایل نصب، آن را با دابل کلیک روی آن اجرا کنید و دستورالعمل‌های نصب را دنبال کنید. پس از اتمام نصب، TradingView بر روی سیستم شما نصب شده است و شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

مرحله 4: ورود به TradingView برای ورود به TradingView بعد از نصب، پس از باز شدن نرم‌افزار، اطلاعات ورود خود را وارد کنید. سپس می توانید به نمودارها، اطلاعات بازار و ابزارهای مختلف دسترسی پیدا کنید.

خلاصه دانلود تریدینگ ویو برای کامپیوتر

پس از ساخت حساب کاربری، می توانید به روی نمودارها کلیک کرده و انواع نمودارهای متنوعی را دریافت کنید. همچنین، می توانید نمودارهای سفارشی خود را به صورت حرفه ای طراحی کرده و از ابزارهای تحلیلی پیشرفته استفاده کنید.

با TradingView، شما می توانید بازارهای مالی مختلف را مانند بازار سهام، فارکس، انرژی، کالا، ارز دیجیتال و... دنبال کنید و از سیگنال های خرید و فروش بهره ببرید. همچنین، می توانید با دیگر کاربران و تحلیلگران گفتگو کنید و نظرات خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

در نهایت، TradingView یک پلتفرم بسیار کارآمد و قدرتمند است که به شما اجازه می دهد بازارهای مالی را بهتر فهمیده و به صورت پیشرفته تر با آنها تعامل پیدا کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]