اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104216286718518

پکیج شوفاژ دیواری

کد: 140104216286718518

https://bit.ly/3Iz4AAo

، قزوین , (اخبار رسمی): برای گرمایش ساختمان‌ ها پر مصرف ترین تجهیزاتی که مورد استفاده است، به خصوص در فضاهای مسکونی (پکیج دیواری) است. چون قابلیت گرم کردن آب مصرفی و آب در حال چرخش در رادیاتور ها را دارد .همین ویژگی باعث کاهش هزینه ها و افزایش راندمان حرارتی و بازدهی خواهد شد.

پکیج شوفاژ دیواری
پکیج شوفاژ دیواری

همچنین پکیج های شوفاژ نسبت به موتورخانه مرکزی، راندمان انرژی بالا و مصرف سوخت کمتری دارند.

در صورت استفاده از پکیج های شوفاژ دیواری هر واحد دارای سیستم گرمایشی مستقلی بوده و میزان مصرف انرژی هر واحد به صورت جداگانه اندازه گیری می شود. در صورت استفاده از مدل دیواری نیازی به لوله کشی های قطور سیستم حرارت مرکزی شوفاژ از موتور خانه تا رادیاتور های شوفاژ واحدها و پرت حرارتی لوله های مربوطه در طول مسیر نمی باشد.

پکیج شوفاژ دیواری فن دار

این نوع پکیج دارای یک فن بوده، کارایی فن به این صورت است: دودی که به دلیل احتراق ایجاد شده از طریق دودکش دوجداره به محیط بیرون خارج میشود. بدیهی است که برای فرایند سوخت، باید اکسیژن موجود باشد که پکیج های دیواری فن دار، از طریق دودکش دوجداره که یک جداره آن دود حاصل از محصولات احتراق را خارج میکند و از جداره دیگر آن اکسیژن مورد نیاز برای کار احتراق تأمین می‌شود.

پکیج شوفاژ دیواری بدون فن

اما در پکیج دیواری هایی که بدون فن هستند ،این دود به وسیله دودکش از محیط خارج می شود. پکیج دیواری بدون فن اکسیژن مورد نیاز خود را از محیط اطراف خود دریافت می‌کند. به همین خاطر این مدل از پکیج های شوفاژ نباید در محیط بسته نصب شوند، چون اکسیژن در محیط کاهش می‌یابد.

وظیفه تأمین آب گرم مصرفی و آب گرم لازم برای تولید هوای گرم توسط رادیاتورها را به عهده دارد. زمانی که شما شیر آب را باز می کنید، آب در داخل لوله های پکیج جریان پیدا می کند سپس با روشن شدن مشعل شروع به گرم شدن می کند. آب گرم تولید شده به وسیله پکیج برای مصارف روزانه مثل استحمام و شست‌وشو استفاده می شود یا در داخل پره های رادیاتور جریان پیدا کرده و منجر به گرم کردن هوای محیط می شود.

پکیج شوفاژ دیواری تک مبدله

 اولین مدل های این دستگاه به صورت تک مبدل تولید می شدند که به خاطر رسوب گیری زیاد و عدم ثبات دمای آب گرم به تدریج جای خود را به پکیج های دو مبدله دادند.

پکیج شوفاژ دیواری دو مبدله

آب گرم مورد نیاز در پکیج های شوفاژ دیواری توسط دو مبدله دارای یک مبدل اصلی و یک مبدل صفحه ای (ثانویه) هستند، تولید میشوند.

مبدل اصلی حرارت آب گرمی که برای تولید هوای گرم در داخل رادیاتور جریان پیدا می کند را تامین می‌کند.

مبدل صفحه ای یا ثانویه فقط به تولید آب گرم مصرفی می پردازد و … آب در معرض شعله مستقیم قرار نمی‌گیرد که این موضوع باعث شده است که میزان نوسان در آب بسیار کم اتفاق بیفتد.

در پکیج دو مبدله چه چیزی باعث افزایش طول عمر دستگاه و کاهش رسوب گیری می‌شود؟ در مبدل صفحه‌ای که وظیفه تولید آب گرم مصرفی را دارد شعله ای وجود ندارد و آب با گردش در مجارت پمپ آب گرم می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

packageradiator

دپارتمان قهرمانی مفتخر است با در دست داشتن متخصصین لوله کشی استیل و جوش آرگون آماده خدمت رسانی در زمینه اجرای استخر سونا و جکوزی، اجرای کانال، لوله کشی استنلس استیل مناسب برای انواع کارخانجات مواد غذایی، صنایع شیمیایی و دارویی و بهداشتی با بهترین کیفیت ممکن در این صنعت تخصصی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]