اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104306309019247

تحصیل در کانادا | چاوش مهاجر

کد: 140104306309019247

https://bit.ly/3A8vjB5

، تهران , (اخبار رسمی): ویزای تحصیلی کانادا سندی است که به اتباع خارجی اجازه می دهد در موسسات آموزشی تعیین شده در کانادا مانند مدارس، دانشگاه، کالج محلی و کالج عمومی تحصیل کنند. داشتن تمکن مالی برای گذراندن زندگی و توانایی پرداخت شهریه از شروط اصلی دریافت ویزای تحصیلی کانادا است.

تحصیل در کانادا | چاوش مهاجر
اخذ ویزای تحصیلی کانادا

کارشناسان متخصص، متعد و دلسوز چاوش مهاجر با بیش از صد ها مورد موفق اخذ ویزای تحصیلی کانادا راهنمای شما عزیزان در این مسیر پر فراز و نشیب هستند.

ویزای تحصیلی کانادا سندی است که به اتباع خارجی اجازه می دهد در موسسات آموزشی تعیین شده در کانادا مانند مدارس، دانشگاه، کالج محلی و کالج عمومی تحصیل کنند. داشتن تمکن مالی برای گذراندن زندگی و توانایی پرداخت شهریه از شروط اصلی دریافت ویزای تحصیلی کانادا است. به علاوه نامه ای که تأیید پذیرش شخص برای تحصیل در یک سازمان و موسسه آموزشی تعیین شده در کانادا را ارائه دهد لازمه ورود به کانادا برای مقاصد تحصیل و آموزش است. جهت مطالعه راهنمای دریافت ویزای تحصیلی کانادا با چاوش مهاجر در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا

از جمله شرایط و ضوابط برای اخذ ویزای تحصیلی در کانادا اثبات پذیرش، اثبات هویت و اثبات حمایت مالی است که این سه شرط اصلی برای دریافت مجوز تحصیلی در کانادا است.

  • اثبات پذیرش
  • اثبات توانایی مالی

مراحل اخذ ویزای تحصیلی کانادا

جهت اخذ ویزای تحصیلی کانادا نیازمند اقدامات زیر هستید.

  • اپلای در موسسات آموزشی و دریافت تاییدیه پذیرش
  • شروع درخواست برای ویزای تحصیلی کانادا
  • ثبت نام در وب سایت مهاجرتی کانادا
  • ارائه نامه پذیرش
  • ارائه تمام مدارک مورد نیاز
  • پرداخت هزینه ویزا
  • مدارک زبان انگلیسی
  • قرار ملاقات و مصاحبه بیومتریک

مدارک اخذ ویزای تحصیلی کانادا

پس از دریافت نامه پذیرش کالج و دانشگاه مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای تحصیلی کانادا عبارتند از:

پاسپورت معتبر

برای اینکه بتوانید برای ویزای تحصیلی درخواست دهید به پاسپورت معتبر نیاز دارید. میزان اعتبار پاسپورت شما باید به گونه ای باشد که مدت زمان اقامت شما در کانادا را پوشش دهد.

نامه پذیرش

شما به نامه پذیرش از دانشگاه، کالج و موسسه ای که اپلای کرده اید نیاز دارید. البته باید بدانید که این موسسه در لیست دانشگاه های مورد تأیید اداره مهاجرت قرار داشته باشد.

مدارک اثبات منابع مالی

در زمان درخواست مجوز تحصیلی، باید مدرکی مبنی بر وجود بودجه لازم برای پرداخت هزینه های تحصیلی را ارائه دهید. طبق استانداردهای فعلی، شما باید ثابت کنید که بودجه کافی برای پرداخت شهریه و هزینه های زندگی را دارید. اداره مهاجرت کانادا معتقد است که یک دانشجو برای هر سال اقامت شما حداقل به 10000 دلار کانادا نیاز دارد.

دو عدد عکس پاسپورتی

دو عکس در اندازه پاسپورت نیاز دارید که مطابق با استانداردهای داده شده باشد. برای درخواست آنلاین، باید یک کپی دیجیتالی از عکس تهیه کنید که نباید بیش از 4 مگابایت باشد. سایر الزامات استاندارد در مورد حالت چهره خنثی، پس زمینه ساده است که  اندازه تصویر باید حداقل 35 میلی متر در 45 میلی متر باشد. عکس باید در طی 6 ماه گذشته گرفته شده باشد.

مدارک تحصیلی

مدارکی برای اثبات وضعیت تحصیلی یعنی ریز نمرات سه سال اخیر، مدرک دیپلم و اخرین مدرک تحصیلی و سایر مدارک زبان مانند نمرات آزمون ‌هایی مانند تافل، SAT، GRE یا GMAT.

تأییدیه WES

 تأییدیه WES از سیستم ارزیابی مدارک تحصیلی دانشجویان بین المللی  برای مدرک دانشگاهی است.

توصیه نامه

تعیین اینکه چه کسی این توصیه نامه را بنویسد را کالج و دانشگاه پذیرنده مشخص میکند که گاهی معلم، مدیر مدارس و یا اساتید دانشگاه می توانند باشند.

هزینه ویزای تحصیلی کانادا

هزینه های که لازم است جهت اخذ ویزای تحصیلی کانادا پرداخت کنید شامل:

هزینه درخواست اجازه تحصیلی کانادا

هزینه لازم جهت ارائه مشخصات بیومتریک

هزینه درخواست پذیرش بر اساس مرکز آموزش انتخابی و ملیت

هزینه بیمه سلامت در طول دوره تحصیل

می باشد. در نحوه مدیریت و پرداخت تمامی این هزینه ها شما همراهی تیم چاوش مهاجر را با خود خواهید داشت که مبلغی بیشتر از آنچه که باید پرداخت نشود.

اخذ ویزای تحصیلی کانادا پروسه ای زمانبر است که در این راه نباید دلسرد شد و باید به صورت کاملاً دقیق طبق قوانین و ظوابط پیش رفت. بنابراین برای بالا بردن شانس خود در دریافت ویزای دانشجویی و دانش آموزی کشور کانادا با کارشناسان چاوش مهاجر در ارتباط باشید.

کارشناسان متخصص، متعد و دلسوز این مجموعه با بیش از صد ها مورد موفق اخذ ویزای تحصیلی کانادا راهنمای شما عزیزان در این مسیر پر فراز و نشیب هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مهاجرتی چاوش مهاجر

رویای پر از پرواز ما تأسیس تا به امروز بیش از ۴ شعبه در نقاط مختلف جهان با بیش از ۴۰ کارمند همدل بوده است که بطور تخصصی در زمینه اخذ انواع ویزا در تلاشند. مجموعه گروه‌ های آژانس‌ چاوش مهاجر، با اشتیاق و همراهی شما مسافران و همراهان عزیز و به پاس قدردانی شما، همیشه در جهت هدف والایی پرواز کرده تا تمامی درخواست و نیاز شما را به راحت‌ترین و سهل‌ترین مسیر ممکن پاسخگو باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]