اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111167150119247
در دسترس نیست

راهنمای اخذ ویزای تحصیلی و توریستی

کد: 140111167150119247

، تهران , (اخبار رسمی): همانطور که ممکن است بدانید برای مهاجرت به کشور های گوناگون جهت اهداف مختلفی مانند تحصیلی، توریستی، کاری، سرمایه‌گذاری و غیره، حتماً باید اقدام به اخذ ویزای آن کشور نمایید.

راهنمای اخذ ویزای تحصیلی و توریستی
ویزای تحصیلی کانادا

شما می‌توانید جهت اخذ ویزای تحصیلی انگلیس ، ویزای توریستی کانادا و یا ویزای توریستی انگلیس، به شرکت چاوش مراجعه کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

همانطور که ممکن است بدانید برای مهاجرت به کشور های گوناگون جهت اهداف مختلفی مانند تحصیلی، توریستی، کاری، سرمایه‌گذاری و غیره، حتماً باید اقدام به اخذ ویزای آن کشور نمایید. در واقع ویزا به برگه کاغذ و یا سندی گفته می ‌شود که به شما اجازه‌ی ورود به خاک آن کشور را داده و با توجه به نوع ویزا می‌ توانید در مدت زمان تعیین‌ شده فعالیت خود را در آن کشور شروع نمایید.

اخذ ویزا های مختلف در کشور های گوناگون مانند اخذ ویزای تحصیلی کانادا همچنین ویزای توریستی آن، ویزای توریستی آمریکا و یا ویزای توریستی انگلیس با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام دارای مدارک و شرایط مخصوص به خود هستند. در این مقاله ما قصد داریم تا با چگونگی اخذ ویزای تحصیلی و توریستی در شرکت چاوش مهاجر آشنا شده و راهنمایی‌ های لازم در رابطه با مدارک، شرایط و چگونگی اخذ این ویزا ها را بررسی نماییم. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

اخذ ویزا در شرکت چاوش مهاجر

شرکت چاوش مهاجر، بیش‌ از یک دهه سابقه در زمینه ارائه مشاورات لازم برای اخذ انواع ویزا ها در کشور های گوناگون را داشته و دارای تیم و وکلای بسیار حرفه‌ای و ماهر است. کارشناسان و مشاوران این شرکت، تمامی راهنمایی های لازم جهت اخذ انواع ویزا های تحصیلی، توریستی، کاری، سرمایه‌گذاری و غیره را به مشتریان خود ارائه داده و آنها را در مسیر اخذ ویزا راهنمایی و پشتیبانی می‌کنند.

راهنمای اخذ ویزای تحصیلی در چاوش مهاجر

اگر برای کار، تفریح، تحصیل و غیره قصد مهاجرت دارید، باید تمامی شرایط ویزای مقصد را بررسی کرده و آمادگی لازم برای اخذ ویزا را داشته باشید. دانشجویان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و باید برای اخذ ویزای تحصیلی، از داشتن اطلاعات دقیق، مدارک مناسب جهت اخذ ویزای تحصیلی و غیره اطمینان حاصل نمایند.

ویزای تحصیلی در واقع مدرکی است که به شما اجازه می‌دهد تا یک برنامه تحصیلی را در مدت زمان معین در یک کشور خارجی دنبال نمایید. ویزا های تحصیلی معمولاً جهت مقاصد کوتاه‌ مدت صادر شده و جهت واجد شرایط بودن این ویزا، حتماً باید در یکی از دانشگاه‌ ها و یا مؤسسات آموزشی معتبر در کشور مقصد پذیرفته باشید. اخذ ویزای تحصیلی در کشور های متفاوت نیاز به مدارک و شرایط گوناگونی داشته اما می‌توان گفت که در تمامی کشور ها با اتمام اعتبار ویزا، حتماً باید خاک آن کشور را ترک کرده و توسط ویزای تحصیلی نیز نمی‌توانید جهت اقامت دائم آن کشور اقدام نمایید.

از جمله کشور هایی که امروزه پذیرای بسیاری از دانشجویان بین‌المللی به‌ خصوص دانشجویان ایرانی هستند می‌توان به کشور های آمریکا، کانادا، استرالیا، آلمان، انگلستان و غیره اشاره نمود.

چگونگی اخذ ویزای تحصیلی در شرکت چاوش مهاجر به شرح زیر می‌باشد:

ابتدا شما باید برای نوع برنامه تحصیلی در کشور مقصد اقدام کرده و کارشناسان شرکت چاوش مهاجر از سفارت یا کنسولگری کشور مورد نظر برای مصاحبه شما تعیین وقت می‌نمایند. سپس با توجه به راهنمایی‌ های کارشناسان چاوش مهاجر، مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی را جمع‌آوری کرده و سپس هزینه ویزا را به سفارت پرداخت می‌کنید. همچنین مشاوران چاوش مهاجر، تمامی راهنمایی های لازم در رابطه با چگونگی ارائه مصاحبه شما برای اخذ ویزای تحصیلی در سفارت را به شما ارائه داده و شما می‌توانید با خیالی راحت در این مصاحبه شرکت کرده و برای برنامه تحصیلی خود درخواست نمایید. در صورت واجد شرایط بودن، ویزای تحصیلی شما توسط کشور مقصد مورد تأیید واقع شده و شما می‌توانید با کمک شرکت چاوش مهاجر، اقدامات بعدی را طی نمایید.

راهنمای اخذ ویزای توریستی در چاوش مهاجر

هر کشوری روند کاری خود را برای درخواست و تأیید ویزا تعیین کرده و توصیه کارشناسان شرکت چاوش مهاجر به مشتریان خود این است که برای انواع مهاجرت ابتدا بررسی‌ های لازم در رابطه با نوع مهاجرت و کشور مقصد را انجام داده و سپس اقدام به اخذ ویزا نمایند. شما می‌توانید به‌ راحتی در وب‌ سایت شرکت چاوش، چگونگی اخذ ویزا های متفاوت در کشور های گوناگون مانند چگونگی اخذ ویزای توریستی کانادا و یا اخذ ویزای توریستی آمریکا را بررسی کرده و با تماس با این شرکت از مشاورات بیشتر نیز بهره‌مند شوید.

ویزای توریستی در واقع به مجوز هایی گفته می‌شود که جهت مقاصد تفریحی صادر شده و تمامی ویزا های توریستی به‌ صورت کوتاه‌ مدت بوده و به‌ طور معمول دارای ۳ ماه اعتبار هستند. با اخذ ویزای توریستی، شما نمی‌توانید مشغول به کار و یا هرگونه فعالیتی در کشور مقصد شده و دارای محدودیت‌ هایی در کشور هستید.

چگونگی دریافت ویزای توریستی کاملاً بستگی به کشور و ملیت شما داشته و باید تمامی شرایط لازم و تعیین‌ شده توسط کشور های موردنظر را داشته باشید. قبل‌ از اخذ ویزای توریستی مانند ویزای توریستی انگلیس، مشاوران شرکت چاوش، ابتدا تمامی جاذبه‌ های کشور موردنظر و شرایط و قوانین کشور را برای شما توضیح کامل داده و سپس با تأیید و بررسی مناسب شرایط، راهنمایی‌ های لازم برای اخذ ویزا را ارائه می‌دهند.

از جمله راهنمایی‌ های ارائه‌ شده توسط کارشناسان چاوش جهت اخذ ویزای توریستی می‌توان به ارائه شرایط کشور و قوانین آن، نوع مدارک مورد نیاز، تمکن مالی، مدت زمان اقامت در کشور موردنظر، چگونگی شرایط مسافرت و غیره اشاره نمود.

راهنمای انتخاب بهترین مؤسسه برای مهاجرت را اینجا بخوانید.

صحبت پایانی

تیم حرفه ای شرکت چاوش مهاجر، آماده خدمت‌ رسانی به مشتریان خود جهت اخذ انواع ویزای تحصیلی، ویزای توریستی، وقت سفارت و غیره بوده و تمامی راهنمایی‌ ها و مشاورات لازم در این راستا را با صداقت کامل به مشتریان خود ارائه می‌دهند. شما می‌توانید جهت اخذ ویزای تحصیلی انگلیس ، ویزای توریستی کانادا و یا ویزای توریستی انگلیس، به شرکت چاوش مراجعه کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مهاجرتی چاوش مهاجر

رویای پر از پرواز ما تأسیس تا به امروز بیش از ۴ شعبه در نقاط مختلف جهان با بیش از ۴۰ کارمند همدل بوده است که بطور تخصصی در زمینه اخذ انواع ویزا در تلاشند. مجموعه گروه‌ های آژانس‌ چاوش مهاجر، با اشتیاق و همراهی شما مسافران و همراهان عزیز و به پاس قدردانی شما، همیشه در جهت هدف والایی پرواز کرده تا تمامی درخواست و نیاز شما را به راحت‌ترین و سهل‌ترین مسیر ممکن پاسخگو باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی