اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109076845219247
در دسترس نیست

پیش از اقدام به اخذ ویزای توریستی آمریکا این مطلب را بخوانید.

پیش از اقدام به اخذ ویزای توریستی آمریکا این مطلب را بخوانید.

کد: 140109076845219247

، تهران , (اخبار رسمی): اخذ ویزای توریستی امریکا برای اقامت‌های کوتاه به منظورهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند و از مهمترین آن‌ها می‌توان به گردشگری، معالجه پزشکی، کسب‌وکارهای اداری و تجاری و همچنین بازدید از خانواده و دوستان اشاره کرد.

پیش از اقدام به اخذ ویزای توریستی آمریکا این مطلب را بخوانید.
ویزای توریستی کانادا

آژانس چاوش مهاجر بهترین موسسه مهاجرتی در تهران بوده و از جمله افتخارات این شرکت می‌توان به انتخاب این مجموعه به‌عنوان برترین فروشنده ایران اسکایپ گروپ در سال ۱۳۹۴ اشاره کرد.

آمریکا جزء بزرگترین کشور مهاجرپذیر دنیا در هر زمینه‌ای بوده و سالانه توریست‌ ها و مهاجران بسیار زیادی جهت اقامت و گردشگری وارد این کشور می‌شوند. اخذ ویزای توریستی امریکا برای اقامت‌های کوتاه به منظورهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند و از مهمترین آن‌ها می‌توان به گردشگری، معالجه پزشکی، کسب‌وکارهای اداری و تجاری و همچنین بازدید از خانواده و دوستان اشاره کرد. همچنین از دیگر مقاصد برای اقامت کوتاه در آمریکا می‌توان به اخذ ویزای تحصیلی آمریکا، کار و اقامت دائم اشاره کرد.

انواع ویزای توریستی آمریکا

به‌ طور کلی ویزای توریستی آمریکا به ۲ دسته B1 و B2 تقسیم می‌شود که در ۵ نوع مختلف این ویزا ها ارائه می‌شوند. این نوع ویزا ها جزء ویزا های غیر مهاجرتی بوده و مناسب آن دسته از افرادی است که با اهداف متفاوت می‌خواهند مجوز ورود برای مدت کوتاهی به این کشور را داشته باشند.

ویزای توریستی B1 آمریکا برای اهداف تجاری

این نوع ویزا برای اهداف کاری و تجاری استفاده‌ شده و کاربردهای مهم این نوع ویزا عبارت‌اند از شرکت در فعالیت‌های تجاری و حرفه‌ای، استخدام و مصاحبه کارکنان، مذاکره در مورد قراردادهای تجاری شرکت‌ها در نمایشگاه‌های کسب‌ و کار، مشاوره با همکاران تجاری، شرکت در سمینارهای تجاری، علمی، تحصیلی و حرفه‌ای، شرکت در کنفرانس‌های با موضوع‌های تجاری و علمی و همچنین امضای تفاهم‌نامه‌ها می‌باشد.

ویزای توریستی سینگل و مولتی آمریکا چیست؟

اعتبار ویزای توریستی آمریکا و مدت‌ زمان آن به نوع هدف و ویزای دریافتی افراد متفاوت بوده و ویزای توریستی و مولتی آمریکا مدت‌ زمان اقامت و تعداد دفعات مجاز برای ورود به این کشور را تعیین می‌کنند.

به‌عنوان مثال فرقی نمی‌کند که افراد ویزای B1 داشته باشند یا ویزای B2. اگر نوع ویزا سینگل باشد، یعنی مدت اعتبار ویزا کوتاه بوده و تنها یک‌بار می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین اگر ویزا مولتی توریستی آمریکا باشد، آن‌ها می‌توانند چندین بار اقامت کوتاه در آمریکا را داشته و اعتبار ویزای توریستی مولتی آمریکا در ۳ زمان‌بندی ارائه می‌شود که شامل زمان‌ بندی‌ های دوساله، پنج‌ساله و ده‌ساله است.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی در آمریکا

ازجمله مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی در آمریکا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شناسنامه و کارت ملی
  • برگه وقت سفارت + فیش پرداختی
  • ۲ قطعه عکس ۵-۵
  • برگه confirm فرم Ds160
  • اصل و ترجمه کارت پایان خدمت
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • سند ازدواج در صورت تاهل
  • سند ماشین
  • سند طلاق در صورت وجود
  • ترجمه سند ملکی و یا اجاره‌نامه پرینت ۶ ماه گذشته و تمکن مالی به زبان انگلیسی

ویزای توریستی B2 آمریکا برای اهداف تفریحی و گردشگری

یکی دیگر از رایج‌ترین ویزا های غیر مهاجرتی برای افرادی که برای مقاصد گوناگونی مانند بازدید دوستان و اقوام و خویشان، استفاده از تعطیلات، تفریح و سرگرمی و همچنین دیدن جاذبه‌های توریستی، ثبت‌نام در یک دوره تحصیلی تفریحی کوتاه، شرکت در مسابقاتی مانند موسیقی و ورزش و غیره برای آن اقدام می‌کنند، ویزای توریستی B2 آمریکا نامیده می‌شود.

کسانی که واجد شرایط سفر به آمریکا با ویزای توریستی B2 هستند، اجازه ورود به بازار کاری این کشور را نخواهند داشت و مقتضی برای پیدا کردن کار در آمریکا و دریافت حقوق به ویزای کار آمریکا نیاز داشته که در این‌ صورت به عوامل مختلفی مانند ملیت، تحصیلات، مهارت‌ها و شرایط و صلاحیت متقاضیان بستگی دارد.

هزینه ویزای توریستی آمریکا

هزینه ویزای توریستی آمریکا با سایر کشورها متفاوت بوده و این به دلیل نبود سفارت در کشور ایران می‌باشد که به‌طور طبیعی موجب به وجود آمدن هزینه‌های هنگفت دیگری که شامل هزینه خرید بلیط برای کشورهای همسایه، اقامت و غیره می‌شود می‌گردد. اگر این هزینه‌ها را جدا کنیم، هزینه اصلی مربوط به صدور ویزا می‌شود که به‌طور تقریبی ۱۶۰ دلار در نظر گرفته‌ شده است. افرادی که درخواست آن‌ها ریجکت می‌شود هزینه از آنان اخذ شده ولی ۱۶۰ دلار به‌هیچ‌وجه با آن‌ها باز نمی‌گردد. مبلغ ۱۶۰ دلار به‌منظور بررسی پرونده جهت اعطای ویزای توریستی آمریکا دریافت‌ شده و نوعی کارمزد به شمار می‌رود که به حساب دولت آمریکا واریز می‌گردد.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه اخذ ویزای توریستی در آمریکا با شرکت چاوش مهاجر تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

لیست برترین موسسات مهاجرتی ایران را اینجا بخوانید.

آژانس چاوش مهاجر بهترین موسسه مهاجرتی در تهران بوده و از جمله افتخارات این شرکت می‌توان به انتخاب این مجموعه به‌عنوان برترین فروشنده ایران اسکایپ گروپ در سال ۱۳۹۴ اشاره کرد. به‌ طور کلی می‌توان گفت که هدف شرکت چاوش مهاجر به‌عنوان بهترین مؤسسه مهاجرتی، ارائه خدمات مطلوب به افرادی است که قصد دارند با اهداف مختلف به کشورهای دیگر سفر کنند. مشتریان می‌توانند جهت دریافت ویزای توریستی کانادا چاوش مهاجر و همچنین اخذ ویزای توریستی انگلیس به شرکت چاوش مهاجر در تهران مراجعه کرده و اقدامات اولیه را توسط کارشناسان ما انجام دهند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مهاجرتی چاوش مهاجر

رویای پر از پرواز ما تأسیس تا به امروز بیش از ۴ شعبه در نقاط مختلف جهان با بیش از ۴۰ کارمند همدل بوده است که بطور تخصصی در زمینه اخذ انواع ویزا در تلاشند. مجموعه گروه‌ های آژانس‌ چاوش مهاجر، با اشتیاق و همراهی شما مسافران و همراهان عزیز و به پاس قدردانی شما، همیشه در جهت هدف والایی پرواز کرده تا تمامی درخواست و نیاز شما را به راحت‌ترین و سهل‌ترین مسیر ممکن پاسخگو باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی